Panther Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Witam, zakupiłem (jakiś czas temu ) k10 - tkę. Nie wiem kiedy był wymieniany rozrząd. Zatem wymieniać? I jeżeli tak to na jaki? tzn. wziąć elementy zaproponowane przez mechanika, czy lepiej zakupić markowe? I ewentualnie jakie i gdzie? pozdrawiam P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Ja bym pierw sprawdził w jakim stanie masz pasek. Jeśli jest w miarę dobry to bym nie zmieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Panther, Coś Tobie powiem.Ja dla pewności wymienił bym pasek i napinacz.Nie jest to aż taki duży koszt w porównaniu do tego co może się stać jak Ci pęknie. Z własnego doświadczenia poleciłbym paski "GATES",z tym że musisz dopasować do rocznika bo w litrówkach była zmiana modułu zęba paska z kwadratowego na okrągły w 89' i mają one inną ilość zębów.Nie jestem pewien jak było w silniku 1,2 ale wydaje mi się że też była zmiana,z tym że nie wiem w którym roku. geniula1, ma oczywiście rację,ale wiesz jak to jest,nie zawsze wszystko widać gołym okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Wymień lepiej pasek z napinaczem Na prawdę to nie jest duży koszt...a ile problemów Ci zaoszczędzi Jeszcze pytanko...jaki masz przebieg? Fabryczne paski wytrzymywały 100000 km (ja swój wymieniłem przy 107000 km i to już był ostatni dzwonek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir15 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Panther, rozejzyj sie po sklepach/hurtowniach z czesciami, czasami maja takie roznice w cenie ze szok, mozesz tez popytac w warsztatach czy nie bedzie taniej bo np maja gdzies znizki na czesci. Szukaj firmowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Dzięki bardzo za odpowiedzi Niestety nie miałem jak (i czym) ;( sprawdzić stanu paska. Dzisiaj mechanik wymienił pasek i napinacz. Niestety na jakiś no name (jakiś włoski zamiennik na C). Choć jak porównałem stan oryginalnego paska nissanowskiego z tym włoskim to skłonny byłbym pozostać przy starym. Był w świetnym stanie. W/g naklejki, wymiana paska była przy 6751 (tego 51 nie jestem pewien ) A w/g licznika autko zrobiło dzisiaj 155555 Przy okazji mechanik założył nowy pasek klinowy. Doczytałem, że dobre paski są: "Gates" i "Contitech" a rolki firm "INA" i "SKF". To tak gdyby ktoś potrzebował lub gdybym zapomniał marek do następnej wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Panther nawet jak pasek no name to i tak zrobisz spokojnie na nim jakieś 60000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.