Gość far77 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Nic nie znalazłem przez szukajke odnosnie zmiany przednich hamulców,czy można od jakiegos auta podpasowac wieksze tarcze z zaciskiem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Z almery n 15 są plug&play ale fele min. 15 cali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość far77 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 a jaka tam jest najwieksza srednica tarczy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Z almery n 15 są plug&play ale fele min. 15 cali Nie trzeba dawać 15' i do tego a Almery są sporo węższe. Almera 24mm a Sunny GTI 26mm (dolny, graniczny wymiar zużytej tarczy to właśnie 24mm). Można podpasować z 200SX S14/300ZX (chyba) ale trzeba nawiercić otwory w tarczy na 4x100 i zmienić zaciski. Zaciski wchodzą chyba p'n'p. pzdr [ Dodano: Sob 14 Cze, 2008 11:52 ] Było o tym pisane na forum, Coobcio ogarniał ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 no do sunnego zaciski z 300ZX/200SX nie wchodzą bo zupelnie inny rostaw jarzm jest i nie ma jak ich do zwrotnicy przykręcić, trzeba by jakiś adapter wykonać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red_shogun Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Do B13 gti do N14 gti jak i do N15 gti na przód są dedykowane identyczne tarcze: 257mm z takim samym TH 26mm (min. TH 24mm). Dodatkowo do B13 gti podejdą jeszcze mniejsze tarcze 250mm TH 18. Co do modów na większe tarcze niż 257mm to już tylko zabawa w rzeźbienie hampli i ewentualnie jakiś swapik od starszych braci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość far77 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 moze cos podejdzie od civica VTI,tam jest 280mm z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 to źle pamietasz, civic VTi ma 262 z przodu, prelude ma 280mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość far77 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 mówie o civic 1.8 1999 rok,tam tez były 262mm ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Wszyscy tylko kminią jakby tu większe tarcze zapodać a nikt nie pomyśli, żeby dać dobry zestaw klocki/tarcze. Zestaw tarczoklocków EBC czy Taroxa z linkami w oplocie i dobrym płynem więcej zrobi dobrego niż gdybyście mieli założyć i seryjne tarcze 280mm z S14 z 4 tłoczkowymi zaciskami (które i tak by nie robiły bez zmiany pompy). A jak ktoś grubą kasę (ponad 1500 zł) to mogę mu ogarnąć zestaw korzystający z większych tarcz (i seryjnych zacisków), a w granicach 3k trzeba zapłacić za big brake z 4 tłoczkami. Zastanówicie się czy warto włożyć taką kase (bo mniej jak 1000 zł konwersja na zaciski z S14 nie wyniesie) po to by dalej mieć serię tylko z innego auta, przewiercanie tarcz to nie jest dobry pomysł, zamówić tarcze odpowiednio nawiercone to można tanio ale jak to będzie hamować, dobrej firmy tarcza zrobiona na zamówienie będzie droga, do tego trzeba coś zrobić z pompą hamulcową bo seryjna nie da rady przy 8 tłoczkach z przodu i 2 z tyłu. Za 500 zeta kupicie sobie tarcze EBC zwykłe z Greenstuffem, można też TG tarcze kupić jak ktoś strasznie upala na torze, płyn Motula, linki w oplocie i macie takie zestaw, że auta nie poznacie, a nie wydacie na to nawet 1000 zł. Kiedyś zrobiono test Big Brake'ów do Sky'a i najlepszy bang for a buck był dla serii z dobrym klockiem i płynem, dopóki ktoś nie jeździ ostro i dużo po torze nie ma sensu pakować kasy w jakieś wymyślne heble bo się nie zobaczy efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Zell, zgadzam się z Tobą [ Dodano: Sro 18 Cze, 2008 16:43 ] dodam jeszcze, że tylne hamulce w GTI często nie działają jak trzeba. Nimi również należy sie zająć. Niektórzy wywalają korektory ale nie wiem czy nie ma to zgubnego wpływu przy hamowaniu w zakręcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość far77 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Teraz sa tarcze Blackdaymont+czerwone EBC,przewody sa w oplocie,tylne i przednie zaciski po całkowitej regeneracji,widze ze niema co kombinowac tylko pozostać przy tym co jest,dzieki za wyjasnienie tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 