Gość Kama Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam wszystkich W związku z tym, iż zaczynam budowę repliki, a dokładnie Lotusa chciałbym zadać kilka pytań Dla niezorientowanych (tak będzie wyglądać): W każdym razie chciałbym zaadoptować do niej silnik 1.8 turbo. Co przy masie pojazdu wynoszącej około 600kg powinno dać dosyć dobre wyniki Moje pytania są następujące: 1. Jak dużo elektryki jest w tym silniku ? 2. Na ile "bezpiecznie" będzie można podkręcić ten silnik ? (wymiana pompy paliwowej, IC, turbina może w przyszłości - narazie myślimy o seryjnej T25) 3. Ktoś zna tego Pana i jakość jego usług KLIKNIJ ! 4. Jakie jest seryjne zawieszenie w Nissanie ? (mam na myśli wygode użytkowania) 5. Zastanawiam się nad kupnem dawcy, najlepiej rozbitego ( macie jakieś namiary?) Jak narazie to chyba wszystko Pomyślałem że sercem pojazdu będzie ten silnik, więc postanowiłem uderzyć z pytaniami do was Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 2. Do 260hp na seryjnym silniku zdrowy CA18DET powienien wytrzymac. 4. Za miekkie:P Zycze powodzenia w szukaniu CA w dobrym stanie mysle, ze latwiej byloby Ci znalezc sciagniete z UK s14 z SR20DET (a ten silnik ma wieksze mozliwosci niz CA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kama Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Jak narazie to szukam na terenie polski - ewentualnie niemiec Co do tych wszystkich oznaczeń to jeszcze niedokońca się łapie Myślę że moc około 200km już powinna wystarczyć - pytałem z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kama Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Kama szukaj SR20DET, czyli 2,0 200 KM. Były montowane w 200SX od 1994 roku [ Dodano: Wto 03 Cze, 2008 14:40 ] P.S. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5087742 Anglik A mozna taniej znaleźc Hmmm tylko ta cena Szukam raczej jakiegoś dawcy do 3500zł. Mam w planach nie przekroczyć budżetu 12 tys zł na budowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Kama szukaj SR20DET, czyli 2,0 200 KM. Były montowane w 200SX od 1994 roku [ Dodano: Wto 03 Cze, 2008 14:40 ] P.S. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5087742 Anglik A mozna taniej znaleźc Hmmm tylko ta cena Szukam raczej jakiegoś dawcy do 3500zł. Mam w planach nie przekroczyć budżetu 12 tys zł na budowe Chyba zartujesz. Albo zwiekszyc musisz budzet albo szukac innego silnika, moze z BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red_shogun Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam wszystkich W związku z tym, iż zaczynam budowę repliki, a dokładnie Lotusa chciałbym zadać kilka pytań Dla niezorientowanych (tak będzie wyglądać): Obrazek W każdym razie chciałbym zaadoptować do niej silnik 1.8 turbo. Co przy masie pojazdu wynoszącej około 600kg powinno dać dosyć dobre wyniki Moje pytania są następujące: 1. Jak dużo elektryki jest w tym silniku ? 2. Na ile "bezpiecznie" będzie można podkręcić ten silnik ? (wymiana pompy paliwowej, IC, turbina może w przyszłości - narazie myślimy o seryjnej T25) 3. Ktoś zna tego Pana i jakość jego usług KLIKNIJ ! 4. Jakie jest seryjne zawieszenie w Nissanie ? (mam na myśli wygode użytkowania) 5. Zastanawiam się nad kupnem dawcy, najlepiej rozbitego ( macie jakieś namiary?) Jak narazie to chyba wszystko Pomyślałem że sercem pojazdu będzie ten silnik, więc postanowiłem uderzyć z pytaniami do was Wow skromniutki budżecik jak na taki projekcik, a do 3500zł za motorek hm to bierz gołe wolnossące SR20DE i rób generalny remont (będziesz wiedział na czym jeździsz), weź się konkretnie za wydech, dorzuć wydajną pompę paliwa, może wtryski od S14tki i z na dzień dobry 150koni, w porywach będziesz miał pod 170/180. A zawsze to takie odmłodzone SR20DE jest fajną podwalinką w przyszłości pod zaturbienie i gonienie nawet pod 300 kucyków p.s. a tak na marginesie, jak się nie ma miedzi to się na d*pie siedzi pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Kama, z czego bedziesz budowac ta replike? 12tys to malutko, chyba ze wiaderko szpachli, stary polonez i jazda :-) Co do silnika to trudno w PL znalezc calego 200sx'a z dobrym silnikiem a co dopiero sam silnik, kup zarzniety i zrob remont ale to i tak wyjdzie pewnie najmarniej 7kafli :-D Do tego komputer, elektryka, zawieszenie, pewnie pare gratow z ukaldu kierowniczego, jakies przeniesienie napędu i cała masa pierdół wykończenia... nawet jakby je na kg sprzedawali to by było drogo :-D Nie myślałeś nad gotowym kit-carem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Hmmm tylko ta cena Szukam raczej jakiegoś dawcy do 3500zł. Mam w planach nie przekroczyć budżetu 12 tys zł na budowe Jest do zrobienia. Na dawcę weź sierrę lub scorpio z 2.0 gaźnikowym silnikiem. To bardzo utarty szlak w budowie replik. Można takiego trafić już za 2,000zł i to w całkiem niezłym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 zgadza się sierra, scorpio to utarte szlaki jest tanio nawet z silnikiem cosword 2.9 V6 albo XR4 ze szperą, a 200sx s13 to żaden właściciel tanio nie odda 15tysi, czasami 20tysi to standard za zadbane auto, a takie fury poniżej 10tysi to wraki do remontu a remont silnika to kosztuję często drugie tyle co tani zakup auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Fordowskie serducho to utarty i nie drogi szlak zwłaszcza w budowaniu takich replik. Można kupić gotowe zestawy w paczce wszystko do samodzielnego montażu i jedyne co to przy zamówieniu wybiera się jaki silnik forda chcemy tam wrzucić 1.8 czy 2.0. i otrzymujemy zestaw z gotowymi punktami mocowania i schematem instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kama Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 No cóż. Jeżeli nie wymyślę nic z Nissanem pozostanie Ford 2.0 DOHC. :/ Tylko myślę co będzie później, problemy z modyfikacją ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 No cóż. Jeżeli nie wymyślę nic z Nissanem pozostanie Ford 2.0 DOHC. :/ Tylko myślę co będzie później, problemy z modyfikacją ? problemy to mogą być z doprowadzeniem 1.8T do stanu jeżdzącego, wystarczy poczytać trochę o tych silnikach. zamiast 2.0 DOHC może poszukaj coś z coswordem, np. w V6 wydaje mi się że 6 gary to optymalne brzmienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość neo2005 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Na seryjnej turbinie i tak więcej niz 210 km ja bym nie dmuchał do bardzoooooooooo szybko padnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kama Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Myślałem o Cosworth'cie, ale koszty to około 4 tys. euro :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.