Puchaczz Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Hej mam taki problem, gdy wciskam sprzegło słychać takie jakby obceranie, coś jakby sie gdzies kręciło i coś chaczyło, gdy przygazuje lub puszcze i wcisne sprzegło ponownie to zjawisko znika lecz po pewnym casie znów tak jest. czy to możliwe ze to jaies łozysko lub sprzegło moze sie konczyc ?? moj przebieg to 228tys. pzdr i prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 stawiam na łożysko oporowe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 17 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 a nie orientujesz sie ile takie cośmoze kosztowac ?? pzdr i dizeki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 kolego sprzeglo całe (bo jak juz bedziesz robil to wymien całe - po takim przebiegu i tak trzeba by już) czyli łożysko, docisk i tarcza - to koszt ok 270zl (Valeo Allegro) Przez ok 280zł(Aisin - InterCars) do 400zł za LUKa w Focie. Ceny w hurtowniach po rabatach jakie tam mam. Wiem bo wlasnie tez kupowalem do P10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 18 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 a pomogłby kolego załatwić w miarę tanio dla mnie?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 (edytowane) Odkopię... P11.144, 147tys. km, sprzęgło ślizga - żadnych hałasów nie ma, ślizganie wyczułem niedawno, jak mi się zachciało ruszyć ostro ze świateł. Wymieniać całe, czy tylko tarczę? Mechanik jeszcze tego nie oglądał, z wymianą wolałbym się wstrzymać jeszcze z miesiąc, ale jeśli będzie trzeba... I drugie pytanie: Valeo, LuK, Sachs? Gdzieś na forum Coobcio polecał Sachsa, przy czym cena samej tarczy w iparts to 350zł, czyli porównywalnie do kompletengo sprzęgła Valeo... Kompletu Sachsa nie widziałem, ale ceny już się boję. Edytowane 3 Stycznia 2011 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 kolega od Hałasów jak wciśniesz sprzęgło i jest głośno znaczy łozysko oporowe nawala jak pościsz i jest głosno znaczy skrzxynia nawala to taki skrót bona tyu forum to juz nie wiem który raz piszę a tak odnośnie sprzegła LUDZIE jak wymieniacie sprzęgło to kompletne bo nawet jak się slizga to po co sama tarczę wymienić jak za jakies 20.000km moze docisk walnąć i znów tyrzeba płacić za demontaż ściąganie skrzymi. powiem KRÓTKO mam warsztat w swoim samochodzie wymieniam komplet chociaż mogę sobie robotę zrobić za darmo bo zrobie ją sam ale po co tracicz czas na doświadczenia po drugie wszystkim swoim klientom zalecam wymiane kompletnego bo po co maja płacić za kolejne ściąganie skrzyni albo ja mam słuchac że jak by klient wiedział ze tak bedzie to by całe wymienił a po trzecie w nie jednym samochodzie testowałem ze jak sie zestaw wymieni a samochód użytkuje jeden kierowca to takie przebiegi w cywilnej jeździe wyskakują na jednym sprzęgle że szok to tak ode mnie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 No ja jestem już zdecydowany na komplet, bo wymiana 350zł i 5h co najmniej, także jak piszesz, nie warto. Teraz tylko muszę wybrać producenta, co by się nie przejechać na częściach marnej jakości... Valeo rzeczywiście takie słabe? Ścigać się nie zamierzam, ale czasem przycisnąć spod świateł lubię... ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 (edytowane) Valeo istotnie sie spi..... jeśli chodzi o sprzęgła do nissana bynajmniej tarcze polecam Sachs albo Luk u mnie docisk Sachs-a chodzi razem z tarczą ze spiekami i nie ma z tym żadnych problemów więc ze zwykłą tym bardziej nie bedzie a Luka również możesz sopokojnie zakładać dziś własnie zakupiłem Luka do mojego drugiego samochodu i podyskutowałem trochę w hurtowni i wiem ze spokojnie mozna montować bo nie odbiega od Sachsa Edytowane 6 Stycznia 2011 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 lozysko oporowe ,mialem juz cos takiego.nawet jak kupisz nowe i jakies tanie to tez tak bedzie.ja mialem nowe i to samo tylko ze slabiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) a Luka również możesz sopokojnie zakładać dziś własnie zakupiłem Luka do mojego drugiego samochodu i podyskutowałem trochę w hurtowni i wiem ze spokojnie mozna montować bo nie odbiega od Sachsa No i pewnie to wezmę, bo w sumie widzę tylko zestawy Aisin, Valeo i właśnie LuK. Dzięki! Edytowane 7 Stycznia 2011 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 ja od siebie powiem krótko jak nie ma dostępnego Sachsa to Luk jest następny w kolejce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 (edytowane) Poszedłem do warsztatu ostatnio pogadać o sprzęgle i mnie fajnie podliczyli: 500zł za sprzęgło LuK, 100zł za linkę, 400zł za robociznę W sumie głupio zrobiłem, bo się nie zapytałem, czemu sprzęgło tak drogo... Ja sam mogę je dostać na alledrogo z przesyłką za 500, warsztat powiniem mieć chyba taniej (upusty w hurtowniach)? I 400 za wymianę to też nie mało, czy w SR20DE jest rzeczywiście tyle roboty? Kumpel mi mówił, że jego znajomy wycenia wymianę na podstawie czasu, jak mu 2h zajmie, to 200 weźmie, jak cały dzień dłubie to już drożej. Panowie w warsztacie oceniają na 5h roboty... Rzeczywiście aż tyle może to zająć? Edytowane 10 Stycznia 2011 przez maius Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Nie wiem jak w P11.144 ale jak wymieniałem u siebie w P10 też z SR20DE to roboty jest od groma. Ja robiłem sam bo w warsztacie za samą robociznę krzyczeli 500zł i nie dziwi mnie taka cena, czasu poświęciłem na to ok 8h z pomocą kumpla, mając podnośnik myślę że to by zajęło jakieś 4h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Zrobiłem mały research, rozejrzałem się, i wyszło, że do mojej primery pasuje sprzęgło SACHS 3000 589 001. Wg katalogów jest to sprzęgło do wersji GT 150KM, ale jak posprawdzałem zamienniki i listę części w zestawie, to wychodzi, że to to samo co do wer. 140KM. Co ciekawe, "dedykowane" SACHSa 3000 836 801 składa się z tych samych elementów, a jest sporo droższe. Kolejna sprawa, wg katalogów sprzęgło LuK 622 2364 00, które pasuje do mojego auta, ma tarczę o średnicy 220mm - a wg instrukcji ma być 215 do benz. i 225 do diesla... Postanowiłem, że jeżeli uda się dostać SACHS 3000 589 001 w jakiejś w miarę dobrej cenie to kupię je i oleję LuKa. W sumie te same silniki, powinno chyba pasować? I co z tymi 220mm w LuKu? W razie czego bralibyście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 zdajesz sobie chyba sprawe ze to różnica 5 mm na srednicy czyli na strone wychidi2,5 mm to jest ZADNA różnica generaklnie jest tak że docisk w tych wercjach bedzie ten sam ale ze wzgledu na mioc silników tłumiki drgań w tarczy mogą być inne stąd bierze sie różnica innych numerów jeśli chodzi o kompletny zestaw tak jest nap w Skodzie Feklici silnik 1,3 skodowski i 1,6 z VW ma docisk ten sam łozysko oporowe to samo a tarcze własnie inne bo różne moce silnika no i skrzynie biegów te same w obu wersjach mysle ze ten przykład dobrze odzwierciedla o co biega w temacie róznic, do wersji słabszej mozna załozyć komplet z mocnioejszej ale odwrotnie nie polecam chociaż jesli bedzie sie jeżdzić spokojnie to też da radę pytanie tylko kto mocniejszą wersja np 150KM w GT jeżdzi spokojnie????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.