Gość empek Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Cześć. Na ost. przeglądzie poprosiłem o ustawienie świateł. Diagnosta stwierdził,że są ok ustawione, ale muszę albo wsadzic mocniejsze żarówki, albo wyczyścić wnętrze reflektorów, bo są przymglone. Miał ktoś z Was podobny problem? Są rozbieralne te reflektory? Poza tym wg mnie świecą za bardzo na lewo,więc chyba nie do końca są dobrze ustawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Rozbierac reflektory troszke to ryzykowne zuwagi pozniejszej szczelnosci. Zarowki powinienes miec H4 60/55W i zadne inne. Moze masz cos z elektryka, bo nie wierze ze masz taka mgle w kloszach. Diagnosta dziwnie Ci poradzil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Skoro diagnosta powiedział, że są dobrze ustawione to pewnie są dobrze ustawione a Tobie się wydaje. Co do mycia reflektorów to możesz spróbować umyć je przez otwór na żarówkę (kawałek odpowiedniego wygiętego pręcika i nawinięta szmatka) lub rozłożyć reflektor i umyć dokładnie. Klei staje się miękki w wysokiej temperaturze więc możesz umieścić reflektor w piekarniku na jakiś czas lub podgrzać klosz opalarką. Rozbieranie reflektora to ciężka przeprawa i łatwo go zniszczyć. Możesz pokusić sie o mocniejsze żarówki. Ja używam Philips Premium +30% (15zl/szt na stacjach) i nie narzekam. Światełka mam luks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sauron9 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Tylko wsadzając mocniejsze żarówki, pamiętaj o tym co pisał wwl: H4 60/55W. W dziale porady eksploatacyjne znajdziesz niejedną dyskusję na ich temat. A co do rozbierania reflektorów - mój znajomy rozklejał w N14 przy pomocy gorącej wody i też zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Najpierw poszperaj na forum odnośnie lamp, żarówek i kostek, które się wypalają po długiej eksploatacji. Jeżeli nie znajdziesz rozwiązania to pozostaje Ci próba wyczyszczenia lub wymiana. Szczerze mówiąc to jesteś chyba pierwszy kto sygnalizuje taki problem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Jeżeli żarówki wymieniasz to ja proponuję OSRAM NIGHT BREAKER mam już około roku PIĘKNE BIAŁE MOCNE ŚWIATŁO - nie jakieś pseudo xenony i inne bzdury. Różnica w nocy kolosalna. POLECAM :one: http://autocentrum.allegro.pl/item40138890...ki_swiatla.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Fajnie,że spotkałem się z takim odzewem. Faktycznie, jak sie przyglądam reflektorom i porównuję je z innymi autami, to wyglądają na jakieś ciemniejsze. Pewnie spróbuję przez otwór żarówki jakąś np. pieluchą nasączoną czymś łatwo parującym, bo z rozbieraniem wolałbym się póki co wstrzymać, żeby sobie lipy jakiejś nie narobić. Dziękuję Wam wszystkim za odzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sauron9 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Jak będziesz czyścił lampę jakimś środkiem chemicznym, to uważaj żeby sobie nie zmyć tej odblaskowej powłoki na odbłyśniku. Ja wyciągając pomarańczowe bańki z kierunkowskazów troszeczkę je porysowałem. Ale w kierunkowskazie nie jest tak ważny odbłyśnik jak w lampie. A tak w ogóle to może to jest wina uszkodzonego odbłyśnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tadeusz.k Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Podobno trzeba myć zimną wodą z dodatkiem łagodnego detergentu, a ostatnie płukanie wykonać zdemineralizowaną wodą, zapobiegnie to zmatowieniu odbłyśnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość empek Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Hm, czyszczenie bez wyciągania raczej niemożliwe. Spróbuję najpierw dmuchnąć sprężonym powietrzem, bo na odbłyśniku widać sporo kurzu. A jeśli to nie pomoże, to chyba wyciąganie mnie czeka. Robił to ktoś z Was? Trudne to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Odświerzę temat bo od dłuższego czasu mam do wymiany przednie lampy i tu moje pytanie" Co sądzicie o tych http://www.allegro.pl/...item=615817199 podobnie to nie TYC ani DEPO no i sie zastanawiam bo o tych wyżej wymienionych firmach nie słyszałem ani jednej dobrej opinii. [ Dodano: Wto 12 Maj, 2009 07:01 ] Dowiedziałem się jeszcze że jest niklowany odbłyśnik. No coż chyba trzeba będzie brać... [ Dodano: Pią 15 Maj, 2009 07:41 ] NIE KUPUJCIE TEGO!!! TO ZWYKŁE DEPO DO WERSJI PO LIFCIE NIE ŻADEN WYSOKIEJ JAKOŚCI IMPORTOWANY ZAMIENNIK TYLKO TAJWAŃSKIE DEPO :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.