Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Awaria n16 2000rok 2.2DI nie odpala SERWIS nie wie co


Gość kiubik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pewnego dnia zszedłem do auta jak co dzień i spotkała mnie nie miła niespodzianka nie odpaliła kręci kręci ale zaskoczyć nie chce paliwo dochodzi pompka ręczna twardnieje świece grzeją prąd dochodzi nie wiadomo co jest, zawiozłem do swojego mechanika a ten uznał że elektronika więc zawiozłem na lawecie do Serwisu Nissana w Poznaniu tam postała tydzień i właściciel powiedział że nie wie co dolega autu komputer nic nie pokazuje coś tam poczyścił dwa dni odpalała bez zarzutu ale trzeciego dnia znów to samo i obecnie znów nie łapie kręci ale nie odpala. Nie liczyłem się wogóle z taką opcją wiedziałem że zapłace ale że serwis mi powie że nie potrafi naprawić auta własnej marki ?? Jak w serwisie nie wiedzą jak to zrobić to gdzie się mam do kur...... nędzy zwrócić ?? Jestem wręcz zdesperowany chodzi o Almerke n16 2.2DI 2000rok

Macie jakieś sugestie pomysły co to mogło by być

 

P.S Do Admina mógłbyś po raz trzeci nie usuwać tego tematu ja tu się zwracam o pomoc a ty mi usuwasz co chwile ten temat !!!! Ja ci nie życzę takich problemów więc i mi nie przeszkadzaj w szukaniu pomocy

Pozdrwiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczuwam, że masz pecha tak samo jak ja tzn. na administratorów i moderatorów, którzy znowu wiedzą sami co komu trzeba i jest najlepsze /myślą że ta strona to tylko ich dotyczy i tylko ich jest wyłącznie, normalna nadgorliwość -a wiadomo do czego ona prowadzi/-na poczatku strasza by zachować się zgodnie z prawem -jak oni sami nie postępują zgodnie z prawem-czyli zamykają prawo wypowiadania się-i zamykają tematy według własnego widzi missię/ale dość na brak kulturyi niewiedzę nie ma lekarstwa/ i także technicznie możesz mieć to samo co ja: tzn.na początku roku zgasł mi samochód i potem w ogóle nie odpalił/mam Nissana Almere 2,2 Di-jak Ty Kiubiku/.Gdy przekręciłem kluczyk gasła kontrolka silnika i poduszek i następnie rozrusznik pracował lecz nie zapalał. Najpierw wyszło im,że to immobilizer a potem może komuter w samochodzie. Jeżdził po 4 majstrach i nie mam w pobliżu serwisu Nissana i bardzo z tego powodu byłem zły-ale widzę że chyba nie miałem racji-bo i serwisy są do bani.W końcu po 2 miesiącach wyrok - pompa paliwowa,a bardziej sterownik tej pompy. Naprawa 3,3 tyś.regeneracja pompy,sterownik nowy/.Całe szczeście że pompa nie była zużyta i sterownik pompy sie wgrał. Podobno te sterowniki do diesli 2,2 wytrzymują do ok 150 tyś km,te nowe dwa razy dłużej.czyli ja mogę się pocieszć,że 300 tyś km jeszcze tym przejadę.Gdy mi się popsuł miał ok 180 tys przbiegu.Naprawili ale popsuli klimę i ciekł olej ze skrzyni biegów-czyli lawety,dodatkowe naprawy bo jeszcze nawaliło mi łozysko przednie to ok nawet ponad 5 tyś-masakra jestem teraz goły i wesoły jak święty turecki-może ta pompa Ci wysiadła.Może tez być,że połączenia miedzy kompem a urządzenia pojazdu.Pod chłodnicami sa oprzewody i tam może cosik zasniedziało i nie styka/tam też jest połączenie tych przewodów/ale w kompie w serwisie to powinno wyjść.Tak apropos nowa pompa kosztuje w serwisie ok 12-13 tyś.Pozdrawiam i życzę mniej problemów z pojazdem i administratorami tej strony.Te osoby to są nadgorliwi i samosie realizuja poprzez przeszkadzanie w komunikowaniu,sami nie wiedza że naruszaja prawo,ale mam nadzieję, że się natkną i jak zabulą trochę kasy to wtedy zrozumieją innych potrzebujących. Niby ta strona jest dla takich też, a widać,że nie do końca. Pozdrawiam wszystkich uczciwych internautów i Ciebie Kiubiku byś wyjechał "zdrowym" Nissanem na nasze "autostrady". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również obawiam się, że spotkała Cię awaria pompy. Jest na forum temat o awarii pompy VP44 poczytaj. Również na forum Vectra Klub i Vectra Unlimited znjadziesz informacje na temat zakładów zajmujących sie naprawą. Moim zdaniem chyba lepiej oddać całą pompę do regeneracji, a nie sam sterownik, bo sterownik pada z powodu zacinającego się tłoczka w pompie. Cena za naprawę sterownika koło 1000, za naprawę pompy koło 2500. Dolicz jeszcze koszt wyjęcia jej i ponownego włożenia do silnika (koło 500zł).

