Gość drapek Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Witam, Mam pytanie odnosnie jakie firmy polecacie jezeli chodzi o: 1. Wachacz 2. Sworzen 3. Wspornik stabilizatora 4. Tuleja zewnetrzna wachacza 5. Tuleja wewnetrzna wachacza bo ojjj stuka lewa i prawa. I teraz jeszcze jedno pytanie chcialbym wymienic te rzeczy ale nie orientuje czy jak kupie sam wachacz to czy wszystko bedzie czy trzeba wszystko oddzielnie. No i jaka firma? Ktora z opcji jest dobra? Poza tym martwi mnie jeden fakt gdy hamuje samochod sie zatrzymuje a nastepnie ruszam slysze taki jakis dziwny pstryk. Pomijajac oczywiscie stuki zawieszenia z przodu bo to inna sprawa. I jeszcze jedno martwi mnie to ze czasami jak silnik jest zimny obroty faluja i auto co prawda nie gasnie ale robi tak jakby chcialo. Po dodaniu gazu falowanie obrotow znika a jezeli nie to dodaje znowu gazu i znika I jeszcze jezeli chodzi o obroty silnika gdy skrece kola opor w lewo czy to prawo obroty spadaja. Uspokajali mnie ze to normalne ale kiedy stoje np na swiatlach i wlacze dmuchawe (kola skierowane prosto) obroty spadaja - akumulator nowy nie ma jeszcze 6 rmiechow wiec jest to troche dziwne. W trasie w nocy zauwazylem tez ze jak spuszcze na luz to swiatla lekko przygasaja jak dodaje gazu to oczywicscie wraca do normy. Prosze o rade. Dzieki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 witam na początek to masz trochę rozj....ne zawieszenie to pukanie po zatrzymaniu się to chyba był sworzeń ale teraz to już nie ma znaczenia bo będziesz remontował. a co do tych falujących obrotów to sprawdź ja tam u ciebie z alternatorem. ładowanie powinno być na poziomie 13,7 do 14,5 V podczas odpalania prąd nie powinien spaść poniżej 10V po długim postoju napięcie nie powinno spaść poniżej 12,5V . PS. jeśli chodzi o markę części to niestety nie mogę pomuc bo jeszcze nic nie musiałem robić to i nie wiem sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wdziekonski Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 "podczas odpalania prąd nie powinien spaść poniżej 10V" jeśli już to 10V to jest napięcie prąd jest w amperach np 10A. Co do tego że światła przygasaja to moim skromnym zdaniem obstawiał bym regulator napięcia a poten sprawdzał alternator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.