Gość wizard Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 witam wszystkich forumowiczów mam pytanie odnośnie silnika nissana 100nx 94', mam wersje 1.6 100 konną zastanawiam się nad wymianą jednostki napędowej (z powodów technicznych), najlepiej na taką samą, i chciałbym zapytać w związku z tym w jakim aucie moge spotkać identyczną jednostkę napędową i jesli ktos wie jakie są oznaczenia owego silnika żebym wiedział mniej więcej jak szukać np po allegro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 GA16DS to wersja gaźnikowa a GA16DE to wersja na wielopunkcie...jest to popularna jednostka napędowa stosowana między innymi w Sunnych i wspomnianych 100NX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wizard Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 w takim razie GA16DE dzieki za odpowiedź, kiedyś słyszałem że w primerach tez takowe występowały, ale czy to prawda nie wiem więc proszę o potwierdzenie bądź zaprzeczenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 no to pozostaje Ci do ogarnięcia według mnie największa "skarbnica wiedzy" na Forum...czyli dział Primera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wizard Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 no to mnie pocieszyłeś napewno będę się brał za edukacje, ale dopiero jak znajdę choć chwile czasu:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 W primerze tez jest GA16DS/E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 ga16de jest tez w almerach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 a ja mam do sprzedania ga16ds, jakbys byl chetny to PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 witam, z tego co sie orientuje, to nx-y posiadaly silniki 1.6 o roznych mocach a mianowicie 90km i 102km (te drugie montowane w wersji SR) w tym 90konne byly na gazniku jak i na wtrysku (102km byly tylko wtryskowe). nie wiem w jaki sposob zwiekszano moc z 90 do 102. skoro masz rocznik 94 to napewno wtrysk a 102km to raczej wersja SR no i teraz pytanie, czy silniki GA16DE z wersji 90 konnej sa identyczne jak te z wersji SR (102km) a kwestia wiekszej mocy to inny komputer, kolektory i przerozne duperelki? w tym temacie powinien wypowiedziec sie jakis znawca ps. bylo kilka tematow o silnikach na forum 100nx-a >>> http://www.100nx.fora.pl pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 no i teraz pytanie, czy silniki GA16DE z wersji 90 konnej sa identyczne jak te z wersji SR (102km) a kwestia wiekszej mocy to inny komputer, kolektory i przerozne duperelki? -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...0ecd59f32291324 -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=reduced Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wizard Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 no właśnie moje pytanie nastepne miało dotyczyć czy ten 90 konny by pasował, ale już widzę że komputer nie pasuje, z osprzętu kolektor... czy coś jeszcze?? czy skrzynia by pasowała ta która mam do 90km?? przeczytałem że po filtrze można się zorientować czy jest wtrysk czy gaźnik, że prostokątny to wtrysk a okrągły to gaźnik, ale jak bardzo okrągły taki typowo okrągły czy chodzi o taki owalny eliptyczny jak by w polonezie:D [ Dodano: Sro 21 Maj, 2008 20:27 ] aaaa czyli kolektor sam w sobie jest taki sam, tylko kanały są ograniczone w środku, więc ten co mam (z wersji 100km) będzie pasował do tego 90km?? dobrze mówie?? a co z tym koputerem?? w końcu mapa kompa jest taka sama w obu wersjach 1.6 wtryskowych czy nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattinh Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Siemka podłącze sie pod temat ... jak mozecie to mnie odeslicie do linku , a moje pytanko wygląda tak : mam 2.0 Gti 100NX 93' i jaki moge wsadzic silnik bez większych przeróbek - najlepiej uturbiony juz? Pojemnosc nie gra roli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattinh Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 no i juz poszerzyles moja wiedze dzieki , napisze jeszcze do coobcia i przemysle sprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 mam pytanko, czy 100nx gti i sunny gti różniły się czymś?chodzi mi o tylko o przednie zawieszenie ,mocowanie silnika??jest możliwa przekładka za 100 nx'a gti do sunnego bez większych modyfikacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Aha. no to by mi przypasiło .ale powiedz mi na jakie niespodzianki bym trafił jakbym przekładał z 100 nx'a gti do cywilnej wersji suniacza z motorem GA14DS zakładając,ze miałbym wszystkie graty potrzebne do swapa ze 100nx'a gti ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 No właśnie zastanawiałem się nad taką opcją ale : mój suniacz jest w naprawde dobrej kondycji wizualnej jak i technicznej.Nigdy mu nie szczędziłem na bieżących naprawach.Sprawdzałem w necie,żeby coś z raichu przyprowadzić ale mają takie przebiegi,że masakra a nie mówiąc o stanie blachy.generalnie nie ruszałbym mojego ale ostatnio stwierdziłem,że potrzebuje więcej mocy . a faktem jest,że można trafić 100nxa gti za naprawde niskie pieniądze bo 500 euro.fakt,że blacha żdżarta ale (mam nadzieje) motor zdrowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 mój suniacz jest w naprawde dobrej kondycji wizualnej jak i technicznej.Nigdy mu nie szczędziłem na bieżących naprawach nie ruszałbym mojego ale ostatnio stwierdziłem,że potrzebuje więcej mocy kurcze jakbym siebie słyszał ...też myślałem nad swapem ale na prawdę się to nie opłaci...lepiej wstaw 1.6 i będziesz miał na start 102KM i ja nie będę bawił się w wymiany wałków czy kolektorów, tylko pójdę tą drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Nie opłaci ?dlaczego?a co mi da motor ze 102 - oma km ?to swap na GA16DE się nie opłaca ponieważ wkład pracy nie będzie współmierny do efektów.mając takiego całego nx-a do rozbiórki jesteś własnoręcznie (jeżeli masz motywacje ) własnoręcznie zrobić sobie rakiete.SR20DE można dalej modyfikować a GA16DE ??Ewentualnie turbo ale to też kosztowna zabawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Swap z GA14DS na GA16DE bedzie preaktycznie tak samo trudny jak na SR20DE. Jesli bedziesz mial cale auto na czesci to mozesz sie pobawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 A znacie kogoś kto juz przeprowadzał taka operację ??bo byłbym za kontakt bo napewno wskazówki się przydadzą .Nie jestem aż takim laikiem.już zeswapowałem sam w nim motor bo wcześniejszy mi padł i jeżdże do tej pory więc chyba poszło mi nienajgorzej .wtedy nie było problemu ponieważ bo to była kwetstia wymiany tylko i wyłacznie silnika.teraz będzie trudniej.generalnie chyba najbardziej boje się elektryki bo na tym już kompletnie się nie znam ;(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 A znacie kogoś kto juz przeprowadzał taka operację Zell robil swapa w n15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 a znasz może bliższe szczegóły ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...;highlight=swap Temat Zella. I ponizej jeszcze jeden link. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=8784 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Powiedzcie mi jaką największą moc udało wam się przenieść w waszych nismach na przednią oś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Najwieksza mial chyba Gre w N15 pewnie w granicach 500km bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.