Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] chyba mam problem...


Gość LUKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam kupilem almerke N15 1.4 wiersja 75koni z niemiec 190 tys przebiegu - udokumentowany, Mój problem to olej w komorze filtra powietrza i na swiecach oraz koncówkach kabli zaplonowych idacych do swiec...czy mam duzy problem? dodam ze ciczy chlodzacej nie ubywa nie miesza sie tez ona z olejem wiec chyba uszczelka pod glowica jest ok ale koncowka rury wydechowej jest czarna od sadzy mimo ze auto nie kopci - z tego co zauwazylem od wczoraj spaliny sa ok. Almerka ma polsyntetyk 10w40 i jest z 96 roku prosze o pomoc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz poziom oleju?

 

Z opisu problemu mogę się domyślać, że możesz mieć problem z uszczelką pod deklem zaworów - obadaj ją czy sie tam nie poci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za odpowiedzi mam troche oleju wokol korka wlewu wokol uszczelki nie widze wiec moze troche za duzo nalali i wycieklo tylko korkiem i do swiec i filtra poobserwuje na dluzsza mete bo auto mam od wczoraj i przejechalem moze 20km;) pozdrawiam nissanowców;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pewnie jacku miał rację - miałeś za dużo oleju. A wogóle to jak go kupiłeś to wymień zapobiegawczo olej i filtry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ksiasce serwisowej naskrobali ze wymiana oleju za 8000km z filtrami chyba im wierze bo olej ma ladny kolor nie jest czarny a ksiazka mysle ze jest autentyczna.

 

Jak tak to można zostawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie...dzis na przegladzie wyszlo iz moje spaliny maja 4 razy wiecej dwutlenku wegla niz powinny...mam nadzieje ze to wina oleju na swiecach i jak wyczyszcze to bedzie ok...

a mam pytanie co do waszych aut czy w kazdej N15 sprzeglo bierze wysoko czy moje jest zuzyte?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie...dzis na przegladzie wyszlo iz moje spaliny maja 4 razy wiecej dwutlenku wegla niz powinny...mam nadzieje ze to wina oleju na swiecach i jak wyczyszcze to bedzie ok...

a mam pytanie co do waszych aut czy w kazdej N15 sprzeglo bierze wysoko czy moje jest zuzyte?

pozdrawiam

 

Kata może już nie masz - a raczej na pewno, ale to nie powinien być aż taki wzrost CO2. Możliwe że sprzęgło właśnie Ci się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LUKI na moje silnik zajechany i pierscienie na wykonczeniu

 

Albo właśnie tak - olej żłopie i stąd CO2, a sprzedawca chcąc żeby klient po zakupie dojechał do domu nalał z górką i stąd olej pod maską wycieka.

 

LUKI

A nie kopci Ci jakoś po dodaniu gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie sprawa jest troszeczke dziwna bo spaliny sa czyste...tylko ten CO2 wzrosl koles od przegladu sugeruje lambde ale auto obroty trzyma super - zimny 800obr/min rozgrzany 500obr/min poczyszcze swiece i zobacze czy olej za pare dni wroci na nie.

A z innej beczki w oponach macie 2 bary? jakos nie moge znalesc zalecen producenta w moim manualu moze dlatego ze po niemiecku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe na dwiach nie mam tabliczki odnosnie cisnienia w gumach moze bylo jakies lakierowanie i potem nie nalepili. co do spalania ciezko jeszcze powiedziec bo zrobilem jakies 20km od zakupu ale zatankowana do pelna i wskazowka nie drgnela jeszcze wiec raczej nie pali powyzej 20 na sto;P bardziej miarodajne ilosci podam jutro wieczorem bo jade w trase . Ale jest swiatelko w tunelu...dzis sprawdzalem filtr pow. i pod nim suchutki a i swiece mokre byly juz tylko do ok konca gwinta ( wczesniej ponad) mam wielka nadzieje ze jakis artysta nalal omylkowo za duzo oleju i po wypaleniu wszystko wroci do normy ale wiecie co mowia o nadziei...;)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugeruj się wskazówką poziomu paliwa, bo w tych Nisanach ona trochę źle pokazuje tzn. jak jest pełny bak to leci powoli w dół, a tak od połowy to łeb na szyje. Jakby skala logarytmiczna była :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis po ponad 100km sprawa wyglada tak: olej do filtra pow. nie powrocil z rury nie kopci osiagi w normie spalanie takze tylko świece sa ciagle mokre od oleju...jak uporam sie z rejestracja auta to chyba czas namechanika i diagnoze...ale gdyby pierscienie nie domagaly to raczej by kopcil...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...