Gość scichy Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Witam, u mnie też okazało się że serwis źle zdiagnozował przyczynę śiecenia tej kontrolk. Wcale to nie była sonda lambda tylko też przepływomierz, a ustalili mi to znajomi gazownicy. trwało to u nich 10s, od razu stwierdzili, że przy błędzie zbyt ubogiej mieszanki P0171 walnięty jest pzrepływomierz. Wymienili mi na inny, nawet chyba z "VW" lub "Forda" bo tylko kostkami sie różnią ponoć (zrobili przejściówkę) i autko śmiga, kontrolka sie nie pali. Przejechałem juz kilkaset km. Jest zrywniejsze i mniej jakby paliło o ok. moze 1litr nawet. teraz jest OK. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 a jak podpiac sie do lambdy by sprawdzic jej napiecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 szukasz sondy, nacinasz izolacje czarnego przewodu (przewód sygnałowy) podpinasz plusowy biegun miernika ustawiasz zakres do 20V lub do 2V jak wolisz i mierzysz w względem masy akumulatora. napięcie w okolicy 0,2V mieszanka uboga napięcie w okolicy 0,8V mieszanka bogata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.