Gość relele Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Witam was Powiem tak mam nie lada problem gdzie mechanicy sie wykladaja (angielscy co prawda) a mianowicie miesiac temu wyczyscilem silniczek krokowy i przepustnice tak jak mogflem z zewnatrz nie odlanczajac jeje,wymienilem przepływomierz na nowy pojechalem do salonu nissana podlaczyc auto do kompa oczywiscie ustawili mi obroty i parametry.Co dziwnego zauwazylem obroty dziwnie sie zachowuja od czasu gdy wyciagnolem krokowca wyglada to nastepujaca,-gdy naciskam powoli gaz jestem miedzy 1500-2000obrotow silnik sie dusi i auto szarpie podczas jazdy, wskazówka skacze od 1500-2000 gdy nacisne troche mocniej wszystko wraca do normalnosci.Ma to miejsce rowniez na neutralnym biegu. Dziwne jest to ze po zabiegach wszystko bylo dobrze az do regulacji mojej linki od gazu,teoretycznie wyregulowalem ja dobrze,ale skoro sama taka dolegliwosc krote wskazuje na to ze jak naciskam pedal gazu szybciej linka nie blokuje sie nigdzie i wszystko jest normalnie,lecz gdy naciskam gaz po woli domyslam sie ze linka moze sie blokowac i nie otwiera przepustnicy albo ja domyka lub cos z nia robi ze powietrze nie jest dostarczane tak jak powinno. Jak myslicie? Mechanicy podlanczali auto pod kompa iu kompletnie nic nie skazuje na elektronike. Jesli to cos z regulacja linki to jak to naprawic? Prosze o porade bo sam juz nie wim co mam z tytm zrobic dziekuje wszystkim zainteresowanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 relele, wszystko o czym piszesz było już na forum, o lince też - napisz w odpowiednim temacie może akurat ktoś ci pomoże albo sam doczytasz co i jak. Zobacz do manuala - masz go na górze w przyklejonych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krispy Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 relele może masz sworzeń przepustnicy wyrobiony i właśnie przy tym zakresie obrotów, który opisujesz przepustnica ma największy luz (otwiera się pod konkretnym kątem i przy delikatnym naciskaniu gazu rusza się domykając i zwiększając przepływ) Weź sprawdź to ruszając ją na boki, wyczujesz czy jest luz Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość relele Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 zaraz sprawdze a jesli to wlasnie sworzen i rzeczywiscie ma luz to jakis pomysl jak to zlikwidowac da sie dostac sworzen czy da sie go jakos inaczej naprawic?czy trzeba przepustnice naprawiac? :?: [ Dodano: Czw 17 Lip, 2008 20:28 ] wiesz co naprawilem przejrzalem przepustnice i wszystko jest jak nalezy z nia okazalo sie ze wezyk ktory laczy przepustnice z tym czyms:}gorny wezyk przedmuchalem i ustawilem go tak zeby nie bylo oporow przepływu -jak reka odjal super dzieki za pomysl okazuje sie ze nawet drobnostka ma znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.