Gość ojciec_dyrektor Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Od pewnego czasu mam problem z moim Nissanem, podczas jazdy przez pewien czas świeci się kontrolka od akumulatora i znika w momencie przygazowania, przejścia na wyższe obroty podczas gdy powinna zniknąć zaraz po odpaleniu. Po pewnym czasie kontrolka od akumulatora świeciła się coraz dłużej i częściej no i w końcu padł akumulator. Jako że był to kilkuletni bosch 55MAh pomyślałem, że wystarczy wymiana akumulatora na nowy, jednakże na nowej centrze 60MAh problem znowu się pojawia. Czy jest to związane z alternatorem, paskiem klinowym, a może jeszcze czymś innym? Pozdrawiam wiernych radiosłuchaczy i liczę na pomoc (oczywiście nie finansową). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 sprawedzanie zacznij od tego czy alternator ładuje czyli podjziesz na jakas stacje diagnostycna/mechanika albo zwyklym miernikiem. Jak laduje dobrze to po przegazowce lekkiej powine miec kolo 14V ew. masz luzny pasek od alternatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adam13 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 tak jak pisze czopochrup sprawdz miernikiem na wolnych obrotach powinno na zaciskach akumulatora być 14V,sprawdz pasek jak pisze kolega jeżeli jest ok. to zostaje sprawdzenie alternatora szczotki.regulator napięcia,diody ale to wszystko wbudowane jest w alternatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Ojcze Dyrektorze myślę ,że w Twoim samochodzie należy wymienić szczotki i pierścień ślizgowy alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hugo Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Ojcze Dyrektorze myślę ,że w Twoim samochodzie należy wymienić szczotki i pierścień ślizgowy alternatora. Dokładnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Tak jak przedmówcy piszą. Ewentualnie sprawdź na początek kabel masowy, jak nie to wymiana szczotek powinna pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.