Gość dmx81 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 witam w sunnym 1.6 4d urwal sie tlumik, zaraz za tlumikiem koncowym(tzn zostala rura wydechowa i puszka, a urwalo sie jeszcze przed mocowaniem.... a z drugiej strony urwalo sie przed katalizatorem( tym zaraz przed plecionka), ale mocowanie zostalo. wiec musze wymienic calosc od tego katalizatora. znalazlem takiego samego sunny do rozbiorki, ladnie zaczalem odkrecac za katalizatorem, jakos poszlo, pozniej poluzowalem wszystkie gumy, tlumik luzny, tylko ze..... co dalej, bo nie moge go tak w calosci przewlec, bo blokuja elementy na wysokosci prawego tylnego kola, a laczenie miedzy tlumikiem koncowym a srodkowym jest nie do odkrecenia chyba, bo probowalem, to sruby sa zjechane strasznie, praktycznie klucz sie okreca na nich (mowa o nakretkach) a dojscie do lebkow od tych śrub jest bardzo utrudnione... robie to na dworze na lewarku, nie mam kanalu, a auto z ktorego odkrecam jest unieruchomione, macie jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Szlifierka kątowa lub rozwiercenie śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Niestety tylko cięcie cie ratuje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 ciac w miejscu zlaczenia a potem rozwiercic sruby? czy rure ciac i probowac spawac, o ile to mozliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marecki_1966 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Spróbuj podgrzać śruby jakimś palnikiem (w ostateczności opalarką) i odkręcaj na gorąco, a wtedy może ruszą. Mój mechanik tak zawsze robi i przeważnie każda oporna śruba puszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Jak już nie możesz odkręcić połączeń to nie wiem, czy jest sens żebyś brał taki wydech (chyba, że wiesz ile latał), może tak wyjść, że niedługo będziesz leciał po nowy, więc zrób raz wydatek i kup od razu nówencję i będziesz miał święty spokój i zero kombinacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 hehe zeby to bylo takie proste, tu za nowke zaplace na polskie hm....1,5 tys zl? dlatego kombinuje:Pzastanawiam sie czy jakby przeciac rurke, czy da sie ja potem zaspawac wkolo. czy dlugo pojezdzi..hmm, w sumie za niedlugo pojdzie na sprzedaz, jednak z pare miesiecy zeby jeszcze smigal i do sprzedazy zeby byl sprawny;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.