Gość TomK Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 A czy można np wykręcić sam obrotomierz z zegarów po lifcie i wkręcić do tych przedliftowych ??? Wczoraj chciałem zmienić tarcze na białe i sp.... obrotomierz i najpewniej czujnik temperatury Obrotomierz ma lekkie przekłamani + wskazówka opada strasznie wolno. Np przy zmianie biegów wg wskaźnika obroty pratycznie nie spadają Licznika przedliftowego ciężko znaleźć wiec pomyślałem, że kupie licznik poliftowy i zamienie obrotomierze => aha czy da się wykręcić z obudowy obrotomierz, tak żeby wskazówki nie ruszać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boleo Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Obawiam się, że się nie da :029: Rozkręciłem obydwa zestawy wskaźników i okazało się, że są różnice konstrukcyjne... Wtyczki przewodów też są inne w zegarach przed i po lifcie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Mój problem już rozwiązany. Kupiłem (a raczej dostałem za 4 browary) licznik od anglika Jak się okazało było dwa rodzaje liczników przed liftem. Jedne miały kontrolkę AirBagu na wskaźniku paliwa i kontrolkę płynu od spryskiwaczy (takie posiadałem i nie można ich nigdzie dostać) drugie nie miały kontrolki płynu od spryskiwaczy a AirBag był na obrotomierzu. W obydwu jest różnica w mocowaniu obrotomierza - w tym pierwszym na 3 śrubach w drugim na czterech. Dodatkowo obrotomierz z kontrolką AirBagu ma większą płytkę i nie mieści się w obudowę tego bez kontrolki U siebie rozwiązałem to tak, że to licznika z anglika wstawiłem swój prędkościomierz i wszystko pięknie działa co prawda nie mam już rezerwy płynu do spryskiwaczy ale ważne, że obrotomierz działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 u mnie oprocz tych skaczacych obrotow ( co pare dni jest ok, pozniej tydz znowu szaleje) slychac dzwieki jakby... troche ciezko to opisac, jakby jakies styczniki ciagle pracowaly lub czasem jak swietlowka tak pyka jak sie popsuje, to cos pomiedzy jednym a drugim dzwiekiem to jest (sorki za mieszanie w glowach ale inaczej nie umiem tego opisac) no a do tego, jak juz pisalem, nie dziala takze zegarek elektroniczny, ktory caly czas sie swieci na ten zolto-bialy kolor, ale nie ma na nim cyferek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 mechanizm zegarka mogę Ci tanio odsprzedać - szczegóły PW. Ewentualnie kup całe zegary od anglika (tylko pamietaj, że musisz kupić takie jak masz - przedliftowe to przedliftowe i odwrotnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 z zegarkiem okazalo sie banalnie proste - bezpiecznik na pozycji METER 7,5V byl spalony... co do obrotomierza, dalej nic nie naprawilo sie, ale doszla nowa usterka, podczas jazdy nagle opadly wszytskie wskazowki - predkosciomierza, obrotomierza i wskaznika temperatury, a licznik km jeden i drugi stanely w miejscu... podsiwtlenie i wszytskie kontrolki dzialaja... wiec o co chodzi? moze kolejny bezpiecznik? jutro sprawdze, bo dzis juz za ciemno bylo, ale moze tez co innego szukac? [ Dodano: Pią 06 Mar, 2009 17:36 ] przepalila mi sie sciezka na tej folii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.