GRZECHu Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 faktycznie pomoglo. od 4-rech dni pali na dotyk po tym jak GRZECHu ze swoim kompletem kluczy i "dezodorantem na insekty" do czyszczenia przepustnicy pomogl mi ja przeczyscic. teraz zero problemow. wczesniej po kazdej nocce musialem przytrzymac z 2 sekundy na 1.5 tysiaca obrotow zeby mi nie zgasl.dzieki GRZECHu. Luz pod postem masz "pomógł" pytanie (bo nie wiem czy to normalne): czy na wolnych obrotach slychac u was stukanie z okolic silnika krokowego do regulacji wolnych obrotow? powiem szczerze ze nie wiem czy to u mnie bylo wczesniej slychac - GRZECHu zrocil mi na to uwage. jak lekko otworzy sie przepustnice (wzrost o 100orbotow) to stukania nie ma. brzmi to doslownie tak jakby jakas mala przepustnica sie otwierala i zamykala co 1-2 sekundy. U siebie jak popryskałem to też jest ten dźwięk tylko bardziej miękki, ale to chyba normalny dźwięk pracy silnika krokowego. PS. rozbieznosc cenowa w olejach do skrzyn jest duza. lac ta z gornej polki czy ten dextron po 30pln/litr. jaki olej lejecie? i tak go bede wymienial co 2 lata minimum. Co 60 tys o ile dobrze pamiętam. Wymień u Jacka, on ma dobre oleje w dobrych cenach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Bo burzliwej dyskusji z Szalonym ustalilismy kilka rzeczy 1. Juz na 99% jestem pewny tego ze amorki w mojej maxi zostaly zminieone na czarne tokico. Na oryginalnym amorku nie ma nazwy producenta na moich jest. 2. Czarne tokica sa olejowo gazowe. Zreszta mysle ze kolega piotrtal, bedzie mogl nam to jeszcze potwierdzic poniewaz niedlugo bedzie mial w rekach nowki sztuki. 3. Maxima to najlepsze auto na swiecie (to akurat ustalilismy najszybciej ) Pozwolę sobie obalić te mity. 1.Z racji, że mam salonówke, więc amory miałem koloru czarnego z kodem kreskowym marki Tokico. Wątpię by z salonu wyjechał na nieoryginalnych amorach. Mało tego nalepka z kodem trzyma się baaaaaaaaardzo długo. 2.Czarne są olejowe. 3.A na ten argument brakuje mi kontry ;P Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Jak sie czysci ta przepustnice? Bo mam identyczny objaw, po nocy musze prztrzymac chwile gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 1.Z racji, że mam salonówke, więc amory miałem koloru czarnego z kodem kreskowym marki Tokico. Wątpię by z salonu wyjechał na nieoryginalnych amorach. Mało tego nalepka z kodem trzyma się baaaaaaaaardzo długo. Nigdzie nie napisalem, ze moja maxima wyjechalal na nieoryginalnych amorach tylko, ze zostaly one zmienione na czarne tokico. Mialem w reku oryginalne amory tyle, ze z wersji us i tam nie ma nazwy producenta. Naklejka z kodem kreskowym jest jak nowa wiec watpie zeby przez 9 lat i prawie 230tys km byla w stanie idealnym. 3.A na ten argument brakuje mi kontry ;P Masz szczescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Jak sie czysci ta przepustnice?Bo mam identyczny objaw, po nocy musze prztrzymac chwile gaz. Postępuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu srodka do czyszczenia przepustnic, czyli, sciągasz dolot, spray w łape i obficie pryskasz, odpalasz auto i to samo, pryskasz obficie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 OK, dzieki :one: Tylko wlasciwie co ma przepustnica do gasniecia samochodu, przeciez on powinien sobie sam zwiekszac wolne obroty nie poprzez przepustnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 OK, dzieki :one: Tylko wlasciwie co ma przepustnica do gasniecia samochodu, przeciez on powinien sobie sam zwiekszac wolne obroty nie poprzez przepustnice. Silnik krokowy tam jest, ktory jest odpowiedzialny za wolne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 A no to wszystko wyjasnia. W sentrze wolne obroty omijaly przepustnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Postępuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu srodka do czyszczenia przepustnic, czyli, sciągasz dolot, spray w łape i obficie pryskasz, odpalasz auto i to samo, pryskasz obficie. Faktycznie, tak jest w instrukcji zeby to robic na odpalonym silniku. Tylko czy jak zdejme dolot razem z przeplywka i odpale auto to nie wywali zadnego bledu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Postępuj zgodnie z instrukcją na opakowaniu srodka do czyszczenia przepustnic, czyli, sciągasz dolot, spray w łape i obficie pryskasz, odpalasz auto i to samo, pryskasz obficie. Faktycznie, tak jest w instrukcji zeby to robic na odpalonym silniku. Tylko czy jak zdejme dolot razem z przeplywka i odpale auto to nie wywali zadnego bledu? U mnie i u piotrtal nie wyskoczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.