Gość kamilioo Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 witam co moze byc przyczyna drgan kierownicy przy duzych predkosciach, powyzej 130km/h. Kierownica naewt na bardzo rownej drodze drga. drugie pytanie , chyba zbyt ogolne ale skoro juz tu jestem, co moze stukac w okolicach prawego kola? czy moze byc to np pol os jesli sa z nia jakies problem, lewa mi sie urwala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ziut Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 jeśli chodzi o drganie kierownicy to jeśli występuje ono dopiero od pewnej prędkości to zapewne koła z przodu, albo niedoważenie koła albo uszkodzenie felgi lub opony ... ja stawiał bym na wyważenie kół. co do drugiego pytania to jeżeli stuka przy skręcie to zapewne przegub ... ewentualnie podaj więcej szczegółów, ale temat był wałkowany na forum więc poszukaj trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pio_ta Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Właśnie jestem w trakcie usuwania drgań kierownicy w swojej primerce, na stacji diagnostycznej za 20 zł zrobiłem przegląd zawieszenia i wyszły luzy na sworzniu wachacza, końcówce od drążka, tulejach wachacza dolnego, "gumy" wachacza dolnego i tuleje wachacza górnego, po wymianie tych elementów drgania ustały w około 98% reszta to złe wywarzenie kół lub uszkodzenie felg, stuki miałem w lewym zawieszeniu po własnych oględzinach stawiałem na półośkę ale na stacji diagnostycznej wyszło że to tyleja od wachacza górnego, chciałem wymienić tuleje ale doradzono mi abym wymienił cały górny wachacz i dobrze że tak zrobiłem bo miałem wybite gniazda w które wchodziły tuleje i sama ich wymiana nic by nie dała. Napisałem ci jak sytuacja wyglądała u mnie u ciebie wcale nie musi byc tak samo ale warto sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol999 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Dołączę się do tematu... U mnie drgania występują między prędkościami 130-160km/h. Poza tym zakresem jest cisza. Wad elementów zawieszenia nie stwierdzono. Czy w/g Was to jednak usterki zawieszenia, czy też kół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 U mnie wystepowaly dosyc duze drgania na kierownicy kolo 130 km/h a potem ustawaly, jak sie okazalo wszystkie 4 felgi aluminiowe mialem bardzo krzywe (stad kilku centymetrowe odwazniki). Kupilem nowe felgi alu i opony i jak reka odjal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Jesli chodzi o drgania przy duzych ptedkosciach jest to spowodowane zlym wywazeniem fel ew. krzywa felga. Ale to czasami dzieje sie tez przy malych roznie z tym bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rentgen Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 ....temat wałkowany tysiące razy Tak jak napisali koledzy drgania - złe wyważenie kół / wadliwe opony stuki w zawieszeniu (przyczyn może być sporo) - stacja diagnostyczna i wszystko jasne :one: Pozdrawiam P.s użyj opcji "szukam" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.