dodam jeszcze, że tylne hamulce w GTI często nie działają jak trzeba. Nimi również należy sie zająć. Niektórzy wywalają korektory ale nie wiem czy nie ma to zgubnego wpływu przy hamowaniu w zakręcie. Nie trzeba kompletnie usuwać korektorów siły hamowania wystarczy je zablokować w pozycji maks, tył wówczas sporo mocniej bedzie brał ale nie tak mocno jakby się ich całkowicie pozbyć. Gwarantuje że w zakrętach nie będzie rzucać a hamowanie poprawi się kolosalnie - zresztą spytaj się YARKO... u mnie to był pierwszy mod w N14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Nie trzeba kompletnie usuwać korektorów siły hamowania wystarczy je zablokować w pozycji maks, tył wówczas sporo mocniej bedzie brał ale nie tak mocno jakby się ich całkowicie pozbyć.Gwarantuje że w zakrętach nie będzie rzucać a hamowanie poprawi się kolosalnie - zresztą spytaj się YARKO... u mnie to był pierwszy mod w N14 dokładnie, tak właśnie jest hamowanie się poprawiło i nie zaobserwowałem jakiś negatywnych następstw tej operacji a co do hamowania to nie hamuje się w zakręcie tylko przed zakrętem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 a co do hamowania to nie hamuje się w zakręcie tylko przed zakrętem nieprawda hamuje się i co całkiem bardzo :D:D ... w zależności od łuku hamuje się czasem tylko w zakręcie "nastawianie" auta w łuku uderzeniem lub zmiana obciążenia czyli przez odpuszcznie hamulca w zakręcie ćwicz lewą nogę bo prawa czasem musi być "dno" żeby z obrotów nie spadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 wcześniej napisałem, że chyba że chodzi o lewą nogę, ale mi nie dodało do posta zresztą przy ustawianiu auta i tak nie wyczułbyś czy na którąś stronę Ci ściąga hebel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 hamowanie lewą nogą jest popularne od niedawna dosyć - jakieś 10-15 lat może... starej daty kierowcy wyścigowi i rajdowi robią to prawą stopą - śródstopie na hamulec a gaz - piętą warto znać obydwie szkoły najlepszy trening lewej stopy to normalna jazda miejska tylko trzeba uważać na początku kurcze.... od poniedziałku nie mam nic do roboty w pracy nudy straszne siedze i jakieś pościszony smaruje na forach - dramat i jescze mi za to płacą <lol> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Podciągnąłem tylne korektory i teraz, przy hamowaniu, słychać darcie tylnych opon. Hamuje chyba lepiej ale i przed zabiegiem dawał radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamo_DBWC Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Witam!!! Proszę o odswieżenie tematu hamulców. Co zalozyć do sunny GTi zeby to auteczko zaczelo hamowac w koncu. Prosze nie pisac o zwyklych tarczach bo auto jest uzywane tylko i wylancznie do sportu wiec potrzebuje cos bardzo dobrego. Z kasa sie nie przelewa wiec moze nie pisac tez o hamulcach za 3tys Pozdrawiam!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość far77 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 niestety takie pojecie jak tanie a dobre nie istnieje,pozostaje ci kupno tarcz w oryginalnym rozmiarze np:EBC Turbo groove i dobrych klocków do tego Red EBC lub inne,wymiana płyny hamulcowego.Bardzo ważny jest stan zacisków hamulcowych,warto sprawdzić jak chodzą,czy wszystkie elementy gumowe sa całe,jak pracuje tłoczek i jażmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 i przewody w oplocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamo_DBWC Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Witam!!! Przewody sa w stalowym oplocie!!! Ze wzoru na hamowanie winika im wieksza tarcza tym wieksza sila hamowania. Wiec bedzie tzeba cos poszukac zeby podeszlo do sunny. Same oploty i plyn nie pomagaja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 jakieś adaptery i większe tarcze z czegoś dobrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 mam zaciski od skaja GTS nz zbyciu, jak chcesz to daj znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamo_DBWC Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 Witam!!! Ile za ten zacisk ?? I co jeszcze musialbym dokupic tarcze tylko?? Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.