Gość slick Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Czy jest sens montowania takowego regulatora Nieznalazlem nic konkretnego na forum tz.az jedna odpowiedz na ten temat Czy daje to jakies efekty przy standardowej pompie paliwa ?? lub po wymianie na bardziej wydajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Daje jeśli zakładasz świniaka i nim dostroisz precyzyjnie dawke paliwa inaczej będziesz tylko przelewał co nie wpływa pozytywnie na moc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Teraz pewnie pytanie ktore zastrzeli niejednego Co to jest ten Swiniak domyslam sie ze nie mieso ktore jest na kanapkach Mozliwe ze wiem ale nieznam takiego okreslenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Jest to SMT6, ECU Master lub podobne. Czyli w skrócie dodatkowy komputer sterujący pracą silnika. Nazwa pochodzi od piggy back (jak określa się te urządzenia "na zachodzie") pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Teraz pewnie pytanie ktore zastrzeli niejednego Co to jest ten Swiniak domyslam sie ze nie mieso ktore jest na kanapkach Mozliwe ze wiem ale nieznam takiego okreslenia spokojnie jakbyś używał szukajki to bez problemu znalazł byś wszystkie odpowiedzi puki co tu są fajnie opisane świniaki http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...;highlight=smt6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Tak sie wlasnie domyslalem ale niebylem pewien Dzieki za podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 W seryjnym silniku lub lekko zmodowanym nie ma potrzeby uzdatniania układu paliwowego... W serii 2.0 jest tak ze do 4500obr.min chodzi maszyna na zuborzonej mieszance a potem w bardzo wąskim zakresie jest optymalna a powyżej 5000 zaczyna się robić zabogata im wyższe obroty tym silnik bardziej przelany... Ps. seryjna pompa paliwa i tak nie wygeneruje więcej jak 3 bary - czyli serie, jak chcemy podnieść ciśnienie paliwa to trzeba ją obowiązkowo wymienić na wydajniejszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Mozna sie spodziewac jakis zmian Powiedzmy odczowlanych zmiam po zmianie pompy na walbro lub od 200SX i zamontowaniu dopiero wtedy regulatora cisnienia i powiedzmy nieznacznie zwiekszyc cisnienie tzn nieznacznie powiedzmy w granicach 4 barów ? [ Dodano: Pon 09 Cze, 2008 21:51 ] Na marginesie do kolegi (Coobcio) Udało sie kupic Polecone przez ciebie sprzegło exedy Wygląda naprawde solidnie Mysle ze efekt bedzie zadowalający Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 zwiększenia ciśnienia paliwa w seryjnym nissanie spowoduje jedynie niewielką poprawę w zakresie do 4500obr.min (jak sonda nie zdejmie dodatkowej dawki paliwa) a powyzej tych 4500 może zrobić się za ubogo i w efekcie stracimy na mocy maksymalnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Czyli niebawic sie wogole w takie cos bo to niepotrzebny wydatek kasy poprostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Czyli niebawic sie wogole w takie cos bo to niepotrzebny wydatek kasy poprostu Dokładnie. Jeżeli masz zdrową pompę to do 160KM spokojnie pociągnie. Podstawa to wydech, zapłon, przestawienie rozrządu i zimny dolot. Wszystko w rozsądnej cenie a auto zmieni się nie do poznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Wszystko pięknie i nawet bym to zrobil Ale w Krakowie juz troche szukalem i nieznam ludzi ktorzy maja doswiadczenie z nissanami A z tego co widze w Wawie jest was tam troche A oddac auto partaczowi to niesztuka Cos niecos zrobi a potem bedzie je zarzynał na probie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Wydech (2,25' = 60mm zewn i 1,5mm grubość ścianki) robisz ze zwykłej stali u tłumikarza. Ktoś mówił o jakimś warsztacie w okolicach krk, gdzie dorabiaja tłumiki pod auto (chyba przy okazji Sunny SR, poszukaj), zapłon przyspieszasz sam (najlepiej prawie na maksa), dolot zimnego powietrza również robisz sam (najprościej zdjąć łapacz powietrza z seryjnej puszki i poprowadzić rurę elastyczną fi80 najbliżej lewego kierunka jak sie tylko da), na kółka przyjeżdżasz umówiony z Coobciem do wawy (robota "parę chwil" + pomiar na hamowni i wracasz do domu). Wszystko jest do ogarnięcia a będziesz miał ~155KM/190Nm i poniżej 7s do 100. