Gość walazzios Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 hmm i co sie okazalo: po wymianie opon sciaganie w koleinach ustalo - okazalo sie ze stare opony byly tragiczne, ale lekkie sciaganie w lewo zostalo nie wiem od czego to jest ale niedługo znowu czeka mnie wizyta u mechanicznego bo za tydzien i pare dni wyjezdzam do holandii, na 23 musze byc wiec mam 2x 1100km przed soba i jakies 1000km na miejscu zrobie........ na co powinienem zwrócić uwagę? jak są do wymiany gumy stabilizatorów - to mogę jeździć z takimi????? nic nie puka wiec teoretycznie........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Wstawiam pro forma http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=41309 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eNcoM Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 przeguby nic do tego nie mają ja stawiałbym na gałki układu kierowniczego ewentualnie geometrię zawieszenia przód/tył ale raz miałem taką przygodę z oponkami firmy dębica passio opony były równo zdarte bieżnika jakieś 5mm a tu niestety jedna oponka ściągała w zależności od tego po której stronie była raz w prawo raz w lewo (gdy byłą na przodzie z tyłu spokój) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stu Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 jak u mnie sciagal to tylko z przodu roibielm naprawey... sworzenie ,łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, przy okazji gumy na przegubach no i geometria jakies 20kkm temu i co wczoraj wymienialem hamulce tzna tarcze klocki i przewody gumowe okazalo sie ze nowe sworzenie 20 tys km i sa do smieci !!! paranoja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walazzios Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 dosc dawno nie pisalem na forum........... i dosc dawno temu rozwiazalem......... no prawie problem sciagania okazalo sie ze .................. zbierzność........... został mi problem ze po zawroceniu na maksymalnym skrecie w lewo lub prawo przez chwile po manewrze sciaga w ta strone w ktora skrecalem, zdaje mi sie ze to te gumy stabilizatorow albo uklad wspomagania natomiast ktos wczesniej pisal o nieprawdziwosci testow amortyzatorow otoz ............. 80% wyszlo czy tam 70% o ile pamietam a okazalo sie ze amorki sie ostro poca ........... na jesien je wymienie, takze trzeba samemu sprawdzic i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 został mi problem ze po zawroceniu na maksymalnym skrecie w lewo lub prawo przez chwile po manewrze sciaga w ta strone w ktora skrecalem, zdaje mi sie ze to te gumy stabilizatorow albo uklad wspomagania Takie objawy nie mogą mieć żadnego związku z gumami stabilizatorów. Z układem wspomagania - też wątpię. Najprawdopodobniej problem leży w tym, że cięzko obracają się łożyska kolumn mcphersona (te na górze, na których opiera się górny talerzyk sprężyny). W takim przypadku po dużym skręcie pozostają one nieco przekręcone w stosunku do pozycji na wprost i z tego powodu siły skręcające poprzez sprężyny przenoszą się na zwrotnicę. Sprawdź te łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.