Gość Marcin555 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Witam wszystkich! Szukałem po forum i nic nie znalazłem. Obawiam się że moj problem jest dosc wyjatkowy i niespotykany a co za tym idzie - trudny do rozwiazania. W Micrze mojej dziewczyny (K11 - 2002) raz po raz podczas odpalania występują dziwne objawy a mianowicie: 1. Podczas kręcenia rozrusznikiem zapala się na chwilę kontrolka ABS 2. Podczas kręcenia rozrusznikiem zapala się lampka oświetlająca wnętrze i gaśnie dopiero po odpaleniu. 3. Zaraz po odpaleniu (puszczeniu kluczyka) silnik wchodzi na wyższe obroty jedno lub dwukrotnie. Tak jakby ktoś przegazowywał starego 125p. Może któryś z objawów jest naturalnym zjawiskiem? Ktoś mi tłumaczył, że moduł ten ABS-u robi czasami dodatkowe "sprawdzenie". Dodam, że objawy występują w następujących kombinacjach: Najczęściej(5/15) tylko 1, często(1/15) objaw 1 + 3, rzadziej(2 razy w tygodniu) (a raczej jest to trudno zauważalny objaw w ciągu dnia) objaw 1 + 2 + 3. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Nie wydaje mi się żeby to były normalne objawy. Będę wdzięczny za każdą podpowiedż! Pozdrawiam, Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smoła Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Jeśli chodzi o kontrolkę ABS'u, to u mnie też podczas kręcenia rozrusznikiem się zapala, a dokładniej to jeszcze mrugnie raz. Jeśli chodzi o przegazowanie, to u mnie też ono występuje. Zarówno na zimny i ciepłym silniku, ale nie dwukrotnie. Może podjedź autkiem na komputer i sprawdź czy nie ma jakieś błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 2. Podczas kręcenia rozrusznikiem zapala się lampka oświetlająca wnętrze i gaśnie dopiero po odpaleniu.To u mnie nie występuje - może to ściemniacz lampki, jeśli go posiadasz? 3. Zaraz po odpaleniu (puszczeniu kluczyka) silnik wchodzi na wyższe obroty jedno lub dwukrotnie. Tak jakby ktoś przegazowywał starego 125p.Też to zauważyłem - po montażu obrotomierza widzę, że wkręca się na ok.3200 obr (na chwilę) - czyli mam nadzieję, że to normalne zjawisko Sprawdziłem staranniej i chyba wzrost obrotów jest spowodowany u mnie "kalibracją" obrotka (elektroniczny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.