Gość Tofu Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Wiec tak mam zamontowany gaz w kole i teraz dostałem staga 200 z wszystkimi gadzetami i chce przerobić chetnie bym oddał jakiemuś fachowcowi ale jak na razie usłyszałem kwote 1000 zł czyli dosyć zwykłą..jakie takie pojęcie o autach mam i o elektronice... elektryczny schemat mam problem tylko w paru połączeniach gazowych tz 1 pyt : gdzie idzie mały wężyk z reduktora który ma trójnik a potem idzie na czujnik ciśnienia 2 pyt :jak dokładnie wpiąc siie w wtryskiwacze bęzynowe do zczytywania sygnałów 3 pyt : gdzie wychodzi sygnał w sr20 tz cewka czyli pewnie któryś kabelek w ap zapłonowym uzupełie fotki autko to już ma długą historie na forum jestem 4 włascicielem czerwonej strzały jak na razie 140 KM blos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Na tej stronie masz wszystko ładnie opisane co do montażu tej instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 tak tak z tego korzystam tylko to co napisałem to mam problem gdzie topodłączyć fajnie bybyło jakby ktoś fotki swojego zrobił albo napisał co ma jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ad1: Jest to pewnie kompensacja - więc w kolektor ssący, za przepustnicą w miarę daleko od przepustnicy - unikniesz zawirowań ciśnienie związanych z dodawaniem i ujmowaniem gazu. Ad2: To zależy od rodzju emulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 musze na razie rozkopać autko bo emulatora nie znalazłem nie wiem co coobcio namajstrował zamiast lambdy mam sróbe .... ad 2 tz że mam sie wpinać we wtryski benzynowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 No ba. Trzeba je przecież odciąć i zemulować. Jak zamiast sondy masz śrubę - to się nie stresuj - bez tego też będzie jechało - ale idealnego sterowania silnikiem nie osiągniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 No tak bardziej sie zasugerowałem że poprostu on tylko sobie czasy zczytuje czyli sie wpinam tylko w sygnałowy kabelek co idzie od ecu wpinam sie z jednym ze staga a drugi idzie na wtrysk ben ...nie wiem czy dobrze kombinuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 No nie tak łatwo to nie jest . Musisz kabelek sygnałowy do wtryskiwaczy puścić przez emulator który to przy jeździe na benzynie będzie normalnie przepuszczał sygnały z ecu samochodu do wtryskiwaczy benzynowych , a podczas jazdy na gazie będzie odcinał te sygnały do wtryskiwaczy i jednocześnie emulował ich pracę żeby ecu samochodu "myślał że wtryskiwacze pracują oraz zczytywał dla inst gazowej czasy wtrysków. Myślę , że to w miarę zrozumiale napisałem. Ja u siebie założyłem sekwencję brc i nie jest ta takie trudne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Ok do wtrysku benzyny idzą 2 kabelki jak rozpoznać który mam rozciąć nie bardzo jeszcze wiem jak zamontować wskażnik poziomu bo wielozawór mam BRC z dużym wskażnikiem którego chyba sie nie da zdemolować ,, kompa chce zamontować gdzieś pod kierownicą a może pod panelem środkowym bedzie tam miał suchutko i przebije sie do komory silnika dość łatwo jeszcze tylko odnajde jakiś kruciec w kolektorze ssącym Coobcio podpowiedział że w fabryczny można bedzie chwila to sie zabieram ... tylko musze wiedzieć wsio narazie dzieki Edit niedziela na necie i już wiem do wtrysków idzie 12V jednym kablem i sygnał z Ecu drugim kablem i to jego trzeba przepuścić przez staga choć nie wiem jaki to sygnał jak go po mierzyć choc myśle że to bedzie "-" to wiem juz który jedyny problem to jeszcze w podłączeniu czujnika ciśnienia w przepustnice jak nie znajde gotowej dziury a jeszcze ten czujnik poziomu gazu i lambde mam z pontiaca sunbirda miałem takiego 2.0 silnik jak w kadecie jeden kabelek fioleowy od lambdy powinnograć ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 A czy lambda jest potrzebna w Stagu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 nie jest potrzebna ale jest opcja jej podłączenia tylko i wyłącznie daje to możliwość odczytu wartości lambda po podłączeniu się komputerem do staga.... co do instalacji ... przecież kompletny schemat instalacji jak podłączyć wszystkie wężyki... jak wpiąć się we wtryskiwacze benzyny to wszystko jest opisane w instrukcji obsługi staga dostępnej w internecie na stronie AC.............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mdzalewscy Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 nie jest potrzebna ale jest opcja jej podłączenia tylko i wyłącznie daje to możliwość odczytu wartości lambda po podłączeniu się komputerem do staga.... według mnie sonda jest potrzebna zwłaszcza dla amatorów instalatorów, gdyż odczyt jej wartości bardzo dużo nam powie, o tym czy mieszanka jest bogata przy max bucie i czy sama sonda prawidłowo faluje, co jest niezbędne do prawidłowego działania silnika. Na podstawie odzczytu z oscyloskopu można powiedzieć gdzie masz problem, itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 co do instalacji ... przecież kompletny schemat instalacji jak podłączyć wszystkie wężyki... jak wpiąć się we wtryskiwacze benzyny to wszystko jest opisane w instrukcji obsługi staga dostępnej