creativesb Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Witam. myślę ze w ga16ds jest taki sam gaźnik. więc mam od około roku problemy z gaśnięciem na zimnym i rzadziej na ciepłym silniku, myślę z ciepłym poradziłem bo się nie trzymał wężyk pod śrubą do regulacji obrotów jałowego, ale zimny obrotów brak, klapka ssania przy zgaszonym silniku stoi na ukos i ma dość spory luz. do tego został mi jeden przewód podciśnienia(nie ja go odłączałem, ja tylko go znalazłem) i mam dylemat czy to jest dobrze połączone ( http://c.wrzuta.pl/wi7295/d775b608001db852...1155/DSC02062to ) w czerwonym kółku, a zielone to ten co pozostał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaga Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Mój problem jest następujący: do wczoraj autko śmigało super, a dzisiaj kiedy odpaliłem, na wolnych obrotach zgasł. nie ma znaczenia czy silnik rozgrzany czy zimny, po prostu gaśnie gdy zdejmuję nogę z gazu.co może być przyczyną (gaźnik? sonda lambda?)i jak bardzo skomplikowana jest naprawa? Mój silnik to 1.4 benzyna z gaźnikiem elektronicznym. Bardzo proszę pomóżcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.