Gość danielvlv Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Wzialem pod uwage akurat przyspieszenia od 60-100, bo tak tez testuje Auto Swiat i mozna sobie porownac osiagi Primery z innymi samochodami. Nie ma lepszego sposobu na porownanie osiagow silnika, jak mierzysz od do 100 to zawsze wchodzi dodatkowe czynniki - szybkosc zmiany biegow, dobry start. przyspieszenie mojej WP11 2 litry 131KM 60-100 na 4: w jedna strone 10,25 W druga strone 11 s Dane testowe "Auto Swiata" 1.6 hatchback - 12,5 s 2.0 kombi (130KM) - 12,6 s (nie wiem czemu gorzej niz 1.6 pewnie jakis blad drukarski) 2.0 hatchback -12,3 s 2.0 TD - 12 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SzyZby Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Moja 1.6 102KM od 60-100 na 4 biegu 12sek. długo ale jak dam na trójkę jest ok.Gorzej przy obciążeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeru Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Ja to nie rozumiem tego porównywania przyśpieszania na 4 biegu od 60 do 100. Jeszcze często mówią że diesel jest bardziej elastyczny bo na 4 w tym zakresie lepiej przyśpiesza. Tylko że jak ktoś chce przyśpieszyć to nie niszczy silnika piłując go na tych obrotach - w instrukcji jest napisane żeby 4 wrzucać minimum przy 65km/h, a jak jest obciążony, jedziemy pod górkę lub ciągniemy przyczepę to żeby jeszcze później zmieniać biegi i jeździć na wyższych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Jezeli chodzi o diesle. Niesprawiedliwe jest porownywanie osiagow diesla z turbina z benzyna bez turbiny, Diesel nigdy nie wygra z benzyna osiagami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SzyZby Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Prawda jest taka,że powinno się porównywać najszybsze przejście 60-100 niezależnie od biegu, to oddaje dynamikę silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 nie ma szans nie bede katowal swojej primerki na dwojce do setki czleniu :D poza tym z czym to porownam jak nikt tak nie testuje samochodow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.