Gość Michel Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Hej, Mam pytanie: przy skręcie - głównie w prawo, czasem słychać charakterystyczny stukot zużytego wahacza (prawego). Ponieważ chciałbym od razu kupić potrzebną część chciałbym mieć pewność, że to musi być to. Czy macie inne pomysły co może wydawać ten stukot rytmiczny oprócz wahacza czy to na 100% jest ten element? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 To może byc sworzeń wahacza, tuleja wahacza, łącznik drążka stabilizatora albo w najgorszym przypadku przegub. Nie słyszałem tego dźwięku więc trudno ocenić. Nie musisz kupować całego wahacza jeśli to któraś z 2 pierwszych wymienionych przeze mnie części. Połóż się pod auto i czasem na oko widać które gumy są wyrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Przejedź się na równym parkingu z maksymalnie skręcona kierownicą i posłuchaj. Jeżeli terkocze (rytmicznie/im szybciej jedziesz tym szybciej terkocze) to na 100% przegub. Jeżeli to gumy zawieszenia to podjedź na jakąkolwiek stacje diagnostyczna i niech na szarpakach sprawdzą luzy zawieszenia. Koszt ~20zł np. w stacji MOTOS na Kłobuckiej. Na oko można sprawdzić jak luz jest już potężny. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michel Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 pytanie laika - ale co zrobić.... Zauważyłem, że mocownie prawej spreżyny jest w dość kiepskim stanie. Czy to może wpływać na te stuki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.