Gość basia_m Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Witam. Niedawno kupiłam N.Almerę 1,5 benzyna ,który nie był używany przez1/2 roku.Jeździłam przez 3 dni po czym zaczynając jazdę energicznie naciskając na gaz gasł i zapalała się kontrolka silnika.Komputer wskazywał błąd czyjnika wału rozrządu.Po jego wymianie objawy się powtarzały.Po jakimś czasie samochodem zaczęło szarpać podczas jazdy i gasł już co chwila.Teraz nie potrafię go zapalić.Czasem zapalę ale tylko na moment.Mechanik stwierdził ,że naciąg łańcucha rozrządu jest prawidłowy.Co Wy na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 a ja bym zaczął od czegoś tańszego tj. wymiany flitów a w szczególność paliwa bo z tego co piszesz to nie dostaje wachy. po takim okresie należy posprawdzać główne połączenia elektryczne, no i stan akumulatora :one: pozdrawiam PS. daj znać co po wymianie filtra. :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holender Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 Wpisz w wyszukiwarce " łańcuszek rozrządu " i dowiesz się wszystkiego podobno padają już nawet po 30k. gdzieś był opis jak sprawdzić czy jest rozciągnięty i o ile. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość @rtureg Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 jaki to rocznik ta "klamerka" teraz nie pali, to sprawdź akumulator a za szarpanie i gaśnięcie może być odpowiedzialna przepustnica , która swego czasu była wadliwa no i świeczki można by sprawdzić czy się nie wypaliły podaj rok (samochodu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.