Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] pali sie lampka ciśnienia oleju!!!


Gość goover

Rekomendowane odpowiedzi

po wymianie oleju kiedy silnik jest zimny lampka potrafi nie gasnąć nawet przez 8 sekund!!! dwukrotnie wymieniałem olej i filtr oleju. jak silnik ciepły to lampka gaśnie momentalnie. silnik pracuje równo i nie kopci. pomocy!!! bo każde odpalenie rano przyprawia mnie o zawał serca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość klajgus

fil

dwukrotnie wymieniałem olej i filtr oleju
a na jaki filter??. Ja radze zastosować markowy to znaczy np, MAN ta "operacja" prawie zawsze pomaga na długo świecąca sie kontrolkę ciśnienia oleju .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słusznie kolga klajgus sugeruje. Ale jeśli filterek jest z dobrej półki (Mann, Knecht) to może sugerować że, "sypie się" czujnik ciśnienia oleju. Ja miałem wymieniony oryginał nissanowski na jakiś zamiennik z JC i kontrolka ciśnienia zapalała się "ni z tego ni z owego". Zamieniono na inny egzemplarz z JC i znów to samo, dopiero po włożeniu orygniału Nissana wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fil
dwukrotnie wymieniałem olej i filtr oleju
a na jaki filter??. Ja radze zastosować markowy to znaczy np, MAN ta "operacja" prawie zawsze pomaga na długo świecąca sie kontrolkę ciśnienia oleju .

filtr pomógł lampka pali sie już tylko 3-4 sekundy jak zimny.

Nitram: wlewałem lotos,castrol a teraz mam mineralny mobil diesel 15W40, nie wiem jaki był lany przedtem :/

zastanawiam sie czy jeszcze grzebać? czy dać sobie spokój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minerał??? nie dziwne że długo się pali, lej 10W40 no chyba że silnik bierze olej, jaki masz przebieg?

 

kolejne pytanie: ot tak mam sobie wlać półsyntetyk?? ja sie tam za dużo nie znam ale z mineralnego na półsyntetyk?? przebieg 200tys.km ale silnik pracuje wzorowo, nie bierze oleju.... naprawde wlac 10w40??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blue_daba_dee, zgadzam sie, ale w silnikugoover'a, były już wcześniej lane różne oleje i jak już przeszedł na mineralny to lepiej niech zostanie przy takim jak wlał tzn mineralnym ale dobrym. Takie jest moje zdanie.

 

Dokładnie ja używam VALVOLINE MaxLife 10W40 i taki wleje w przyszłym tygodniu ;)

 

co do olei Castrol, Shell i Lotos z własnego doświadczenia wiem że to nie są dobre oleje. Ja osobiście nie polecam żadnego z nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. jakiej marki jest "dobry" mineralny i dlaczego akurat ten?
Nie mam dokładnie sprecyzowanego "dobrego" oleju, to zależy od samochodu a dokładniej od silnika. Do Almery używam Valvoline ewentualnie użył bym Motul

 

2. mówiąc "...Castrol, Shell i Lotos - to nie są dobre oleje..." masz na myśli mineralne, półsyntetyki a może syntetyczne? uzasadnij swoją opinię,

rozmowa w tym poście zatrzymała sie na wyborze oleju mineralnego i o takich pisze

choć jak bym z tej trójcy miał wybrać półsyntetyk do mojej Almery to tylko Shell sie kwalifikuje.

 

Biorąc pod uwagę powyższe oraz wnikliwe analizy kart specyfikacji produktu-własności fizyko-chemicznych olei różnych producentów wybrałem Shell'a
i dobry wybór,

a "reklama dźwignią handlu", osobiście nie wierzę w to co producent pisze na temat swojego produktu ;) kieruje się własnym doświadczeniem i podpowiedziami znajomych.

 

 

a moje zdanie jest takie, że NIC się nie stanie jak odkręci tą fatalną pomyłkę i wleje 10W40 (np. Valvoline który jest tu bardzo chwalony)
nie twierdzę że sie coś stanie, ten silnik dużo wytrzymuje i jest odporny na wycieki ale osobiście nie polecał bym już przejścia na półsyntetyk, lepiej zalać dobry mineralny i nie przekraczać terminów wymian ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...