Skapol Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Witam. Mam pytanie a mianowicie czy do almy N15 3 drzwiowej S jest możliwość zakupienia jak i montażu sportowego zestawu hamulców np. wieksze tarcze hamulcowe nacinane (np. Brembo) i jakies lepsze klocuszki ??? Pytam bo jak wiadomo do N15 bajerów tuningowych jest tyle co kot napłakał a w zasadzie to nie ma nic oprócz chyba 3 rodzaji sprężyn obniżających. Pozdrawiam i z niecierpliwościa oczekuje na wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 napisz wiadomość do usera auto-moto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patriot Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Zeby zalozyc wieksze tarcze misialbys wymienic zaciski, a wiekszych nie znajdziesz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Największe co możesz założyć w normalnych pieniądzach to zaciski z N14/N15 GTi, AD22VF, tarcza do tego ma 257x26mm więc jest sporym upgradem w stosunku do o 8mm cieńszych tarcz ze zwykłej N15, dobry klockek, dobra tarcza i jest fajnie. Dalej to można zaciski z Rovera/Civica Vti 1.8 zakładać (282 tarcze, grubość chyba 22). A później to już tylko aftermarket, 1500 zł i w góre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Witam. Mam pytanie a mianowicie czy do almy N15 3 drzwiowej S jest możliwość zakupienia jak i montażu sportowego zestawu hamulców np. wieksze tarcze hamulcowe nacinane (np. Brembo) i jakies lepsze klocuszki ??? Pytam bo jak wiadomo do N15 bajerów tuningowych jest tyle co kot napłakał a w zasadzie to nie ma nic oprócz chyba 3 rodzaji sprężyn obniżających. Pozdrawiam i z niecierpliwościa oczekuje na wskazówki a ja polecam tarcze BREMBO MAX, mam cos takiego u siebie i hamulce sa zyleta to plus opony 205 sprawia ze almera staje prawie ze odrazu bez utraty przyczepnosci, tylko czasem plyn sie lubi zagotowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dombek Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 a ja polecam tarcze BREMBO MAX, mam cos takiego u siebie i hamulce sa zyleta to plus opony 205 sprawia ze almera staje prawie ze odrazu bez utraty przyczepnosci, tylko czasem plyn sie lubi zagotowac... Rozumiem, że wymiary standard dla Klamerki ? Zaciski też wymieniałeś czy fabryczne zostały ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 a ja polecam tarcze BREMBO MAX, mam cos takiego u siebie i hamulce sa zyleta to plus opony 205 sprawia ze almera staje prawie ze odrazu bez utraty przyczepnosci, tylko czasem plyn sie lubi zagotowac... Rozumiem, że wymiary standard dla Klamerki ? Zaciski też wymieniałeś czy fabryczne zostały ? zaciski zostaly standard, tylko wyczyszczone dokladnie na blysk, nasmarowane i polakierowane. wymiar standard. poprostu wydaje mi sie ze do ga16de lub ga14de nie ma sensu wrzucac wiekszych hamulcow. wystarcza dobre tarcze, dobre klocki i szerokie kapcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.