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Tak to wiem ze fajnie bylo by to zrobic Juz rozmawialem nawet na ten temat z kolega Coobcio ze zrobienie wydechu przyspieszenie zaplonu i regulacja rozrządu i auto jest nie do poznania I nawet kasa mozliwie do zniesienia ale kurde fure musial bym zostawic na pare dni w Wawie i tu sie pojawia d*pa Bo schamowac bym sie przyjechal bo to nieproblem nawet jak bym caly dzien mial siedziec Chyba ze przywioze fure na 3 dni i zdokuje sie na Centralnym moze mnie niewywala niebede sie afiszował ze jestem z krk [ Dodano: Czw 12 Cze, 2008 23:11 ] Jest mozliwosc zebys cykna zdiecie swojego dolotu i przeslal na mejla lub na forum Bo domyslam sie ze pewnie masz takie cos zastosowane u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...c&start=910 Tak mam obecnie a wcześniej miałem tą rurę elastyczną idącą do samego lewego kierunkowskazu (pod maska oczywiście) i różnicy w osiągach z tym co jest teraz na razie nie widzę. Co do wydechu i kółek to da radę to załatwić w jeden dzień. Zostawiasz auto na 7-8 rano u Tomali. Odbierasz o 15-16 i jedziesz do Coobcia a później wracając do domu na hamownie bo jest przy trasie na krk. Trzeba tylko wszystko zdzwonić i zgrać w czasie. Żeby wszyscy byli dostępni (Tomala, Coobcio i Grabowski). Parę telefonów i dasz radę. Tomala robił już kilka Sunny więc nie będzie musiał nawet oglądać wcześniej, Coobcio ogarnia temat zmiany kółek maksymalnie a hamowania to 15mm. pzdr [ Dodano: Czw 12 Cze, 2008 23:53 ] Acha, wczoraj kumpel odebrał Ibizę GTI od Tomali. Wydech identyczny jak mój, cena 450zł i dostał jeszcze 50zł za starego kata. Więc cena 400zł. DARMO :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 to teraz koszty wszystkiego plus minus jakie by mogły byc ?? tego co opisales [ Dodano: Pią 13 Cze, 2008 00:13 ] Zdięcie dolotu jest no co tu mowic ładne ale niewykonalne w tym silniku ktory mam ja Sunny gti jak wiesz przepustnice mają o wiele nizej i cholerna zwerzke francowata na przepływce Niewidzialem jeszce wlasnie nigdzie na forum zeby ktos mial zrobiony dolot strikte do sunny gti lub nx gti Te od Primer GT i Almer GTI widzialem wiele razy ale one maja jednak inna konstrukcje kolektora i niemaja zwęzki na przeplywce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Na dole masz mój dolot. Jarka to zupełnie inna sprawa (stożek w nadkolu). Doprowadź tylko zimne powietrze do seryjnej puchy a na pewno poczujesz różnicę, gwarantuję. Ewentualnie załóż dodatkowo wkładkę K&N. Co do kosztów to: -wydech u Tomali, jak dobrze pogadasz ~500zł minus ~50zł za katalizator jak masz. -kółka, pewnie rozmawiałeś z Coobciem to cenę znasz -hamowania 50zł -dolot, kawałek rury ~20zł + robota własna -zapłon przyspieszasz sam. do tego możesz sobie zrobić porting kolektora i masz najtańsze mody do ogarnięcia w tym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Jest katalizator ale niewiem w jakim stanie wiec trzeba liczyc wiecej Nieznam ceny kołek rozmawiałem z Coobciem kiedys o przyspieszeniu zaplonu i wlasnie o wydechu Tak ze jak znasz cene plus minus to byl bym wdzieczny Będe wiedzial jle mamony musze zarypać z banku Porting napewno zrobie sam dolot napewno tez Pozatym wychodzą pewne zachowania niedorozwoju umysłowego bo spojrzalem na pierwsze 2 zdięcia niewpadając na to aby zjechac mychą w doł gdzie wszystko jest zarąbiscie pokazane Dzieki za podpowiedz ! Ale zapłonu raczej wolał bym nietykac samemu. Chyba ze jest to łatwiejsze niz myśle. A tak wogole to dziwilem sie czemu wy wszyscy tak czesto jezdzicie na kołka i cena mowi sama za siebie W krk zeby sie schamowac trzeba sie pozegnac z kwotą 200zł!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 W wawie też są hamownie za 150-200zł ale u Grabowskiego kosztuje tylko 50zł. Jest to hamownia na jedną oś ale nam to wystarczy. Wczoraj jak byłem to czkełaem godzinę w kolejce bo Hondy sie zjechały. Był czerwony, lekko dmuchnięty type-r, który wypluł 267KM. Co do zapłonu to nie ma chyba prostszej i szybszej rzeczy jaką można zrobić. Klucz 12 w rękę, odkręcasz 2 śruby i aparat zapłonowy w stronę kabiny (przyspieszasz). Na forum masz dokładną instrukcję jak to zrobić w SR20 i opisane ile najlepiej w Sunny GTI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Był czerwony, lekko dmuchnięty type-r, który wypluł 267KM. hehe jaki ten świat mały to CRT MMajka http://ridaz-unit.pl/forum/viewtopic.php?p...6c17eef7dd#3547 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 dokładnie ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slick Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 No to zaczynam szukac o tym zapłonie Kurde 267KM to juz musi być total przeciąg:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.