Gość -HrrobRy- Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Przecież czerwona to zwykły dupowóz, tylko wozidło o trochę lepszych parametrach xtomek moja tez jest czerwona... ale na pewno nie z takim sercem. Chyba bym sie kopnął w czoło gdybym mial takie VE u siebie. Bo na dzien dzisiejszy jest tam zupelne przeciwienstwo... 1.6 SLX na gaźniku a co do tematu... mam durbine z golfa III 1.9 tdi jak tak ogladalem to nie jest az taka duza i mogla by sie zmiescic pod maska. ale czy to w ogole ma sens w przypadku gaznika????? czy szukac gdzie indziej mocy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Pytanie numbero 2 - czy dol silnika SR20DE duzo rozni sie od SR20VE? Jest dokładnie taki sam, tylko że VE ma wklęsłe tłoki by przy jego głowicy o pomniejszonej pojemności komory spalania stopień sprężania wyniósł 10,3:1 i do tego mocniejsza pompa oleju oraz dodatkowe kraniki natryskujące olej na denko tłoka. Jak chcesz mocniejsze korby od tych z SR20Di/De/DE/VE to bierz z SR20DET - opisywałem tu na forum różnice poparte fotkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.