Gość goover Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 po wymianie oleju kiedy silnik jest zimny lampka potrafi nie gasnąć nawet przez 8 sekund!!! dwukrotnie wymieniałem olej i filtr oleju. jak silnik ciepły to lampka gaśnie momentalnie. silnik pracuje równo i nie kopci. pomocy!!! bo każde odpalenie rano przyprawia mnie o zawał serca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 fil dwukrotnie wymieniałem olej i filtr oleju a na jaki filter??. Ja radze zastosować markowy to znaczy np, MAN ta "operacja" prawie zawsze pomaga na długo świecąca sie kontrolkę ciśnienia oleju . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Słusznie kolga klajgus sugeruje. Ale jeśli filterek jest z dobrej półki (Mann, Knecht) to może sugerować że, "sypie się" czujnik ciśnienia oleju. Ja miałem wymieniony oryginał nissanowski na jakiś zamiennik z JC i kontrolka ciśnienia zapalała się "ni z tego ni z owego". Zamieniono na inny egzemplarz z JC i znów to samo, dopiero po włożeniu orygniału Nissana wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 goover, a jaki olej lejesz :?: półsyntetyk :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość goover Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 fildwukrotnie wymieniałem olej i filtr oleju a na jaki filter??. Ja radze zastosować markowy to znaczy np, MAN ta "operacja" prawie zawsze pomaga na długo świecąca sie kontrolkę ciśnienia oleju . filtr pomógł lampka pali sie już tylko 3-4 sekundy jak zimny. Nitram: wlewałem lotos,castrol a teraz mam mineralny mobil diesel 15W40, nie wiem jaki był lany przedtem :/ zastanawiam sie czy jeszcze grzebać? czy dać sobie spokój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość goover Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 minerał??? nie dziwne że długo się pali, lej 10W40 no chyba że silnik bierze olej, jaki masz przebieg? kolejne pytanie: ot tak mam sobie wlać półsyntetyk?? ja sie tam za dużo nie znam ale z mineralnego na półsyntetyk?? przebieg 200tys.km ale silnik pracuje wzorowo, nie bierze oleju.... naprawde wlac 10w40?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 zostań już przy mineralu, ale lej jakiś dobry, nie castrol ani lotos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 blue_daba_dee, zgadzam sie, ale w silnikugoover'a, były już wcześniej lane różne oleje i jak już przeszedł na mineralny to lepiej niech zostanie przy takim jak wlał tzn mineralnym ale dobrym. Takie jest moje zdanie. Dokładnie ja używam VALVOLINE MaxLife 10W40 i taki wleje w przyszłym tygodniu co do olei Castrol, Shell i Lotos z własnego doświadczenia wiem że to nie są dobre oleje. Ja osobiście nie polecam żadnego z nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 1. jakiej marki jest "dobry" mineralny i dlaczego akurat ten?Nie mam dokładnie sprecyzowanego "dobrego" oleju, to zależy od samochodu a dokładniej od silnika. Do Almery używam Valvoline ewentualnie użył bym Motul 2. mówiąc "...Castrol, Shell i Lotos - to nie są dobre oleje..." masz na myśli mineralne, półsyntetyki a może syntetyczne? uzasadnij swoją opinię, rozmowa w tym poście zatrzymała sie na wyborze oleju mineralnego i o takich pisze choć jak bym z tej trójcy miał wybrać półsyntetyk do mojej Almery to tylko Shell sie kwalifikuje. Biorąc pod uwagę powyższe oraz wnikliwe analizy kart specyfikacji produktu-własności fizyko-chemicznych olei różnych producentów wybrałem Shell'ai dobry wybór, a "reklama dźwignią handlu", osobiście nie wierzę w to co producent pisze na temat swojego produktu kieruje się własnym doświadczeniem i podpowiedziami znajomych. a moje zdanie jest takie, że NIC się nie stanie jak odkręci tą fatalną pomyłkę i wleje 10W40 (np. Valvoline który jest tu bardzo chwalony)nie twierdzę że sie coś stanie, ten silnik dużo wytrzymuje i jest odporny na wycieki ale osobiście nie polecał bym już przejścia na półsyntetyk, lepiej zalać dobry mineralny i nie przekraczać terminów wymian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.