Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] luzy w układzie kierowniczym

Gość Michel

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Mam dość spore luzy w układzie kierowniczym - jestem laikiem jeśli chodzi o samochody, ale układ kierowniczy kojarzy mi się z dużymi kosztami. Macie jakieś sugestie co można z tym zrobić, jak zareagować nie wymieniając od razu części za 1 tysiąc zł (choć biorąc pod uwagę ceny części do almerek pewnie i więcej mogłoby wyjść...)

pozdro,

Michał

Ja też miałem spory luz w kierownicy. Okazało się , że to luz na krzyżaku, więc wstawiłem auto do mechanika i dokręcił ów krzyżak. Teraz jest wszystko ok. koszt jakieś 20zł. Pozdrawiam

Wlewasz nadzieję w moje serce - Leo ;)

Pytanie - luzów w ogóle nie czuć przy wyłączonym silniku (nie działa wspomaganie), natomiast jest wyraźnie wyczuwalne, gdy wspomaganie działa.

Nie wiem czy to cokolwiek wnosi w opisaną przeze mnie sytuację, ale liczę, że Wy będziecie wiedzieć :)

Luzy czy stuki podczas kręcenia. Jak stuki to przegląd końcówek,drążków z przegubami kolistymi.Jak wszystko ok to wychodzi na standardowe wytrzepanie maglownicy.Dobry magik co sie tym bawi wymieni ślizg,sprężynkę,ustawi odpowiedni luz i będzie ok.

off topic - almerka stoi w warsztacie i śmigam lancerem 2004 1.6. Wrażenia - środek dużo brzydszy niż a Almerce, wręcz surowy, ale za to ten samochód jest stworzony do jazdy... Czuję się w nim dużo pewniej niż w almerce, jakoś tak czuję jakby samochód i ja stanowilibyśmy jedność. Almerką jeżdżę już rok i cały czas nie mam takiego wrażenia....

Luzy - stuków nie ma jak na razie :)

Gość MickeyM_Wawa
off topic - almerka stoi w warsztacie i śmigam lancerem 2004 1.6. Wrażenia - środek dużo brzydszy niż a Almerce, wręcz surowy, ale za to ten samochód jest stworzony do jazdy... Czuję się w nim dużo pewniej niż w almerce, jakoś tak czuję jakby samochód i ja stanowilibyśmy jedność. Almerką jeżdżę już rok i cały czas nie mam takiego wrażenia....

Luzy - stuków nie ma jak na razie :)