hary7 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Na równej nawierzchni wyraźnie widać z pewnej odległości (4-5m ) czy auto stoi poziomo. Może odłamał się jeden zwój sprężyny,nie ma rady,musisz zajrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 A czy wahacz górny może też mieć wpływ na taki stan rzeczy ? Czy bardziej przy sprężynie czegoś szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Chyba po prostu bez rozebrania wszystkiego się nie obejdzie. Takie gdybanie to wymienisz wszystkie części zawiechy. Jeśli ugiąłeś wahacz przód tył to ja stawiam na uwalony górny wahacz również - ale to wszystko zależy od siły uderzenia - to takie wróżenie z fusów. Pojedź na porządny kanal z oświetleniem, lampą i zobacz co jest grane. Nie chcę głupio krakać ale po sprawdzeniu wahaczy sprawdziłbym czy podłoga trzyma geometrię, czy równomiernie wszystko jest od spodu jest ok. Tak dla pewności poprosiłbym kogoś kumatego o jazdę za mną czy auto wchodzi dobrze w łuki ( czy wchodzi w łuki i zakręty bokiem czy dobrze się składa i widać na łukach drzwi) - jazda po krętych drogach, najlepiej po jakiś wiochach. Ja jakoś widzę takie rzeczy od razu, że coś jest nie tak - warto to sprawdzić. Może faktycznie tylko ugięty wahacz - oby. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Nie zapomniałem,ja kupowałem lemfordery (są one łożyskowane) a sprzedawca i tak doradzał abym ostatecznie dociągnął śruby gdy wahacze są obciążone ciężarem auta. Nawet jeśli to nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi Ale po co sie tak gimnastykowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Chyba po prostu bez rozebrania wszystkiego się nie obejdzie. Takie gdybanie to wymienisz wszystkie części zawiechy. Jeśli ugiąłeś wahacz przód tył to ja stawiam na uwalony górny wahacz również - ale to wszystko zależy od siły uderzenia - to takie wróżenie z fusów. Pojedź na porządny kanal z oświetleniem, lampą i zobacz co jest grane. Nie chcę głupio krakać ale po sprawdzeniu wahaczy sprawdziłbym czy podłoga trzyma geometrię, czy równomiernie wszystko jest od spodu jest ok. Tak dla pewności poprosiłbym kogoś kumatego o jazdę za mną czy auto wchodzi dobrze w łuki ( czy wchodzi w łuki i zakręty bokiem czy dobrze się składa i widać na łukach drzwi) - jazda po krętych drogach, najlepiej po jakiś wiochach. Ja jakoś widzę takie rzeczy od razu, że coś jest nie tak - warto to sprawdzić. Może faktycznie tylko ugięty wahacz - oby. Pozdrawiam Zapomnij o tym poście - coś jest popieprzone z edytowaniem postów, więc nie dałem rady tego wyciąć, na początku myślałem, że chodzi o różnice w odstępach przód/tył a nie wysokości auta. Ale niestety nie da się edytować postów więc nie wyciąłem tego co napisałem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Ja normalnie pod mozilką działam, ale do edytowania postów muszę iexplorera używać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.