Gość konopnicki Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Witam. Szukałem w archiwum, ale nie specjalnie mam czas szukać i nie zabardzo znalazłem odpowiedź na mój problem. Podczas jazdy np. na austostradzie, zdażyło mi sie to ze 3 razy ostatnio..... Moc spada, "check engine" sie nie zapala..... włąsciwie to jechać sie nie da. Na biegu jałowym silnik pracuje normalnie, jak stanę i wcisnę gaz do deski na jałowym, to obroty dochodzą max. do 2000 obr/min Po chili jak wyłączam silnik..... zapalam i jest OK. Co to może być? Chciałbym odczytać kod błędu jeżeli wyświetla się, ale nie wiem gdzioe sie to czyta? PS. Gdzie sie sprawdza kody błędów w mojej Primerce? Chodzi mi o te migające lampki konopnicki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konopnicki Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Po pierwsze kody bledow opisane sa na stronie glownej w zrob to sam, po drugie kiedy zmieniales swiece?? Ja chciałbym się dowiedzieć gdzie jest to miejsce w aucie, gdzie się odczytuje te migania? Co do numeracji to wiem ze jest na stronie głównej. Samochód kupiłem 2 lata temu i świec nie zmieniałem. Czy to sa objawy zurzycia świec? Czy powinienem je wymienić? Duży to koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Podepnę się. Mój traktor na zimnym czasem ciężko rusza, dławi się, a na ciepłym gra i bucy. Oczywiście nie piłuję go na zimnym nigdy. Pozwalam sobie na to gdy wskazówka prawie stanie na baczność. Czy to świece czy filtr powietrza, a może olej chociaż ten jest ponoć po wymianie jak twierdzil sprzedający, a i na miarce też wygląda bardzo czysto. Żadne cheki mi nie mrygają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Ja chciałbym się dowiedzieć gdzie jest to miejsce w aucie, gdzie się odczytuje te migania? Kontrolka check engine Samochód kupiłem 2 lata temu i świec nie zmieniałem. Czy to sa objawy zurzycia świec? Tak jakby nie było zapłonu na wszystkich cylindrach. Swiece powinienes wymieniac co jakies 20 tys km. Koszt ok 160 zł Przecież chłopak się pyta o CD20T - to o jakich świecach tu mowa!!!! A odnośnie kodów błyskowych, to chyba nie będzie taka prosta sprawa, bo P11.144 ma bodajże OBDII i tam to chyba nie działa. Wtykę powinieneś mieć za klapką z bezpiecznikami nad lewym kolanem jak siedzisz za kierownicą. Przynajmniej w P11 tak jest, ale OBDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Przecież chłopak się pyta o CD20T - to o jakich świecach tu mowa!!!! Żarowych Tak jakby nie było zapłonu na wszystkich cylindrach. Swiece powinienes wymieniac co jakies 20 tys km. Koszt ok 160 zł No właśnie! A co ma piernik do wiatraka?? Co ma świeca żarowa do spadku mocy i od kiedy to się je wymienia co 20kkm???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 NO tak. Przyznaje sie bez bicia, ze pomyslalem o benzynie. Ale wyglada tak jakby nie pracowal na wszystkich garach lub nie dostawał odpowiednio duzo paliwa. Obstawiam filtr lub pompę paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raku Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Mój traktor na zimnym czasem ciężko rusza, dławi się, a na ciepłym gra i bucy. Miałem podobnie przez zabrudzony przepływomierz, po wyczyszczeniu pędzelkiem przybyło mu mocy i na zimnym i na ciepłym silniku.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Czyściłem pędzlem, płukałem w bęzynie i w końcu zmierzyłem mapięcie (1,5V na ciepłym, 1,02V na zimnym ) Już sie rozglądam za nową przepływką Konopnicki u nas jest OBD2 i tylko na kompie sprawdzisz a gniazdo masz w kształcie trapezu koło skrzynki bezpiecznikowej w przedziale pasażerskim. Najlepiej sprawdzić to programem KTS 500 bo na uniwersalach to mi wymyślili w 5 warsztztach ,że mam gniazdo diagnostyczne uszkodzone bo brak komunikacji (fachowcy od 7-miu boleści :one: ) Na zworkę raczej tego nie wywołasz tak jak w P11 robionego do 1999 bo tam jest inne złącze (OBD1 ) P.s. BOMBEL włącz myślenie CHłopak pyta o lokalizcje gniazda a ty mu o checku, no i z tymi świecami. Nie każdy śmiga benzyną sprzed 2000. Sam masz ,144 i dziwię się z tymi błędami, No chyba ze migałeś to powiedz jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.