Gość okapi Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 byłbym wdzięczny za poradę ..jaki model używanego nissana wybrać dysponując kwotą do 50 tys./ terrano czy patrola i jaki ew. konkretny model,silnik etc?zalezy mi na jeżdzie terenowej ale bez ekscesów i miejskiej okapi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Jak Terrano to najlepsiejszy silnik to 2,7 TDi. Prosty i niezawodny. Wiem coś o tym Wiesz, co kto lubi, które auto będzie ci się bardziej podobało. Na takie warunki to i Tyrano podoła. Generalnie Terrano wjeżdża w 70% terenu, w który wjeżdża Patrol. Tylko przy tych extremach to dostaje troszkę popalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Jak jedynka jest wąska i wywrotna to ja Papierz jestem Mój jest z rocznika 92, ostatnio doczytałem, że z Dezembera Ani w terenie ani na szosie nie jest wywrotny, może teraz mój gima, bo mam uszkodzone gumki stabilizatora, ale to się zrobi i będzie znowu bolid ;] Mój średnio bierze 10-11l ON/100km. Ale to jest takie szuranie po mieście + troszkę trasy + troszkę terenu. Taki tryb Bieszczadzki Na trasie udało mi się zejść do 8.5l/100km Z przyczepą to około 10 weźmie. W zimie na sprzęgiełkach załączonych cały czas + często napęd + szuranie w okolicy na nierozgrzanym do końca silniku to bierze 12. Ale trasa w zimie na sprzęgiełkach + czasami napędy to znowu 9-10l/100km Albo ja tak jeżdżę albo on taki ekonomiczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hurukan Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 tak, zorientowalem sie juz ze to chodzi o terrano dwojke, nieco waskie auto jak dla mnie Kwestia gustu. pomijajac czy wywrotne czy nie, mam juz tak, ze uwage moja przyciaga szeroki potwor z liftem przynajmniej 2'' slayer17 z twoich postow domyslam sie ze jestes zadowolonym uzytkownikiem swego terrano. powiedz mi tak obiektywnie, czy te auto sprawdziłoby sie na dalekie wyprawy, po europie i bliskim wschodzie? Czy silnik sie nie przegrzewa tak jak w patrolu? Czy zamieniłbys terrano na patrola gdybys miał taka okazje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 W sumie to bym tylko zamienił na terrano z idealną ramą i mostami Patrola + 2.7TD Chociaż Partol jest fajny ale tylko z silnikiem 4.2D albo 4.2TD Z dalekimi wyprawami to nie wiem, ale podejrzewam, że dałby radę. Cały problem leży w tym, że jak coś padnie to jest troszkę zachodu z częściami. W europie nie powinno być problemu ale na bliskim wschodzie to raczej lepiej by wypadł Patrol ze wspomnianym dieslem 4,2 . Silniki w Patrolu się nie przegrzewają, tylko są wrażliwe na przegrzanie, które dopiero jest spowodowane kilkoma czynnikami: brawura kierowcy (typu 500km po autostradzie 160km/h), jego zaniedbanie - brudna chłodnica, stary termostat, pompa wody i visco. Jak zaniedbasz 2,7TD w Terrano to też ci się przegrzeje, tylko, że ma żeliwną głowicę zamiast aluminiowej, więc jest troszkę bardziej odporna przy przegrzaniu. Generalnie i Patrol i Terrano odwdzięczą się jak będą zadbane (wszystkie płyny wymienione na czas) i w normalnej eksploatacji nie powinny jakoś zaskoczyć. Mojego jeszcze używa tato, żeby dojeżdżać do roboty na szybowisku i ma tam prawie 3 km zajechanej przez plaskacze szutrowej drogi (jest zarąbista tarka). I po 3 latach czochrania po tej drodze w przez cały rok jedno co się uszkodziło to gumki łącznika stabilizatora, które i tak były stare. Dodam, że drugi ochroniarz jeździł Hondą Civic to po roku musiał szukać całej kolumny kierowniczej bo rozwaliło. A, ta górka to jest tak 1,5km stoku o różnym nachyleniu (skarpy, dolinki itp.) i mój Terrano daje rade sobie spokojnie na reduktorze + 3 bieg. Wskazówka temperatury przy takiej jeździe w lipcu podskoczyła troszkę powyżej połowy. Ale to dlatego, ze mam troszkę zasyfiona chłodnicę i nie mam tej plastikowej osłony wentylatora, która wymusza jakiś tam przepływ przez chłodnicę. Wiatrak kosi trawę jak po łące jeździsz Jedynka wcale nie jest szersza od dwójki. Ma po prostu trochę niższą budę, siedzi się niżej (fajniej). Z tłu to wygodnie sobie pojeżdżą 2 osoby, ale w 3 też się ta. W przypadku 3 osób z tyłu, 2 po zewnętrznej mogą narzekać na siedzenie prawie na nadkolach, które zachodzą n tylna kanapę. Ale do tego to się trzeba przymierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Przejedz się terranem i patrolem. Jestem w 100% pewien że wybierzesz patrola. Choćby dla ryku rzędowej szóstki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hurukan Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 dzieki za te informacje Odnosnie tylnej kanapy, nie zalezy mi na komforcie pasazerów. i tak zdemontowalbym ja zeby powiekszyc