Gość Jarek.Pudlo Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Odebrałem dzisiaj mojego nieznosnego nissana po robieniu rozrzadu i jest zaj.....e przy zamknietej masce nie słychac że silnik pracuje . Zalałem to castrolem magnatec 10w40 i na to filtr mann no i szok jak nowy pracuje teraz.zobaczymy tylko jak długo bo części nie wszystkie oryginalne łańcuchy made in nissan napinacze górny od JC dolny niby pisało na nim made in japan marka TSUBAKI za 99 ale w sklepie JC wiec nie wiadomo do konca łyzwa w jc za 60 prowadnica oryginał z aso (nigdzie nie mogłem dostac) 90 za kawałek plastiku takze czesci wyszły 800 plus 400 za robote mechaniory wziely ale robil jeszce pare innych dupereli wiec niech im bedzie. Wreszczie jedzi sie z radoscia mam tylko nadzieje ze te czesci z JC nie padna po paru tysiacach jak znajde chwilke czasu to wzuce tu foty starych czesci bo wydaja mi sie bardzo mało zurzyte a juz rozrzad naparzal wiec moze ktos oceni czy takie zurzycie to norma czy moze rozrzad byl juz wczesniej robiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szuunaj Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 witam , ja tu na forum czytalem taki temat juz o rozrzadzie-no i o co tu chodzi w mojej primerze 1.8 p11 jest lancuch a nie pasek rozrzadu-pytalem sie czterech mechanikow o to i kazdy z nich tylko machnal reka i powiedzial masz lancuch wiec do konca zycia nie musisz go wymieniac-jak narazie nie klekocze ani nie slychac coby mu tam sie cos psulo ale nigdy nie wiadomo auto ma przejechane 180 tysiecy kilometrow i co nie patrzec na to i nic nie robic z tymrozrzadem czy jak cos zacznie trzeszczec to pierwsze co to wymieniac rozrzad???wiem ze nie ma reguly na to ze jak lancuch to nic sie nie stanie ale czy ktos mial taki przypadek ze lancuch poszedl??? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 szuunaj co się przejmujesz - u mnie łańcuch i sprzęgło mają po 300tys nastukane i nie były jeszcze wymieniane. Łańcuch nie będzie wymieniany, za to na sprzęło przyszedł już chyba czas. 180tys dla łąńcucha oryginalnego to jest nic. No chyba, że się trafi jakiś egz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 szynszyl no niecałe 300.000 (297tys z hakiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz79pulawy Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Mi też coś pod maską grzechocze. mechanik w stacji diagnostycznej na przeglądzie powiedział żeby się tym nie przejmować bo tu jest łańcuch i klekotają też troche zawory. Czy ma rację? Jak sie zorientować czy rozrząd jest do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 jak Ci bedzie zagluszal radio ;-) Ja tez teraz wymieniam, niestety na zamienniki, zamieniam na Dokuji, to brand do ktorego zuiko robi napinacze, ale kto wie co to bedzie ;-) No, ale nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Skąd/Jak moge sie dowiedzieć czy mam łańcuch czy pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 PrzeRuSco a jaki masz silnik 2.0B, 2.0D, 1,6B. Jak masz diesela to masz pasek, jak benzyniaka to łańcuch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.