Gość carvel Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Witam Ostatnio zauważyłem dziwne stuki w przedniej części samochodu podczas jazdy,może ktoś mi pomoże zdiagnozować co to może być? Wygląda to mniej więcej tak: podczas jazdy po prostej drodze nic się nie dzieje wszystko ok, stuki sa słyszalne przy skrętach w prawą stronę(w lewą nie),ale co dziwne przy minimalnym skręcie kierownicy, na długich łukach i pod górkę ,nawet niewielką,z góry nic nie stuka! stuk jest słyszalny przy obrocie koł,jest taki głuchy. Co więcej robiłem test i przy prędkości ok 60 km/h 3 bieg dodaje energicznie gazu i odpuszczam i słyszę ten stuk. Z początku myślałem że to przegub więc kręciłem się na parkingu na skręconych kołach na max i nic przy ruszaniu z kopyta też nic nie tłucze. Już nie wiem co to może być, amory ok,łaczniki wymieniane,może poduszka silnika? proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 a końcówki drążków sprawdzone :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 tez mam ten problem ale koncowki wymienione i inne gumy na wachaczach tez no i pozostalo mi tylko jedno... amorki znaczy sie jakas duma w kolumie amorka podobno sie wystukala... sprawdz dobrze a znajdziesz na forum bo temat byl juz poruszany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniels Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Jeśli łączniki stabilizatora i drążków kierowniczych są w porządku to stukają wyrobione łożyska mcPersonów zawieszenie silnika można zbadać organoleptycznie ,jeśli poduchy są wyrąbane to bedzie to widać gołym okiem. można wziąć drugą osobe która będzie gazować ,wtedy najlepiej to widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Bylem na sprawdzeniu zawieszenia,(amory jak nowe, a 2 lata jeżdże po pięknych Wałbrzyskich dziurach :-) ) ale mam do wymiany lewy sworzeń wachacza i lewy przegub, okazało się że guma była już pęknietą i zaczął hałasować, tylko mi się coś to dziwne wydaje bo ja słysze te stuki jakby z prawej strony,jak w prawo skręcam to stuka , a tu lewy przegub,dziwne :-/ :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siarek3 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 mialem ten sam problem.wszystko bylo ok po badaniach diagnostycznych a przy jezdzie po nieznacznych nierownosciach stukalo mi w przednim zawieszeniu. okazalo sie ze sa wybite koncowki drazka skretnego. koncowki , gumy byly ok . wymienilem je i przestalo stukac. koszt takiej koncowki to 35pln zalozenie trwa 20 minut i nie wymaga ponownego ustawiania trakcji. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 już wiem na 100% że to lewy przegub, coraz głośniej stuka, a przy ruszaniu coś tam chrobotnie czasami, przy skręcie w prawo nic się dalej nie dzieje na prostej też ok, mama już kupiony przegub(wziełem HDK -japoński ) tylko mechanik czasu nie ma ile na tym da się pojeździć zanim się sypnie? a jak sypnie to co wtedy? koniec jazdy czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitram Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 carvel, mi chrobotał jak kupiłem w zeszłym roku we wrześniu a wymieniałem niedawno Jak sie rozpadnie przegub to koniec jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.