 

Możesz podać jaki masz przebieg ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, że to nie jest awaria pompy ponieważ kolega kiubik, pisze że paliwo podaje. U mnie jak padł sterownik pompy to wogóle nie podawał paliwa. a to było rok temu w kwietniu cena naprawy 3900. przebieg 160 tys :( Jak sobie ku....wa pomyśle to mnie jeszcze skręca :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak potwierdzam,przy awarii pompy paliwo jest niepodawane...wogóle...po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychac tylko pracę rozrusznika...arek ja jestem jeszcze skręcony...może samochód kiubika ta awaria nie dosięgła...i może inna i mniej kosztowna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze to nie we wszystkich 2.2 di siada ten sterownik. Ja w swojej przekroczylem wlasnie 150tys a z tego co widze to w wlasnie kolo 150 ten sterownik siada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario troszku muszę Cie zmartwić - mnie dorwała (tzn Almerki) ta awaria gdy miałem na liczniku 180 tyś. km.Tak jeszcze dla dobrego rozpoznania tej awarii,gdy nawaliła mi pompa poczułem leciutki swąd spalenizny...pewno sterwonik pompy się spalił...przejechałem jeszcze ok 1000 m i pojazd stanął.Oby jak najmnie było takich niespodzianek w naszych Almerkach.A zwłaszcza tak kosztownych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie to by wyglądało na to że ja nie muszę się martwić że mnie spotka taki olbrzymi wydatek zwiazany z naprawą pompy. Auto kupiłem z udokumentowanym przebiegiem 180 tyś km. Na dzień dzisiejszy ma zrobione 202 tyś km. W takim razie koszt naprawy prawdopodobnie pokrył pierwszy właściciel, albo auto jeżdzi na lepszym paliwie niż wy jeżdzicie. Czy paliwo może mieć jakikolwiek wpływ na awarie sterownika pompy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To właśnie paliwo ma na to wpływ. Im gorszej jakości tym bardziej cierpi pompa, paliwo ma za zadanie smarować pompę. Inna sprawa, że podobno u nas te paliwa są dosyć suche (ekologiczne bezsiarkowe) i to też może mieć na to wpływ. Bosch dał trochę ciała z tą pompą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy paliwo może mieć jakikolwiek wpływ na awarie sterownika pompy ?

Nie. Jest to układ elektroniczny paliwo nie ma żadnego znaczenia. Poprostu pada elektronika co prowadzi do odcięcia dopływu paliwa do pompy.... jak to się stanie w trakcie jazdy to zatrzesz pompe, jeżeli to się stanie na postoju to jest większe prawdopodobieństwo że pompa nie ulegnie zatarciu. Sterownik nowy kosztuje ok 1400zł. Regeneracja pompy w serwieie Bosha w częstochowie ok 2000zł + montaż demontaż pompy w warsztacie zależy od ceny roboczogodziny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bosch mi kiedyś odpisał tak:

Bosch Auto Service

M.Kluszczyński

Bydgoszcz

 

Witam

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Boscha w zakresie naprawy ukłądów zasilania silników Diesla .Posiadamy sprzęt do naprawy pomp wtryskowych VP 30/29/44.Koszt naprawy pompy to 900 zł + częsci . CAłkowity koszt jesteśmy wstanie podac po rozebraniu i weryfikacji pompy. Co do dodatków to jest ich wiele jedne pomagają inne szkodza . My preferujemy i mam y w sprzedaży dodatek firmy STANADYNE jest to amerykańska firma zajmująca sie jak bosch produkcją pomp wtryskowych. Co do awaryjności to najczęciej ulega tłok przestawiacza kąta wtrysku i sterownik.

 

Pozdrawiam i zapraszam

Kluszczyński

A tłok przestawiacza kąta wtrysku to nie elektronika. Inna sprawa, że elektronika też lubi paść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super namiary i informacje....gdybym ja wiedział co nawaliło w Almerze...to według pisma w/w bym zapłacił nie więcej za naprawę jak 3 tyś. Tak w pompie paliwa może paść sterownik(elektronika), a także mechanicznie może cosik zespuć się....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche czytalem o tej pompie i spotkalem sie ze sprzecznymi zdaniami. Otóz wiekszosc osob twierdzi ze aby w 2.2 di wyjac pompe wt. trzeba wyjac cały silnik ale niektorzy pisali ze da rade sie do niej dostac d strony rozrzadu bez wyjmowania silnika. Wie ktos jak to w koncu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi tzw fachowcy by wyjąć pompę musili wyjąć silnik-tak mi mówili- nie widziałem, Ae miałem wyciek ze skrzyni biegów oraz gaz z klimy wypuscili.Niestety musiałem to naprawiać po nich.Dość mocno marudzuli apropos wyjmowania silnika...jest on dość duży i musieli się mocno natrudzić...by go podnieśc...możliwe że jest inna metoda..mniej inwazyjna...ale pompa jest tak usytuowana,że sobie nie wyobrażam innego sposobu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki chłopaki za informacje a alma dalej stoi w serwisie w przeźmierowie Polody stoi już tam tydzień narazie co dzwonie to słyszę tylko "nie udało nam się jeszcze uruchomić silnika"

Ja tam już siły nie mam z tym autem ciekawy jestem co zrobie jak ci się poddadzą bo nie wiem gdzie będę miał ją zawieść może sam zacznę grzebać jak nikt nie potrafi

A może jakieś pismo do przedstawicielstwa nissana w Polsce ciekawe gdzie się znajduje ten główny przedstawiciel nissana wiecie może ??

