Gość czarek532 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 wlaczal mi sie sygnal dzwiekowy odpielem plastikowe klapki przy kierownicy i wylecial mi jakis metal z gumkami i przyklejonymi gabkami dlugosc okolo 7 cm szer. 3cm jest na nim wybity nr 960 primera ktora jezdze rocznik 96 moze ktos sie orientuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryś_71 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Nie ma powodów do zmartwienia - właśnie tydzień temu wywaliłem teń gadżet z kierownicy. Problem był podobny- samoczynnie załączał się sygnał przy manewrach kierownicą i dochodziło z niej dziwne metaliczne pukanie. Mechanik rozebrał kierę i znalezliśmy właśnie ten elemencik który wisiał na jednym z czterech gumowych "łączników" - pozostałe były urwane i całość telepała się pod pokrywą. Stwierdził uczciwie że nie wie co to, po co to itd... Wziąłem to coś i pojechałem do dobrego sklepu moto gdzie koleś uspokoił mnie że z czystym sumieniem można to usunąć. Niby jest to coś co ma amortyzować, wygłuszać czy coś tam ale można się obejść, sam to ostatnio usuwał jak przerabiali jakiegoś angola...Dla upartych dostępna tylko w serwisie Nissana. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Od dawna jeżdżę bez tego wynalazku bo miałem identyczne objawy (wiele wiele tyś km temu) i nie zauważyłem żadnego skutku ubocznego więc ... :one: Ile kosztuje ten diwajs w ASO to ja nawet wiedzieć nie chcę :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kzyhh Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Mam ten sam problem, tylko że mam tez poduszkę i boje się grzebać przy niej. Czy żeby ściągając kierownice z airbagiem trzeba zastosować jakąś specjalną procedurę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin877 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Miałem ten sam problem właśnie bo mam air bag i wyjołem ten kawałek metalu jedymym problemem który sie pojawił to jest własnie migajacy non stop czerwomy airbag koło licznika :zly: niemoglem tego dokupic wiec zostało mi sie przyzwyczajenie sie do nom stop migania w czasie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarek532 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 ja tez mam poduszke i nic nie mruga kontrolka od air gasnie tak samo jak z tym elementem wiec wyjecie tego w niczym nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ryś_71 Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Potwierdzam - po "zabiegu" nie widzę żadnych skutków ubocznych, nic nie miga (poduchę mam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Miałem ten sam problem właśnie bo mam air bag i wyjołem ten kawałek metalu jedymym problemem który sie pojawił to jest własnie migajacy non stop czerwomy airbag koło licznika :zly: niemoglem tego dokupic wiec zostało mi sie przyzwyczajenie sie do nom stop migania w czasie jazdy problem z poduszką musi mieć inną przyczynę Może w czasie gdy ten element się obijał w kierownicy uszkodził jakiś styk lub od uderzenia odpiął sie jakiś kabelek Czy problemy z migajacą kontrolką pojawiły sie dokładnie w chwili wyjęcia tego elementu z kierownicy?? Te metalowy element nie ma żadnego połączenia z AIR BAG'iem Według mojej teorii to może być swego rodzaju przeciwwaga dla poduszki dla odpowiedniego wyważenia kierownicy -ale to tylko moje domysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Jak jest poducha to zanim się zacznie grzebać przy kierownicy należy odłączyć akumulator na jakieś pół godziny przed zabiegiem. Ale i to nie daje 100% pewności, że nie wyskoczy nam błąd poduszki. Skasowanie tego błędu to koszt 50zł. Jeśli się świeci to równie dobrze możemy całkowicie wywalić poduszkę, bo i tak w razie potrzeby nie będzie z niej pożytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kzyhh Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Panowie pomóżcie. Pościągałem te trzy zatyczki co są po bokach i u dołu kierownicy i miałem tylko dostęp do trzech wtyczek które tez powyciągałem z gniazd, ale niestety w tym momencie nie wiem co dalej zrobić żeby dostać sie do środka kierownicy- przypominam że mam poduszke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Panowie pomóżcie. Pościągałem te trzy zatyczki co są po bokach i u dołu kierownicy i miałem tylko dostęp do trzech wtyczek które tez powyciągałem z gniazd, ale niestety w tym momencie nie wiem co dalej zrobić żeby dostać sie do środka kierownicy- przypominam że mam poduszke Poduszka do kierownicy jest przykręcona. Pod tymi zatyczkami są śruby. Jak dobrze pamiętam, potrzebny jest do nich klucz torx t55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.