przestrzen bagaznika. Czy Terrano ma wieksza przestrzen bagazowa od Patrola? trudno mi to ocenic po samych zdjeciach. Moze to kolejne zludzenie moje ale Terrano wydaje mi sie wiekszy od Patrola. Mam na mysli Patrola GR Y60 krótkiego. Przejedz się terranem i patrolem. Jestem w 100% pewien że wybierzesz patrola. Choćby dla ryku rzędowej szóstki . Zanim kupie tak tez zrobie bo oba auta jak narazie je poznaje sa 50/50, droga selekcji wybiore, a jazda probna bedzie decydujaca napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Przestrzeń bagażową trzeba by zmierzyć bo pewien nie jestem. Ale jak w Terrano wywalisz tylną kanapę to będzie sporo miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ARTURROS Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 a ja jako użytkownik Terrano 2 muszę się poskarżyć na brak chociażby jednej pełnej blokady dyfra. Raz przejeżdżając przez wzniesienie 2 koła po przekątnej zwisły i lipa, stanął. No i raz w błocie po osie zakopałem Tyrana i musiałem zostawić na noc, z tego samego powodu. Brak pełnej blokady spowodował że 2 koła po przekątnej kręciły się a 2 stały. Jestem pewien że z pełną blokadą wyjechałby bez problemu. Tak to jest jak się tapla bez wyciągarki . Tak po za blokadą jest super, a co do wywrotności to chciałbym zobaczyć minę amatora jak doprowadza do przechyłu 48 stopni, które Terrano podobno znosi. :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Wiesz, dużo też zależy od techniki jazdy i opon Ja mam swój sposób na blokadę tylnej osi, a raczej na rodzaj kontroli trakcji. Tylko musi byc sprawny ręczny hamulec Jak ci tył zaczyna buksować to puszczasz deczko gaz i trzymając guziora na dźwigni ręcznego troszkę zaciągasz. Generalnie wyczaiłem, że Terrano jest bardzo bardzo sprawny w terenie, ale potrzebny jest spokój kierownika. Jak nie zrywasz niepotrzebnie przyczepności to zajedzie daleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Talaga12 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Witam Wszystkich ! Posiadam Terrano II 2.7 TDI .. Autko ma założone Sahary ... Jest troszke podniesiony . I w terenie radzi sobie bardzo dobrze.. Ostanio Przejechało tam gdzie Patrol sie zakopał ... Polecam Terrano II jeśli ma być to jazda tak co weekend w teren i codziennie po asfalcie ... A jak do takiego mocnego off-roadu to Patrola ... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stawoska Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 A ja Ci powiem tak: Terrano2 jest super w teren - autko wąskie, nie za długie, wszędzie wlezie - lasy, wąwozy. Wiem, bo nieraz nawet Terrano wydawało mi się za duże na niektóre przejażdżki. Za to niewygodne na dziurawych asfaltach. Faktycznie brakuje blokady mostu ale jak założysz porządne opony to daje rade i to srogo. W mieście powiedzmy, że bez większego problemu się można poruszac i nawet parkowac (chociaż promień skrętu jest i tak raczej duży). Za to jak chcesz pojeździc po polach i asfalcie - wybierz Patrola. Jest szeroki i wygodniejszy (chodziaż rozstaw osi jest podobny). No i silniki mocniejsze, ale i bardziej paliwożerne. Z reguły takie auto kupuje się jako kolejne, do zabawy, dla szpanu, rzadziej do pracy. Zatem jak do zabawy i lansu - wybieram Patrola, dla przygody - Terrano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaziu1976 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Witam polecam terrano2 z silnikiem 2.7Tdi 125km mam już trzeciego udało mi się kupić ostatni egzemplarz z 2005roku z przebiegiem 124000km jest w idealnym stanie typowy wół roboczy do pracy ciąga lawetę bez problemu a także na wypady z rodziną silnik na kołach zębatych rozrząd bezobsługowy wiadomo że trochę pali ale jak ktoś kupuje takie auto 4x4 które waży prawie 2tony to niebędzie palić tyle co mała osobówka a naprawdę miałem trochę różnych pojazdów polecam terrano znajomi mają Nawary z silnikem 2.5dci na które narzekają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smutekh Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Co do pojemności bagażnika o którą pytał kolega to mogę stwierdzić (a mam Terrano 1 i parkuje u mnie Patrol kumpla krótki) że w Patrolu nie ma wcale bagażnika.Za tylnymi oparciami jest ze 30 cm do drzwi.Jeszcze odnośnie silników......Co żeście się tak uparli na te diesle.Ja sobie chwalę benzynę V6 z gazem.Mam moc i na stacji taniej niż ropa.Ciszej w środku.Dzwięk też spoko.Spalanie w trasie oczywiście przy rozsądnych prędkościach 14-15.Czyli przeliczając na ropę jakieś 7 litrów.Oczywiście diesel to zaleta jeżeli mamy dostęp do tańszego (lewego) paliwa......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.