Gość Michel Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Hej, Dziwna sytuacja - jak samochód jest na luzie możemy przesuwać lewarkiem w lewo i w prawo czując lekki opór, lewarek sam wraca do pozycji zerowej. U mnie coś się zwaliło - w prawo jest normalnie, natomiast w lewo nie ma żadnego oporu, trzeba samemu wracać lewarek do pozycji wyjściowej wrzucając 1, 2. Czy to coś poważnego ze skrzynią, czy po prostu jakiś zaczep czy sprężynka się poluzował? Biegi chodzą normalnie, chodzi tylko o opór, który zwykle czujemy wrzucając biegi, a raczej manewrując lewarkiem przed faktyczną zmianą biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 trzeba samemu wracać lewarek do pozycji wyjściowej wrzucając 1, 2. Pod lewarkiem, od spodu auta jest sprężynka odpowiedzialna za ten powrót. Trza zdjąć osłonę nad wydechem żeby ją ujrzeć. Chyba pękła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michel Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Jeżeli to taka awaria to rzeczywiście damy radę ! Sprawdzę to dopiero w weekend. Dzięki - dam znać co i jak [ Dodano: Czw 12 Cze, 2008 14:33 ] Dzięki za pomoc, naprawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wlazik Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Witam, odgrzebuję, ponieważ mam ten sam problem, czy można z tym przejechać spokojnie kilkadziesiąt km? Dodam, że jak tak majtam od lewej do środka, to słyszę wyraźny metaliczny dźwięk, takie szuranie metalu o metal, oczywiście pod lewarkiem. Ile to może kosztować w Wawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michel Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 ja zapłaciłem 30 zł Też się przeraziłem jak to się stało, ale to naprawdę nic groźnego! pozdro M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek113 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Witam,odgrzebuję, ponieważ mam ten sam problem, czy można z tym przejechać spokojnie kilkadziesiąt km? Dodam, że jak tak majtam od lewej do środka, to słyszę wyraźny metaliczny dźwięk, takie szuranie metalu o metal, oczywiście pod lewarkiem. Ile to może kosztować w Wawie? Mialem dokladnie ten sam problem - ten metaliczny dzwiek to sprezynka "szurajaca" o metalowa oslone. Robilem to w WaWie przy ul. Instalatorow 7c - poczciwy mechanik starej daty - ale solidny. Nie wiem ile dokladnie za to kasuje bo w tym samych czasie wymienialem u niego klocki tylne. Za komplet klockow + wymiana + naprawa lewarka krzyknal 200zl. Mozesz do niego zadzwonic i spytac: 601-231-564 [ Dodano: Czw 02 Lip, 2009 09:55 ] Witam,odgrzebuję, ponieważ mam ten sam problem, czy można z tym przejechać spokojnie kilkadziesiąt km? Dodam, że jak tak majtam od lewej do środka, to słyszę wyraźny metaliczny dźwięk, takie szuranie metalu o metal, oczywiście pod lewarkiem. Ile to może kosztować w Wawie? Mialem dokladnie ten sam problem - ten metaliczny dzwiek to sprezynka "szurajaca" o metalowa oslone. Robilem to w WaWie przy ul. Instalatorow 7c - poczciwy mechanik starej daty - ale solidny. Nie wiem ile dokladnie za to kasuje bo w tym samych czasie wymienialem u niego klocki tylne. Za komplet klockow + wymiana + naprawa lewarka krzyknal 200zl. Mozesz do niego zadzwonic i spytac: 601-231-564 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matii Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam, dokładnie dziś zdarzył mi się ten sam problem. Z duszą na ramieniu szukam na forum i wielkie zdziwienie, tu jest poprostu wszystko :!: Bardzo proszę o krotką instrukcję jak sobie z tym poradzić, tak samo jak kolega B12 w Micrze? Sorawa jest dość pilna, rozumiem, ze jazda z tym problemem nie pociągnie konsekwencji? Jescze raz prosze o radę jak to zrobić, bo nie lubię mieć prowizorki w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wlazik Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 matii, u mnie sama sprężyna była cała, przetarło się oczko i gość musiał spawać, żeby było o co złapać sprężynkę. Sprawa wydaje się nie być skomplikowana, zdejmujesz osłonę, chyba gdzieś tak bliżej lewarka, może na wysokości siedzeń, jak będziesz patrzył od dołu, nie przegapisz, centralnie przykręcona blacha, tak na szerokość z 50cm, jak ją odkręcisz, to wszystko będzie jasne jak słońce będą tam dwie sprężynki, każda po kilka cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matii Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Czyli dostać się od dolu auta, czy od środka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wlazik Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 od dołu, zdaje się, że ta blacha jest tu gdzie zaznaczyłem a sprężynki pośrodku. Oczywiście na tym zdj blacha jest zdjęta, ale widać cztery śruby od niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matii Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Dziękuję za fatygę i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.