Gość skYwriter Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Witajcie, oto mój pierwszy post od dość długiego czasu... ;-) W mojej p10 GA16DS do robienia są pierścienie i od kilku dni zaczęły stukać panewki - więc chodzi jak diesel. Oleju bierze już od dłuższego czasu dość sporo. Pytanie brzmi: czy silnik z Sunny 1.6 16V na gaźniku podejdzie do mojej P10 1.6 na gaźniku? Czy trzeba coś kombinować? Gość pisze, że to Sunny z 94 roku, ale przecież w 93 zaczęli wkładać wtryski w nich - dziwne. Jestem już raczej pewny, że nie będę remontował obecnego, w grę wchodzi tylko przekładka. A mam okazję taki właśnie silniczek kupić w okolicy. Co o tym myślicie? Tak wygląda ten silniczek: http://photos02.allegro.pl/photos/oryginal...55/52/372555237 Podobno widnieje na nim takie oznaczenie: GA16 124421B, u mnie w dowodzie widnieje: 0206760. Poprosić go jeszcze o numer nadwozia? Aby sprawdzić co tam tak naprawdę jest za silnik? Pozdrawiam i dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Nie chcę się wymądrzać ale tak na pierwszy rzut oka powinno być ok.Nie wiem jak z łapą mocującą z lewej strony patrząc od przodu na samochód ale jeśli ta nie musisz nic przerabiać to życzę powodzenia w przekładce. Jesli to nie tajemnica,to ile dałeś za ten silniczek i ile będzie ciebie kosztować przekładka?Pytam się dlatego,bo u siebie też muszę zmienić silnik i jestem ciekaw kosztów na jakie będę musiał się przygotować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skYwriter Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Co do samego silniczka, to gość chce 500zł, a ja troszkę się waham bo wybór, choćby na allegro jest teraz spory. Tak myśle, że skoro to 1.6 16V na sondzie jednoprzewodowej to musi być to samo. Gość sprzedał już całą blacharkę, więc nr. nadwozia nie ma, brifa też już nie ma :/ A może posiadacz sunny wypowie się, czy w 94 wkładali jeszcze GA16DS, czy po prostu traktować go jako silnik ze składaka? A jeśli chodzi o łapy silnika, to mogę przełożyć od swojego. Zastanawiam się co z alternatorem itd. Koszt przekładki bez uzbrajania w Krakowie ok. 600zł i na razie nic taniej nie znalazłem. Nie ukrywam, że dalej mam dylemat: remontować czy przekładać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Za silnik niedużo chce gościu ale za przekładkę to już kasują widzę "jak za zboże"Powodzenia w przekładce i pochwal się później efektami tej operacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skYwriter Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Kurcze, przeszukuje archiwalne posty i nic... Czy wszystkie GA16DS 16V z lat 1990-1993 w samochodach SUNNY, PRIMERA i 100NX były takie same? Chodzi mi o przekładkę? Same silniki są te same, ale czy trzeba będzie coś przezbrajać, np. poduszki silnika? Jakieś mocowania kolektora? Może jednak ktoś to robił, chcę się upewnić, bo sprawa jest wyjątkowo pilna, a mam na oku jeszcze silnik z Nissana 100NX na gaźniku i chcę go brać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Za przełożenie trochę dużo moim zdaniem, ale co miasto to inne ceny nie masz kumpla z garażem i belą, taką żeby podwiesić silnik, wtedy koszty by Ci spadły do przysłowiowej flaszki sprawdź jeszcze oznaczenia skrzyń biegów, czy sa takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 kolektory są takie same, mysle ze jedyne co moze byc rozne to uchwyty - poduszki, ale to i tak same mocowania ktore mozesz przelozyc - wiem ze robi sie czesto swapy wiekszych silników miedzy tymi samochodami to i te mniejsze moze przejdą. IMHO bedzie gadac bez specjalnych przerobek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaskal Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 ja przekladalem silnik diesla z sunny do primery i byla makabra niedosc poduszki trzeba bylo pasowac to jeszcze prawie kazdy otwor nie pasowal o doslownie centymetr lub pol ....ech wole juz o tym zapomniec wazne ze siedzi w ramie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skYwriter Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Może w benzyniaku nie będzie tego problemu. A silnik był ten sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.