 

[ Dodano: Czw 05 Cze, 2008 12:52 ]

acha ap ropo pompy fakt paliwo jest podawane i ona raz dziennie odpali ale na 30 prób z raz pali

A przejechane mam fakt 147 tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj namiarów na tego mechanika z Bolechowa i pogadaj z nim.Gość podobno jest dobry na Nissany. :)

 

no i mam:

Perfekt Service Witex Wojciech Koprowski Bolechowo Ul Zielona 13

601 73 68 60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj namiarów na tego mechanika z Bolechowa i pogadaj z nim.Gość podobno jest dobry na Nissany. :)

 

no i mam:

Perfekt Service Witex Wojciech Koprowski Bolechowo Ul Zielona 13

601 73 68 60

 

Na Nissany jest dobry, tyle, że jak sam mówi mało zna się na dieslach. Wiem bo czasem też do niego jeżdżę ze swoim ale raczej na ogólny serwis, czy z problemami nie związanymi bezpośrednio z silnikiem. Ale ogólnie fachowiec dobry.

 

[ Dodano: Pią 06 Cze, 2008 11:53 ]

tak jest paliwo dochodzi zawsze

 

[ Dodano: Pią 06 Cze, 2008 00:08 ]

dlatego to takie trudne że serwisy nie wiedzą co jest grane

 

A próbowałeś pompować pompką na filtrze paliwa? Ja miałem ponad rok temu na pierwszy rzut oka problem podobny. Pewnego dnia auto nie odpaliło i już. Też byłem na diagnostyce komputerowej, która nic nie wykazała. Objawy u mnie były generanie takie, że auto po ok. półgodzinnym postoju nie chciało odpalić. Po podpompowaniu pompką odpalało i jeździło bez żadnych problemów. Do następnego postoju. Znowu pompka w ruch i jazda ;). Okazało się, że przyczyną był uszkodzony jakiś przewód gumowy co powodowało, że paliwo się cofało. Niby w przewodach było ale nie było odpowiedniego cisnienia. Podpompowanie powodowało, że ciśnienie się pojawiało i auto odpalało. Po naprawie od tamtego czasu auto odpala wzorcowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość c-tronic

właściwie to są chyba tylko parę możliwych powodów

stacyjka,immo-ale wtedy swieci kontrolka,elektronika na pompie-też łatwo oscyloskopem spr.,lub sam tłok w pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i padł werdykt usterka to pompa paliwa koszt naprawy o boże aż nie wierze 4 tys zł

Wykończę się z tą almerką

Dzięki chłopaki za informacje rady i kontakty

Odezwę się po wymianie czyli jutro pojutrze i powiem co i jak

narazie lece po pożyczkę :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć sporo sobie zawołali, poszukaj na forum

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=430259#430259

http://forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=37521

Mam nadzieje, że znajdziesz gdzieś taniej z dobrą gwarancją.

Kiedyś na maila dostałem coś takiego:

"Bosch Auto Service

M.Kluszczyński

Bydgoszcz

 

Witam

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Boscha w zakresie naprawy ukłądów zasilania silników Diesla .Posiadamy sprzęt do naprawy pomp wtryskowych VP 30/29/44.Koszt naprawy pompy to 900 zł + częsci . CAłkowity koszt jesteśmy wstanie podac po rozebraniu i weryfikacji pompy. Co do dodatków to jest ich wiele jedne pomagają inne szkodza . My preferujemy i mamy w sprzedaży dodatek firmy STANADYNE jest to amerykańska firma zajmująca sie jak bosch produkcją pomp wtryskowych. Co do awaryjności to najczęściej ulega tłok przestawiacza kąta wtrysku i sterownik.

 

Pozdrawiam i zapraszam

Kluszczyński"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy czy regeneracja obejmnie sterowniki (może nowy sterownik-mi tak naprawili)-czy jeszcze regeneracja samej pompy...kto Ci naprawia ta pompę-serwis...?łączę się z Toba w bólu finansowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam dziś odebrałem auto fakt chodzi odpala w pompie również wymiana sterownika koszta łącznie 4015zł. Ale dali pare gratisów napełnili klime zmienili wycieraczki powlewali nowe płyny

Co zrobić ale po kieszeni mi to dało co ciekawe trochę głośniej chodzi niż przed naprawą. A no i zrąbali układ kierowniczy żeby jechać prosto muszę mieć skręconą lekko kierownice w prawo ale to już mi mój majsterek jutro zrobi nie jest to dużo ale wkurza Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz za wszelką pomoc i oby wam się to nigdy nie przydażyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...