Gość ziben Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam! Powiedzcie czy pomiędzy Pulsarem GTi-R a zwykłym Sunny jest jakaś różnica poza motorownią? Chodzi konkretnie o przekładke kierownicy z Anglika na normalną strone, jest z tym jakiś problem? czy maglownica i cała reszta w GTi-R są takie same jak w Słoneczku? moze ktoś sie juz w to bawił? Prosze o wszelkie uwagi, porady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Tak. Przede wszystkim, to,że GTiR ma naped na 4 koła. no to co że ma napęd na cztery kola patrole też mają i jakoś nie ma problemu żeby je przerobić według mnie problem będzie tylko z elektryką bo takowej nie bedzie na lewą strone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szadi Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Tak. Przede wszystkim, to,że GTiR ma naped na 4 koła. no to co że ma napęd na cztery kola patrole też mają i jakoś nie ma problemu żeby je przerobić według mnie problem będzie tylko z elektryką bo takowej nie bedzie na lewą strone Dokładnie najgorsza elektryka i (chyba) zawieszenie - oczywiście nie wszystko. Wiem że za skyline -a 10 tys przekładka. Ciekaw jestem jaki koszt byłby przy sunnym gti.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 no to co że ma napęd na cztery kola patrole też mają i jakoś nie ma problemu żeby je przerobić Problemem bedzie podlaczenie tego napedu. Patrol europa i angol ma taki sam naped a tu fwd vs 4x4. Najprosciej kupic sunnego sedan 4x4 (wychodzily z silnikami 1.6) i do niego wsadzic bebechy z gtir-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIGHIRO Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 A ja twierdze ze nie będzie żadnego problemu , przy przekładce napędu nie będzie trzeba ruszać bo nie ma po co , a elektryka jest taka jak w każdym innym sunny gti . Napęd jest pełni mechaniczny , nie steruje nim komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 gródź ma inny kształt ( i nie chodzi tylko o odbicie lustrzane)i jest w niej mocowanie poduszki silnika, poza tym wycieraczki, lampy, lusterka, w gti sprzęgło na linkę a tu hydrauliczne i wszystkie oczywiste graty jak deska elektryka nawiewy itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Breffni Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 witam mam pytanie mam nisana sunny gti-r(anglika) chciałbym przełozyć wszystko do sunnego z polski,chcialbym wiedziec czy niebedzie zadnych komplikacji i czy wszystko bedzie pasowac??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 płyta podłogowa jest inna - nie da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Breffni Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 hehe czyli kicha anieda rady wlozyc do sedana 4x4 silnika i skrzyni??i reszty bebechow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7916447 wklejalem juz w innym miejscu ale gosc napisal ze to przelozony gtir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Z tym spojlerem to trochę przesada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Z tym spojlerem to trochę przesada ...auto lata pewnie grubo ponad 200 km/h także takie wielkie skrzydło na pewno spełnia swoje zadanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7916447wklejalem juz w innym miejscu ale gosc napisal ze to przelozony gtir Mi się lepsza sztuka trafiła, mam heble 325mm, zawias HKS regulowany i trochę bajerów FORGA pod maską - w tym pełen FMIC kit do tego wydech 3", HKS turbo timer i boost controler niby 320KM @ 1,3 bara to ma mieć - zweryfikuje to polska hamka Jakoś szału na drodze to nie robi - chyba za bardzo przyzwyczajony do swojego czarnego sunny 1,6 VVL jestem - ten obok na białej feldze No i zderzak z ułamanym uchem - niski torchę się okazał i przy zjeździe z lawety niestety... [ Dodano: Wto 03 Mar, 2009 23:59 ] to jest mistrz w tym wozie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Meteor Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Witam! parę pytań w sprawie przekładki bo w sumie wiele się nie dowiedzieliśmy w tym topicu. Precyzuje chodzi mi o przekładkę deski rozdzielczej z suniaka do pulsara czyli zrobienie pulsara GtiR LHD. (ewentualne komplikacje, czy podchodzi deska z sunny, mocowania, magiel wg mnie wszystko powinno grać) Było by świetnie dowiedzieć się coś więcej na ten temat ponieważ jestem zainteresowany w przyszłości sprowadzeniem, jak Coobcio pulsara i dokonanie kompletnej przekładki na LHD. Na wstępie gratulacje dla Coobcia sprowadzenia takiej sztuki:) teraz pytanie Coobcio co było powodem przekładani wszystkiego do twojego saniaka z pulsara, koszta przekładki na LHd czy po prostu wolisz FWD niż AWD I co znaczy jak napisałeś powyżej, pulsar nie wyrabia w porównaniu do twojego 1,6 GTI. Jeszcze jedno, czy nie było by problemem gdybym w tej sprawie odzywał się do Ciebie na PW? Bo jesteś podejrzewam większą skarbnicą niż pan google z góry dzięki i pozdrawiam Meteor! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 U nas w klubie już lata przełożony taki Pulsar GTI-R, lata nim niejaki ALBIN, wszystko pasuje ze zwyklego sunnego... najlepiej żeby się nie bawić przełorzyć ze zwykłego całą wiązkę elektryczną - poza silnikową i dorwać z almery N15 disel pedał sprzęgła - coby tego LHD nie giąć spawąć itd... No i trzeba okienka wstawać z LHD bo w pulsarze masz do grodzi mocowaną łapę od poduszki silnikowej... Ps. Zostawiam sobie ten wóz, kupiłem go z kolegą na spółkę od pobrał silnik z osprzętam a ja całą resztę, będę do niego wsadzaić wolnossącego SR20VE i podnieść jego moc do ok 220-230KM będzie taka zabawka do latania w KJS w klasie 4 (czyli oczko niżej jak SUBARU i EVO...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Meteor Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź Zobaczymy jak się sprawa potoczy, mam mała rozkminkę, zastanawiam się nad importem pulsara R bądź s14, u nas w kraju cieżko wyrwać dobrą s14. Wyjdzie w praniu oba modele jarają mnie pro równi Coobcio życzę powodzenia w kajtkach niech się saniak sprawuje samych sukcesów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.