w internecie na stronie AC.............. no nie jest to tak pieknie opisane ale schemat mam w pdfie i na kartce dlatego mam tylko kilka pytań dziś zamontowałem czujnik poziomu rozbroiłem tomasseto zawór z czujnikiem i tam pod tym było piekne miejsce na montaż czujniczka tylko śróbki były za długie potem przeciągnołem kabelek z bagażnika pod siedzeniami i potem przez tunel do przodu i zostało pod nogami zrobiłem wizje lokalną pod maską i niebardzo mam pomysł gdzie to wsadzić ... to powiec mi jakie idą sygnały na wtryskiwać bo na rysunku jest tylko że sie wpina w jeden z 2uch kalbelków na innej instrukcji znalazlem że jeden kabel to poprostu +12 V a drugi to sygnał z ECu i w to trzeba sie wpiąć .... do tego jeszcze potrzeba wpiąć rurke co idzie od parownika do czyjnika ciśnienia a potem do kolektora ssącego i znalazłem sporo rurek i mi sie wydaję żę nawet w serwo można sie wpiąć bo nie chce mi się wiercić kolejnej dziury.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafp11 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Zgadza się silnik steruje pracą wtryskiwaczy benzynowych za pomocą "-" i ten kabelek musisz puścić przez Staga. Najprościej to zmierz miernikiem na którym pinie jest "+" po włączeniu stacyjki. A co do podciśnienia to jednak najlepiej zrobić nową dziurkę żeby nie było spadków ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 kurcze oto mi chodziło zresztą tak myślałem teraz ma sens dzięki dostałeś plusika zresztą Ci co coś wnieśli pozytywnego też ....znalazłem dziurke jest to zaślepiona odma jest na końcu tz po lewej stronie kolektora jak sie patrzy pod maskę idzie prosto do dekla zaworowego w sumie bym wolał zrobić dziurkę bliżej i zobaczymy chce wszystkie połączenia zrobić jak najkrótsze ..czytałem jak to ktoś poprawiał i zostało mu ze 2metry węży gumowych choć reduktor mam koło akumulatora i tam juz zostanie to wtryski jak sie doczytałem to 3 Ohm owe Reil ta czy rail ...niebieskie no wsumie to już wsio wiem tylko trzeba poczekać na przelew i działam postaram sie o fotostory bo pewnie sie ktoś znajdzie co bedzie chciał taki myk zrobić ... [ Dodano: Sob 06 Wrz, 2008 01:19 ] No po wakacjach i po wymianie silnik dzis sie zabrałem sterownik umieszczony pod pompą hamulcową a na kielichu amora porozprowadzane kable do kabiny i spostrzeżenia takie że wszystkie kable są za długie .. zakupiłem fejsa pod usb łączy sie ładnie z kompem robi wirtualnego coma podpiołem instalke w domu pod 12V z kompa wszystkei czujniki smigają jest ok [ Dodano: Pią 12 Wrz, 2008 22:34 ] =================================================== No postęp powolny ale jest Wczoraj poprawione kable wtryskiwaczy i polutowane kosteczki pod staga dziś zakręcenie nowych wężyków w kolektorze ssącym prz@@#$@# ale sie udało zamontowanie wtryskiwaczy jutro połączenie poziomu gazu lutowanie 4 kabelki + 12V z stacyjki i sygnał z aparatu zapłonowego i połączenie reduktora i wielkie odpalenie Blos spod maski won... [ Dodano: Pon 15 Wrz, 2008 20:00 ] Nikt nic nie napisze wiec kolejny EDIT: =========================================================== pogoda kiepska a robić musze jakieś 15 km od domu i zawsze wracam primką do domu jeszcze starocie siedzą pod maska ale dziś w deszczu podpiołem sie pod aparat zapłonowy i podpiołem poziom gazu wsio ładnie polutowane i w opaskach termokurczliwych Uwaga : sygnał z aparatu zapłonowegoto brązowy kabel taki jak w stagu problem że trzeba ustawic na 5V pojedynczą cewke na 4 cylindry i jest git ,,,musze skonczyć przed zimą jedynie co mnie trzyma to lambda co sie okazała za duża i teraz szukam nowej, ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cidzej Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 a ja sie podepne pod pytanie ale w kwesti emulatora - jaka opornosc ustawic (do wyboru 100/50/33Ohmy) na emulatorze żeby było ok ?? poza tym w instrukcji serwisowej jak byk stoi, że wtryskiwacze mają 10-14ohm to w takim przypadku nie powinno sie zastosować zamiast Staga to np. Autronica ae-304 emulującego wtryskiwacze 10-15Ohm ?? czy tak naprawde to nie ma znaczenia ta emulowana oporność i można zastosowac dowolny emulator ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 chodzi oto by nasze ECu myślało że smiga na benzynie choć jak wytniemy zasilanie wtryskiwacza to komp o tym nie wie tak zrobił Coobcio w czerwonej mojej żę nie mam żadnego emulatora wcale a podpina sie emulator by poprostu wyłączał wtryski bezynowe jak śmigasz na gazie i wpinamy sie w sygnał czyli - a +12V bedzie cały czas na wtryskiwaczu o jaki opór ma znaczenie to nie mam pojęcia bo na słabej masie powinno śmigać ============================================= mój projekt stanął na lambdzie czekam na nią ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 teoretycznie im wyższy opór tym bezpieczniej ale jak masz wtryskiwacze w okolicy 12Ω to możesz ustawić emulacje 33Ω lub 50Ω ważne tylko żeby kontrolka check engine się nie zapaliła wiem że amerykańce i Volvo były wrażliwe na źle ustawioną emulacje nissany powinny łyknąć większość z tych oporności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.