herson Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Z racji, że do wątku "chcesz kupi maxime", rzadko kto zagląda, pozwoliłem sobie zadac pytanie właśnie tutaj Co o nich myślicie? 1. Cena wydaje mi się zbyt okazyjna, a cholera nie chcę jechac 400 km w jedną stronę, żeby przekonac się o tym na miejscu. Jest ktoś może w pobliżu albo na miejscu, kto mógłby ją obadac? http://www.allegro.pl/item403902805_nissan...full_opcja.html 2. Uszkodzona, nie znam się, więc z samych zdjęc nie bardzo mogę się zorientowac w kosztach naprawy http://www.autocentrum.dt.autotrader.pl/pp...9,105077191.asp i http://www.szymanska-agrovol-pl.kupsprzeda...ert1836759.html 3. Tę, sam podjadę zobaczyc, ale porównując jej cenę do ceny z pierwszego linka, jest spora różnica, niemniej jednak są egzemplarze z tego samego rocznika, stojące po 30-35 tys. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3738517 Wypowiedzcie się proszę. Poprawiłem niedziałające linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 herson, tego linka nie mogę otworzyć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Nie dublujcie;/ Lekko bita jest calkiem spoko.... naprawa w granicy 3 tys jesli to sama blachara to rewelacja. Nic tylko brac!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Nie dublujcie;/ Lekko bita jest calkiem spoko.... naprawa w granicy 3 tys jesli to sama blachara to rewelacja. Nic tylko brac!!!!!!! Ze zdjęc nie wygląda to tak tragicznie, tylko czy cena nie jest zbyt rewelacyjna jak w przypadku pierwszej? PS Poprawiłem linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...