Gość harlesden Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Pytanie-problem nr1: Wytłumiam w swojej N15 drzwi, na razie wytłumiłem zewnętrzną blachę (akurat zdjęcie zrobiłem przed położeniem taśmy dekarskiej, więc na zdjęciu nie widać wytłumienia). Do rzeczy...na poniższym zdjęciu1 widać wszystkie elementy elektryki. Jak je zdejmę i przykleję taśmę dekarską(zewnętrzna część jest pokryta, ale najpierw było zrobione zdjęcie, a później naklejone maty...), to czy jak powycinam w taśmie dziury potrzebne do przymocowania na śruby tych elementów elektryki, następnie przymocuję elektrykę na wytłumione drzwi, czy może jeszcze na to wszystko ( czyli elektryka , silniczek do drzwi) powinienem dodatkowo położyć kolejną warstwę taśm dekarskich? czyli naklejać na elektrykę też? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/734c3e12bb1e3135.html ------> zdjęcie 1 Pytanie-problem nr2: Kupiłem zestaw odseparowany PowerBass L-6C. Od radia do zwrotnicy(umieszczę w środku auta, gdzieś pod deską rozdzielczą) 2,5mm^2 Dietz, do tweeterów(umocuję na desce rozdzielczej, pod szybą z przodu auta) 1,5mm^2 Dietz, a do wooferów dam 2,5mm^2 Dietz i tu jest mały problem w przeprowadzeniu od radia do drzwi...Mam elektryczne lusterka i szyb. W tej gumie, którą przechodzą kable z wnętrza auta do drzwi znajduje się kostka elektryczna jak na zdjęciu2 poniżej i zastanawiam się jak przeprowadzić kabel, mogę przeprowadzić go tym samym wejściem, ale tak żeby był zaraz obok kostki? Zrobić dziurę w miejscu zaznaczonym na czerwono(zdjęcie3) , przeprowadzenie kabla kolor żółty, a w drzwiach wyciąć mały rowek pod kostką i tamtędy puścić kabel? zdjęcie3 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4876a0aa3f9094ea.html ------> zdjęcie 2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9ea9a790fc491af.html ------> zdjęcie 3 Pytanie-problem nr3: Kupiłem radio Alpine 9871R i chciałbym je podłączyć pod akumulator i przy akumulatorze dać bezpiecznik 10A, ale szczerze mówiąc z tej instrukcji nie wiem jak je podłączyć pod akumulator (schemat-zdjęcie4 i zdjęcie 5) . Zdjęcie kabli od radia przedstawia zdjęcie6 i zaznaczyłem na zdjęciu7 kabel żółty z którego prawdopodobnie mam pociągnąć inny dolutowany do klemy +, a do klemy minus nie wiem który, może ten czerwony? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4004a39a721d85c0.html --------> zdjęcie 4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ecc1da734f373c9.html ---------> zdjęcie 5 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5cfd6e76e21062ad.html ---------> zdjęcie 6 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80325ff62f9ace32.html ---------> zdjęcie 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Pytanie-problem nr1: nie zaklejaj elektryki, bo w razie awarii bedziesz mial problem z odklejeniem maty. Ja odkrecilbym elektryke i pod nia polozyl maty... Pytanie-problem nr2: W tych kostakach jest strasznie malo miejsca, trudno tam jakis kabelek wlozyc... Poza tym jesli pojdziesz miedzy guma, a kostka, to nie wsadzisz tego w otwor w kabinie, bo kostka wchodzi w niego na styk. Ewentualnie bedziesz musial spilowac kawalek blachy, zeby kostki pasowaly do siebie. Pamietaj, zeby byly szczelne... Pytanie-problem nr3: Dlaczego nie chesz podlaczyc radia przez ISO :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harlesden Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Pytanie-problem nr1: nie zaklejaj elektryki, bo w razie awarii bedziesz mial problem z odklejeniem maty. Ja odkrecilbym elektryke i pod nia polozyl maty... ok tak zrobię... Pytanie-problem nr2: W tych kostakach jest strasznie malo miejsca, trudno tam jakis kabelek wlozyc... Poza tym jesli pojdziesz miedzy guma, a kostka, to nie wsadzisz tego w otwor w kabinie, bo kostka wchodzi w niego na styk. Ewentualnie bedziesz musial spilowac kawalek blachy, zeby kostki pasowaly do siebie. Pamietaj, zeby byly szczelne... a co innego proponujesz?? przecież muszę jakoś je przeprowadzić Pytanie-problem nr3: Dlaczego nie chesz podlaczyc radia przez ISO :?: słyszałem, że lepiej bezpośrednio do akumulatora dzięki patriot Wypowie się ktoś jeszcze?[/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bReko Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 a co innego proponujesz?? przecież muszę jakoś je przeprowadzić Zrob dziure w uszczelce, przeprowadz kabel do drzwi, poloz na nia peszel- jaki karbowany pancerzyk , przyklej wszystko do wiazki, bedzie dobrze zrobione i nie bedzie widac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Kontynujac watek trzeciego pytania, pewnie cos zle zrozumiales. Problem jest tego typu, ze trzeba kupic przejsciowke za 15 zl, zeby mozna bylo podlaczyc ISO do radia. Pewnie komus sie spieszylo, poucinal kable i zrobil to metoda domowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJSzmer Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 ad 2. zobacz które piny są nie wykorzystane w kostce i rozwierć je Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 http://www.fotosik.pl/pok...f62f9ace32.html ---------> zdjęcie 7czerwony jest od zasilania stałego - prawdopodobnie pamięć radia żółty po kluczyku zasilanie radia z zaleznosci od rozwiązań w samochodach masz połączenia podane w instrukcji. czerwony-czerwony, żółty- żółty albo CZ-żółTY, żółtY -cz albo czerwony+ żółty i do czerwonego z aku sam sie teraz motam bo nie wiem czy w nissanie primerze P11 żółty to zasilanie od aku czy czerwony. nikt mi nie poradzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.