jacku Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Witam. Pytanie jak w temacie Nie mogę tego znaleźć, a pytam z czystej ciekawości. Ile obrotów = 100 kM Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Pytasz w dziale Almery o NX? A tak poza tym to czy te silniki nie miały 90KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Skoro mam Almere NX 75kW co po przeliczeniu daje 100 ( dokładnie 102 kM ) to wydaje mi się, że to dobry dział, bo nie bardzo rozumię o co chodzi i podtrzymuję pytanie - przy ilu obrotach na minutę silnik 1.6 benzyna osiąga moc 100 kM Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Całe nieporozumienie stąd, że w USA N15 1,6 (silnik GA16DE) nazywało się NX1600 Wikipedia mówi: There are two versions, the NVCS, which produced 115 hp (85 kW) @6400 rpm and 146Nm @4400 rpm and a non-NVCS version (European-spec) which made 102 hp (76 kW). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 15 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Mój akurat jest włoskim 102 konnym NX-em (Almera - nie Pulsar NX z Australii) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 zwyczajnie we włoszech almery n-15 nazywały się NX_Almera. Tak sobie importer wymyślił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 heh... kolejne info do zapamiętania Z wykresu lekko usprawnionej Sentry Walda (~106KM) wychodzi że 100KM jest przy ~5700obr. Twój silnik ma pewnie ciut inną charakterystykę więc błąd rzędu 100obr min można przyjąć. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dzięki to trzeba depnąć, żeby ożywić te 100 koni :zly2: ... ciekawe swoją drogą ile pracuje pod maską koni tak między 2500-4000 obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Dzięki to trzeba depnąć, żeby ożywić te 100 koni :zly2: ... Jak każde japońskie benzynowe konie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacku Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 szukałem i znalazłem :prędkość obrotowa mocy maksymalnej osiągana jest w GA16DE przy 6000 tyś :one: .... a i jeszcze jedno, równie ważne jak moc to elastyczności silnika (czas potrzebny do rozpędzenia auta podczas wyprzedzania np. na 4 biegu od 50 do 100km/h) Za to odpowiada maksymalny moment obrotowy, który dla GA16DE wynosi 136 Nm przy 4000 obrotów, a dla GA14DE to 116 Nm przy tej samej wartości obrotów. -> Ciekawy artykuł na temat mocy i elastyczności silników benzynowych i diesla można przeczytać tutaj : http://motoryzacja.interia.pl/samochody/pr...wiat,921809,320 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.