Gość Victor Hugo Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam, Dopadł moją Almerę typowa dla niektórych przypadłość. Bierze olej dramatycznie prawie 4l/1000. Zalałem teraz Motul dość gęsty i już mniej około 3l/1000, ale i tak za dużo.No i drmat z kopceniem. Kiedy odpalam auto po nocy lub dłuższym postoju zaczyna kopcić. Chciałbym się poradzić Was, może ktoś miał podobny problem. Szukam w miarę rozsądnego cenowo rozwiązania. Porady typy wymień silnik już znam. Z kopceniem podobno można zrobić uszczelniacze, może to pomóc (tak słyszałem) zmniejszyć pobieranie oleju. Nic będę wdzięczny za uwagi i pomocną dłoń z forum. Pozdrawiam VH Silnik 1.5 Benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Napisz co to za silnik, nie każdy zagląda na sprintmotor.de A uszczelkę pod głowicą wykluczyłeś? Może olej przedostaje się do komory spalania i stąd również ten dym?? Swojego czasu w astrze II, miałem podobny problem, z tym, że mnie oleju przybywalo ( serio - płyn chłodniczy przedostawał się w sobie znany tylko sposób ), nawet po wymianie uszczelki pod głowicą, co sugerowałoby, że sama głowica jest trafiona albo blok silnika. W jednym z warsztatów ( sieć Bosch Service ) właściciel, był ze mną na tyle uczciwy, że za pół dnia sprawdzania i wykluczania kolejnych możliwości, nie wziął ani złotówki, a nawet zaproponował, że może pożyczyć coś podobnego do lekarskiego endoskopu i wtedy sprawdzą mi jak wygląda komora spalania w poszczególnych cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam. Ja miałem podobną sytuację. Rano po odpaleniu chmura dymu. Spalanie oleju dramat. Powiem tak. Najpierw musisz rozebrać silnik. Może uda się zdiagnozować. Mogą to być uszczelniacze, pierścienie, pęknięty blok, głowica. Auto zostawiłem u naszego nadwornego mechanika Coobcia. Zdecydowałem się na wymianę pierścieni i uszczelniaczy. Głowica splanowana i d*pa z tego wyszła. Skończyło się wymianą silnika. Możesz spróbować wymienić pierścienie i uszczelniacze. Zresztą dopóki nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.