Gość Jarek.Pudlo Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 mam prawdopodobnie problem z dzwoniacym rozrzadem i zastanawiam sie czy przy przebiegu 143 tys km ( tak pokazuje jaki jest naprawde kto wie :/ )zaczął sie odzywac tak sam z siebie czy to mogło byc za sprawą filtru oleju który ma cos wspolnego z JC i drugie pytanie czy teraz sama zmaian filtra oleju na manna czy knechta cos pomoze i czy po przejechaniu 7 tys na tym filtrze i oleju ( castrol magnatec 10w40) mozna zmienic sam filtr zeby sprawdzic czy cos sie zmienia czy jak filtr to razem z olejem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar32 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 możesz spróbować wymienić sam filtr.może to pomoże.niewiem spróbować warto.a co do rozrządu to w nissanach jest łańcuszek z napinaczem i i jak ma troszke natłuczone to może trochę szumić.ale łańcuszki zawsze szumią.taka ich uroda.może warto sprawdzić luzy zaworowe i podregulowac(śruba i nakrętka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 mar32 w nissanach jest automatyczna regulacaja zaworów - przy nich nic się nie robi. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...89e5c495#514180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar32 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 ale w silnikach 1.6 i1.8 jest regulacja na śrubę.a hydrauliczna kompensacja luzu jest tylko w 2 .0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Wymień na początku sam filtr , niskie koszty i sam wymienisz. Zobaczysz czy jest poprawa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość al_rami Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Kiedyś zamontowali mi filtr oleju "no name" i dzwonił rozrząd zwłaszcza przy rozruchu, odkąd zakładam Mann'a nie ma dzwonienia, też leje półsyntetyk. Może pomoże, u mnie pomogło Pytasz czy wymieniać olej przy zmianie filtra, ja bym wymienił jedno przy drugim. Zrobisz jak uważasz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarek.Pudlo Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 no dzieki bede probował z olejem razem filtr wymienic zaleje valvolainem moze cos pomoże a jak nie bedziemy grzebac głębiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur h Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 JC to nic innego jak chińszczyzna możliwe więc że materiał filtrujący w środku jest jak to delikatnie określić słabej jakości i przez to olej przez niego przepływa z większymi oporami . Faktem jest że JC to jedna z najtańszych opcji więc cudów nie można się spodziewać. Ja używam Jasziki to japoński produkt (tak twierdzą sprzedawcy) z powodzeniem działa. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Ja wole nie ryzykowac i kupuje sprawdzone.Knecht jest tani i dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 mam prawdopodobnie problem z dzwoniacym rozrzadem i zastanawiam sie czy przy przebiegu 143 tys km ( tak pokazuje jaki jest naprawde kto wie :/ )zaczął sie odzywac tak sam z siebie czy to mogło byc za sprawą filtru oleju który ma cos wspolnego z JC na ten temat poczytaj tutaj: ->http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...czy+filtr+oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 dzisiaj wymieniałem olej olej wymieniam co 7500tyś miałem metaliczne dzwonienie poprzedni filtr to MANN dzisiaj załorzyłem TUTALE-WEBER jak rękom odioł KNECHTA tez zakładałem też dzwoniło mann czy knecht są o połowe większe ten cozałórzyłem ma zawór BY-PASS. Teraz silniczek pracuje cichutko Nissan 1.6/olej Shell Helix 10w40 przebieg oryginalny 174.740km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.