zibiboa Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Witam Wszystkich Nissanomaniaków!!! Jestem nowym na forum mam Maximę A32 3.0 97' oraz Sunny 1.4 92' i należę do nissanomaniaków (nic tylko nissan). Do rzeczy mam walniętą uszczelkę pod głowicą (brak wycieków płynu chłodzącego a znika w zastraszającym tempie) i szukam mechanika (dobrego i najlepiej niedrogiego) który by się podjął wymiany. Kogo polecacie. Nadmienię że jestem z Warszawy. Dzieki z góry za porady. Pozdrawiam, Zbyszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Masz ta maxime juz dluższy czas czy to nowy nabytek? Jaki ma przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Do rzeczy mam walniętą uszczelkę pod głowicą Jesteś taki pewien? Pod którą? Tak bez powodu? Tylko z eksploatacji? Silnik swego czasu był przegrzany? W tym motorze jeszcze się z tym nie spotkałem ani nawet nie słyszałem. Weź może się dokładnie przyjrzyj okolic pompy wody za alternatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Witaj, jesteś z Warszawy więc proponuje Ci ten warsztat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2756 podjedź i pogadaj z Radkiem, facet naprawde sie zna i powie co jest grane, na takie obejrzenie umawiać sie nie musisz, jeżeli cena nie będzie Ci odpowiadać to przynajmniej będziesz wiedział o co kaman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Dlatego pytam o przebieg i historie autka. Te silniki normalnie nie da sie popsuć. A jeśli ktoś go usmażył kąkretnie i poszła uszczelka albo głowica to moim zdaniem to już nic z silnika nie będzie. Takiego silnika po naprawie juz nie można być pewnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiboa Opublikowano 6 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Witam Panowie i Panie Maximę kupiłem rok temu z przebiegiem 255 kkm. Teraz ma 270 kkm. Też jestem zdziwiony bo silniki z maximy sa w pierwszej dziesiątce silników na świecie pod względem niezawodności a tu lipa . Po zakupie od razu sekwencja Stag 300 i jazda. Podczas instalacji gazu goście stwierdzili że trochę mało płynu ale pomyslałem że w reduktor i rurki troche poszło więc się nie zmartwiłem ale postanowiłem trzymac rękę na pulsie i kontrolowac stan częściej. Tak więc od roku płynu ubywa a ja się łudziłem że może jakiś mały wyciek i tyle a tu masz babo placek. Z Radkiem rozmawiałem ale terminy ma na koniec sierpnia bo sezon urlopowy. A i do innych dzwoniłem ale sie mechanicy trochę boją V6. Ostatecznie mam jeszcze trochę nadzieji że coś się uda z naprawą (ostatecznie kupię silnik na allegro). Prawdopodobnie głowica druga ta przy podszybiu (na pierwszej odkręciłem swiece i ich stan jest git lekko popielate). Pozdrawiam i dzięki za rady. Dodam że w zbiorniku wyrównawczym wydobywają się bąbelki powietrza a jak zrobię przygazówkę to mam z tyłu białą chmurę dymu więc diagnoza jest jednoznaczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Dodam że w zbiorniku wyrównawczym wydobywają się bąbelki powietrza a jak zrobię przygazówkę to mam z tyłu białą chmurę dymu więc diagnoza jest jednoznaczna. Teraz sprawa jaśniejsza. I jakieś przejścia z układem chłodzenia musiały być wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiboa Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Mam jeszcze jedno pytanie do kolegów fachowców czy silnik z maximy 3.0 98' wersja europejska z automatyczną skrzynią będzie pasowac do mojej maximy z manualną skrzynią? Szukałem na forum ale większośc tematów dotyczy przekładki skrzyń manual/auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Mam jeszcze jedno pytanie do kolegów fachowców czy silnik z maximy 3.0 98' wersja europejska z automatyczną skrzynią będzie pasowac do mojej maximy z manualną skrzynią? Szukałem na forum ale większośc tematów dotyczy przekładki skrzyń manual/auto. a masz wersje maximy euro czy us?