Gość Ice Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Nie kupuj nowej. Jak znalazł nieszczelność to kup klej do klejenia aluminium i sklej sobie. Robiłem to w jednym samochodzie i jest ok do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 zaczelo sie robic cieplo (w koncu )wsiadam do autka, odpalam i wlaczam automat klime na 18stopni jesli daje nawiew na szybe lub na siebie (max do lewej lub prawej na przelaczniku) to dmucha mi od razu b.mocno zimnym ale jezeli ustawie przelacznik na ktroes z posrednich ustawien to dmucha tak na pol gwizdka :/ ale co dziwne po okolo minucie nagle jak by sie klima namyslila zaczyna dmuchac na maxa i dopiero jak schlodzi to znow schodzi na te pol gwizdka czy to jest prawidlowe dzialanie ?? u Was tez tak dziala ?? U mnie dokladnie tak to dziala ale tylko w momencie, gdy mam wcisniete AUTO. Bez AUTO dmucha od razu. Ma to chyba zwiazek z osiagnieciem przez silnik temperatury. Nie wiem co ma do rzeczy, ale AUTO zaczyna u mnie dzialac, jak wskaznik temp zaczyna sie podnosic. I nie wazne, czy chce ogrzac, czy schlodzic. Moze chodzi o to, zeby silnik sie szybciej nagrzal (zima cieplo jest odbierane z nagrzewnicy - plynu chlodniczego, latem nagrzewnica jest chlodzona przez klime?). Nie wiem jak strumien powietrza jest kierowany przez klime. Jesli ktos sie orientuje, niech napisze. [ Dodano: Sro 27 Maj, 2009 11:04 ] po wlaczeniu dziala jakies 5 sekund wlacza sie sprezarka zalaczaja sie wentylatory i po chwili sie wylacza na panelu sterujacym w kabinie wyswietla sie ze klima jest wlaczona ale ona sie wylacza c o tym myslec?? Jak dla mnie nie ma cisnienia w ukladzie (czyt. brak czynnika). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 waldemarr3, chlodnice nissens sa w miare ok, powiem ci tak jak masz w miare maly ubytek w chloidnicy to poklej ja sa tzw "plastikarze" albo spawacze chlodnic i oni nie wiele biora za robote a to czasami naprawde dobrze sie sprawuje jesli jest "ser" to lepiej wymien chlodnice ale nie kupuj ze szrotow, a jak z osuszaczem ? w primerach ich nie ma ? Bo generalnie jak wymiana chlodnicy to i osuszacza i tego tez nie kupuj na szrotach jesli chodzi o nabicie klimy i odgrzybianie to tonie powinno przekroczyc 150zl jesli chca wicecej to znaczy ze sa drodzy i lepiej poszukac kogos kto sie na tym zna i bierze normalna kase. numerek70, kazdy kto sie zna na nabijaniu klimy ma ksiazke ewentualnie duza liste samochodow i ile w jaki wchodzi czynnika nie ma czegos takiego jak " no powinno byc dobrze" zarzadaj aby mechanik pokazal ci ile w twoj samochod wchodzi tego czynnika i pozniej dal ci wydruk ewentualnie ile go nabil. Te maszyny maja swoje wydruki i klient musi go dostac, wielu klientow nie wie co moze dostac od mechanika wiem bo rpacowalem w bosch servisie i widzialem jak to wyglada jednych zadowalalo tylko to jak podalem kwote inni chcieli znac przebieg naprawy i co zostalo wymienione to samo tyczy sie zuzytych czesci masz prawo je obejzec lub zabrac do domu, bo moze sie okazac ze warsztat odda twoja czesc do regenracji i wklada ja pozniej jako nowa. Jak ci mechanik nie pasuje to masz przeciez mozliwosc go zmienic ale juz nie otuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 W serwisówce przeczytałem, że latem, aby szybciej schłodzić wnętrze auta, należy włączyć przycisk recyrkulacji. Wtedy klima walczy tylko z powietrzem wewnątrz, a nie z powietrzem z zewnątrz. Testowaliście taki może taki manewr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 Ja tak zawsze robię. W zimę auto szybciej się nagrzewa, a w lato w połączeniu z klimą szybciej chłodzi. W lato najlepiej zawsze na początku szyby po otwierać i przewietrzyć auto a dopiero klimę i recyrkulację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmooon Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 W serwisówce przeczytałem, że latem, aby szybciej schłodzić wnętrze auta, należy włączyć przycisk recyrkulacji. Wtedy klima walczy tylko z powietrzem wewnątrz, a nie z powietrzem z zewnątrz. Testowaliście taki może taki manewr? Ja również tak robię, latem jak auto stało na słońcu to najpierw około 3 minut jechałem przy otwartych szybach albo stojąc otwierałem wszystkie żeby auto się przewietrzyło a dopiero potem klima i obieg zamknięty a teraz jak jest zimno to po prostu od razu ciepło z recyrkulacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.