INC Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 orientuje sie jak mozna przesunac moment odciecia zaplonu w ga14de ? i o ile maks mozna... teraz chyba seryjnie jest 7200 a dalo by sie tak 7500 albo wyzej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 a co...na dwójce chcesz stówe osiągnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 a co...na dwójce chcesz stówe osiągnąć? no bo jak patrze na wykres po podmianie walkow na te z ga16de to tam jeszcze krzywa mocy na koniec nie spada, mozna by jeszcze wykrzesac troszeczke i moze wlasnie 100 na dwojce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Tak chciałbym zauważyć że 7200 to może masz na obrotomierzu,zaś naprawdę pewnie 6800...coobcio chyba ci przesunie odcinkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Tak chciałbym zauważyć że 7200 to może masz na obrotomierzu,zaś naprawdę pewnie 6800...coobcio chyba ci przesunie odcinkę coobcio to, coobcio tamto ale ja nie chce zeby to on robil, sam chce zakombinowac. tak jak wszystko co do tej pory robilem w samochodzie. gdybym chcial to komus zlecac to bym nie pytal na forum "jak" tylko "gdzie". nie lubie sobie odmawiac przyjemnosci grzebania przy samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Coś gdzieś, że wlutowuje się jakiś opornik na płytkę kompa który przesuwa odcinkę ale też rozciąga mapy. Szczegółów nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Coś gdzieś, że wlutowuje się jakiś opornik na płytkę kompa który przesuwa odcinkę ale też rozciąga mapy. Szczegółów nie znam. tylko czy wtedy nie ma problemow z praca silnika na rozjechanych mapach ? znasz kogos z nkp kto odcinke przesuwal ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 przecież nic Ci to nie da po co przesuwać? tylko po to żeby silnik wył i nie przyśpieszał? osiągów tym nie polepszysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 23 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 przecież nic Ci to nie da po co przesuwać? tylko po to żeby silnik wył i nie przyśpieszał? osiągów tym nie polepszysz spojz na wykres z hamowni po podmianie walkow w ga14de, tam pod sam koniec moc nadal idzie dosc plasko i mysle ze kawalek by sie jeszcze dalo dociagnac, poprostu chcial bym dokrecic do 100km/h na 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 poprostu chcial bym dokrecic do 100km/h na 2 ...a brakuje tylko licznikowe 5 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 znasz kogos z nkp kto odcinke przesuwal ? only Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 25 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 czy meczenie silnika do tych obrotow nie jest szkodliwe dla silnika? jakos ok 6 tys robi mi sie go zal i wrzucam wyzszy bieg;) chyba ze nic sie nie dzieje, to sprobuje sprawdzic 0-100km/h na maxa wyciskajac silnik... tylko zawsze mysle, zebym potem nie zalowal, ze sobie nie odpuscilem... a zabierac sie bede chyba tez za walki,wiec trzeba by sprawdzic jak przed i jak po idzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 czy meczenie silnika do tych obrotow nie jest szkodliwe dla silnika? jakos ok 6 tys robi mi sie go zal i wrzucam wyzszy bieg;) chyba ze nic sie nie dzieje, to sprobuje sprawdzic 0-100km/h na maxa wyciskajac silnik... tylko zawsze mysle, zebym potem nie zalowal, ze sobie nie odpuscilem... a zabierac sie bede chyba tez za walki,wiec trzeba by sprawdzic jak przed i jak po idzie:) przeciez nei jezdze tak non stop czasem lubie przeciagnac do odcinki, ale zwykle okolo 5 tys bieg zmieniam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Żaden silnik nie boi sie odcinki. Jest ona ustawiona z bezpiecznym miejscu i nic się nie stanie jak raz na jakiś czas przepałujemy motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Żaden silnik nie boi sie odcinki. Jest ona ustawiona z bezpiecznym miejscu i nic się nie stanie jak raz na jakiś czas przepałujemy motor. i jeszcze jest ustawiona z duuuzym zapasem ktos kiedys na forum pisal o sunnym ktore polecialo na 13tys obr (na gazie) i nic sie nie stalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 ladnie musial jeczec silniczek:D 13 tys uuuu ze nie odlecial:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 ...no to teraz łopatologicznie wytłumaczcie mi czemu GA16 ma odcinkę przy 7500 obr/min a GA14 przy 7200 obr/min...czy to tylko przez ECU? Ciekawe jakby je podmienić :027: ...robił ktoś coś takiego?...ciekawe jakie byłyby konsekwencje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 ...no to teraz łopatologicznie wytłumaczcie mi czemu GA16 ma odcinkę przy 7500 obr/min a GA14 przy 7200 obr/min...czy to tylko przez ECU? Ciekawe jakby je podmienić :027: ...robił ktoś coś takiego?...ciekawe jakie byłyby konsekwencje mi sie wydaje ze ecu w 1.6 ma odcinke wyzej wlasnie ze wzgledu na te walki, pewnie kawalek jeszcze moc sie rozwija. jak ktos ma ecu od 1.6 to ja moge byc chetny na eksperyment ale wydaje mi sie ze nic to nie zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 które GA16 mają odcinkę przy 7500 :?: Kumpla Almera SR GA16 ma przy 7200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NITRO Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 ja tez mam almere sr 1.6 i odcinka przy 7200 nic wiecej !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lego Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 jeżeli tak można trochę perfekcyjniej: nie wiem czy te odcinki macie tak wysoko,ale coś wam powiem. Mam p-11 i z doświadczenia bicia rekordów na poszczególnych biegach wiem,że auto można wykręcać w dwa sposoby. Np: jak rozpędzam się na rajdzie to mi na rekordzie na 2-ce nie zależy i wtedy widzę,że auto odcina mi w okolicy 7000obr/min a jadę ok105 km/h. A jak sprawdzam ile idzie na poszczególnych biegach to po 6000obr/min odpuszczam gaz delikatnie o dochodzę do prawidłowych obrotów odcięcia czyli 6700obr/min. a jadę wtedy 110km/h Auto jak odcina to tracimy około połowę obrotów silnika między następnym zapłonem silnika,a górna wartością odcięcia. Jak tak spróbujecie z tymi almerkami to na pewno pójdą setkę na 2-ce :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 jeżeli tak można trochę perfekcyjniej: nie wiem czy te odcinki macie tak wysoko,ale coś wam powiem. Mam p-11 i z doświadczenia bicia rekordów na poszczególnych biegach wiem,że auto można wykręcać w dwa sposoby. Np: jak rozpędzam się na rajdzie to mi na rekordzie na 2-ce nie zależy i wtedy widzę,że auto odcina mi w okolicy 7000obr/min a jadę ok105 km/h. A jak sprawdzam ile idzie na poszczególnych biegach to po 6000obr/min odpuszczam gaz delikatnie o dochodzę do prawidłowych obrotów odcięcia czyli 6700obr/min. a jadę wtedy 110km/h Auto jak odcina to tracimy około połowę obrotów silnika między następnym zapłonem silnika,a górna wartością odcięcia. Jak tak spróbujecie z tymi almerkami to na pewno pójdą setkę na 2-ce :diabel2: 100 ale licznikowa ;] a tu nie o to chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edison19 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 zdziwicie sie pewnie ale u mnie w n13 odcina przy 8500 tys gdzie moc max jest chyba przy 7 o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.