Gość vito555 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Witam wszystkich ALMEROWCÓW Panowie czy jest możliwość wymiany łożyska , co wchodzi przegub wewnętrzny( półośka) do skrzyni biegów bez jej rozbierania, czy ono wychodzi od środka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 czy jest możliwość wymiany łożyska , co wchodzi przegub wewnętrzny( półośka) do skrzyni biegów bez jej rozbierania Nie ma. Trzeba skrzynię rozebrać dość dokładnie, żeby te łożyska wyjąć. Jaki jest powód tego pytania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vito555 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Własnie chodzi o wymianę łożyska z lewej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Własnie chodzi o wymianę łożyska z lewej strony. A czemu akurat z lewej? Przegub ma luz promieniowy? Czy stwierdzono, że jest głośne? Jeśli to drugie, to prawe nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vito555 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Jest luz na tym łożysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Jest luz na tym łożysku Jeśli tak jest to analogowo z racji konstrukcji i na prawym musi być. Luz jest po prostu na obudowie mechanizmu różnicowego, który jest ułożyskowany właśnie na tych dwóch łożyskach. Jest jeszcze jedna opcja - luz jest pomiędzy przegubem a obudową mechanizmu. Spotkałem się, że właśnie obudowa się wytarła od współpracy z przegubem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vito555 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Dzięki koledze B12 za wyczerpującą odpowiedż.Skoro tak ,to będę jezdził do upadłości skrzyni, a następnie załaduję używkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 prawdopodobnie też mam problem z tym łożyskiem,strasznie mi hałasuje z lewej strony,wymieniłem już łózyska kół,a hałas dalej słychać.(na pewno to nie opony)Jak by sprawdzić że to właśnie to łożysko hałasuje??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 wciśniecie sprzegła nic nie zmienia,hałasuje cały czas jednostajnie tylko przy przechyleniu auta na lewa(skręt w prawo) strone hałasuje bardziej.Nie mam już pomysłu co to może być ? Nie sprawdzałem tarcz hamulcowych ale to nie wydawałoby takiego dżwięku. Jeśli macie jakieś pomysły napiszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 zgadza się,niezależnie czy na sprzęgle,luzie czy na biego,ciagle tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 zgadza się,niezależnie czy na sprzęgle,luzie czy na biego,ciagle tak samo. Łożyska na wałku napędowym lub mechanizmie różnicowym. Albo jedno i drugie. Oba elementy obracają się tylko w czasie jazdy. Poza tym jak zaczyna się sypać tylko jedno łożysko to wióry z niego dość szybko niszczą pozostałe. strasznie mi hałasuje z lewej strony Skrzynia jest z lewej. Dobrze by było się przejechać na podnośniku z kołami w powietrzu. Nie trzeba szybko, ale hałas już można zlokalizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 w kołach już wymieniłem!z lewej strony dwa razy!ręce już opadaja ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Czyli lozyska w kołach a nie w skrzyni Dlaczego? Skąd te podsumowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 BO szumi niezaleznie od wcisnietego sprzegla. Jakby bylo oporowe sprzegla to by halasowalo po wcisnieciu. Jak hamulce to by go sciagalo ale łożyska na mechanizmie różnicowym "kręcą się" niezależnie czy nasz sprzęgło wciśnięte czy nie (gdy auto jedzie), ja tez robiłem łożyska w skrzyni i odpuściłem sobie właśnie łożyska na mechanizmie różnicowym, wielu mówiło ze one nie siadają i owszem skrzynia jest o wiele cichsza ale słychać delikatnie właśnie te łożyska na mechanizmie różnicowym, wiec jak już ktoś ma skrzynie rozebraną to doradzam wymianę od razu wszystkich łożysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 BO szumi niezaleznie od wcisnietego sprzegla. Jakby bylo oporowe sprzegla to by halasowalo po wcisnieciu. Jak hamulce to by go sciagalo No, a łożyskom w samej skrzyni dajemy spokój? ale łożyska na mechanizmie różnicowym "kręcą się" niezależnie czy nasz sprzęgło wciśnięte czy nie (gdy auto jedzie) I jeszcze te na wałku napędowym, czyli tym co napędza kosz mechanizmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.