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiboa Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Rozumiem że różnice są tylko w nadwoziu, a silniki takie same (czyli A32 - 1995-1999) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 tak ale silnik w a32 wersja us i euro sa inne, roznica polega w dolocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiboa Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Witam W końcu jestem po wymianie silnika i rzeczywiście dolot jest inny (z jedną wtyczką elektryczną). Po wymianie silnik pracuje równo brak bąbli w zbiorniku wyrównawczym wszysto super tylko wtedy gdy uda się odpalić silnik :029: . Na starym silniku wszystko było dobrze z odpalaniem wszystkie graty zostały przełożone do nowego (rozrusznik i wiązki przewodów) mechanicy sprawdzili poprawność podłączenia wtyczek a tu lipa. Poprostu zmora myślałem że maxima to bezawaryjne auto (przecież nowe kosztuje grubo ponad 100 000 PLN). WielkiWacu jak mógłbyś mi przesłać serwisówkę do mojej maximy (A32 97' 3.0) byłbym wdzięczny zibiboa@op.pl poszukałem na forum na temat braku iskry (generalnie czujniki położenia wału ewentualnie rozrusznik + nowa masa). Dziwi mnie tylko to że na starym silniku wszystko działało bez problemu. Jak macie jakieś pomysły to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Kolego u mnie po wymianie sprzegła(demontaż skrzyni i rozrusznika) też pojawił się problem z uruchomieniem silnika, który wcześniej palił na dotyk. Jest to problem pojawiający sie dosyć często w maximach po ingerencji w te elementy. Męczyłem się ponad rok(!!!) bo nikt nie potrafił tego naprawić. Mi pomogła dodatkowa masa ale przewód musiał być praktycznie grubości kciuka. Wczesniejsza na cieńszych przewodach nic nie pomogła. Napisz do mnie najlepiej na GG, jak powiesz mi jakie masz objawy to ja powiem Tobie czy to ta sama przyczyna. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiboa Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Witam Po przeczytaniu postów nt nie odpalania maxim zabrałem sie po kolei do sprawdzenia rozrusznika (chociaż kręcił bardzo dobrze) zostawiłem u elektryka do sprawdzenia i oczywiście potwierdził rozrusznik jest dobry. Niestety nie dowierzając mu postanowiłem że kupię drugi i po założeniu problem z odpalaniem niestety pozostał. Postanowiłem zabrać się za masę i kupiłem 2m przewodu 50mm2 i podłączyłem do nadwozia próba odpalenia i nic dalej to samo dodatkowo pociągnełem przewód pod śrubę rozrusznika i nic. Oczywiście walka trwała doś długo w końcu zdecydowałem sie na oddanie samochodu elektrykom z ul. Szpacza 13 Warszawa (bardzo dobra firma mam do niej duże zaufanie) i tam po ok 10 dniach walki diagnoza była jednoznaczna - przyczyną nieodpalania maximy jest komputer bo jak do cewek idzie słaby sygnał to i iskra jest słaba a samochód się zachowywał tak jaby w pewnym momencie wał chciał sie obracać w drugą stronę - odbijał. Polecili mi Pana Jacka Grabowskiego z Piaseczna ul. Puławska 31 http://www.elektronika.com.pl/ (dzieki Bogu!!!) który zajmuje się naprawą komputerów samochodowych. Oddałem samochód jednego dnia o 16 a na drugi dzień o 16 był do odbioru. Dopiero po odbiorze samochodu sprawdziłem na własnej skórze co to znaczy odpalający samochód na dotyk. Poprostu rewelacja. Okazało się że instalacja elektryczna sie zestarzała i generalnie w calym układzie sieje zakłócenia które powoduja rozstrojenie układu elektroniki czyli ECU. Po regulacji u Pana Jacka Grabowskiego jeżdzę już prawie 3 tygodnie i zero problemów z odpalaniem. W między czasie dostałem maila od Szalony że On także ostatecznie ze swoją maximą wylądował w Piasecznie u Pana Jacka Grabowskiego z tym samym problemem, a od trzech lat smiga maximką bez żadnych problemów z odpalaniem. Trochę się rozpisałem ale myślę że ten post pomoże wielu użytkownikom maxim które mają problemy z odpalaniem i że w końcu nie będą marnować (tak jak ja) kolejnych weekendów na grzebanie w maximie ale będą się cieszyć mocą tego dość dobrego samochodu. Pozdrawiam, Zbyszek zibiboa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NikosWariat Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 ile zostawiłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.