Gość Jacek Tomczyk Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Witam wszystkich klubowiczów!!! Potrzebuję pomocy w zakresie stacyjka?-kluczyk? , być może Was także to spotkało. Przy odpalaniu Primki (1994) dzieją się dziwne rzeczy a mianowicie kluczyk ma luzy przynajmniej tak mi się wydaje , jakby była stacyjka rozchechłana czy to jest prawdopodobne? Po uruchomieniu nieraz nie chodzi dmuchawa i wycieraczki i wariuje deska rozdzielcza a żeby było ciekawiej to dzisiaj na środku skrzyżowania mi zgasło auto bo dotknąłem kluczyka i momentalnie wszystko padło. Po kilku próbach gmyrania kluczem w stacyjce autko ruszyło. Niewiem co się dzieje poradźcie!? Czy to kluczyki felerne , czy stacyjka do bani, czy może elektryka fika . A nieukrywam że nie mogę w Łodzi znalźć fachmena od Nisków bo narazie trafiam na same eksponaty. POZDROWIONKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Ja w poprzedniej P10 miałem taką sytuację. Pomogła wymiana kostki stacyjki, która się wyrobiła przez lata używania. Wymiana tej kostki nie pociąga ze sobą wymiany zamków czy kluczyków! Tu masz nr aukcji na allegro 372678011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek Tomczyk Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Dzięki Qwasar zacznę od tego a jak nie pomoże to będę dalej szukał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 ja mialem to samo w audicy ojca koszt ok 20-30zl tej kostki no i wymiana ale w primerce nie powinienes miec z tym porblemow poniewaz stacyjka jest w kolyumnie nie to co w audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 JA mam ten sam problem. Musze sie naprawde sporo nameczyc nieraz zeby stacyjka zatrybiła. Zamowilem nowa stacyjka z allegro. pisalo jak woł ze do primery p10 i jest zupelnie inna niz seria!!! http://moto.allegro.pl/item377831951_stacy...a_p10_nowa.html taka zamowilem a po rozebraniu kolumny okazalo sie ze w serii jest taka: http://moto.allegro.pl/item377330639_stacy...an_primera.html I teraz nie wiem co robic. ta nowa chyba oddam no bo jak to cholerstwo zamontowac?? A i jeszcze jedno pytanie/ jak odkrecic orginalna stacyjke od kolumny kierownicy?? TAm sa sruby z okraglymi lebkami i nie bardzo mam koncepcje jak je odkrecic :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 A i jeszcze jedno pytanie/ jak odkrecic orginalna stacyjke od kolumny kierownicy?? TAm sa sruby z okraglymi lebkami i nie bardzo mam koncepcje jak je odkrecic Uciać, rozwiercić, itp., nic innego tam nie wykombinujesz. Co do stacyjki u mnie jest chyba taka jak na drugiej aukcji ale kluczyki mam jak ten z pierwszej. Dlaczego chcesz zmieniać całą stacyjkę, nie lepiej kupić tylko kostkę, czy mechanicznie też masz ją uszkodzoną. Moja się trochę już wyrobiła i podczas pracy silnika mogę wyjąć kluczyk ze stacyjki , ale mi to nawet na rękę bo klucze do garażu mam razem spięte i nie muszę gasić silnika jak otwieram garaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Nowa stacyjka kompletna z wkladami do zamków 91pln a sama kostka 80pln wiec kalkulacja prosta kurde ale zeby wymienic kostke i tak musze rozwalic stara obejme od stacyjki. na razie poruszalem ta kostka wypialem kable z niej pzreczyscilem styki do stacyjki troszke wd-40 wpuscilem i smiga. zobaczymy jak dlugo. ta co kupilem chce odeslac ziomowi. mam nadzieje ze sie zgodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 A i jeszcze jedno pytanie/ jak odkrecic orginalna stacyjke od kolumny kierownicy?? TAm sa sruby z okraglymi lebkami i nie bardzo mam koncepcje jak je odkrecic :/ Odkreca sie je bardzo prosto. Ostry srubokret i pod kątem uderzyć pare razy aby się tylko śruby ruszyły, później to już palcem się odkręcają. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Wymienilem kostke ostatecznie bez demontazu calej stacyjki i smiga elegancko:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.