Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[ B13] Problem z temperaturą


Gość Pawel18PL

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pawel18PL

Witam jak w temacie.Po ostatniej wymianie cieczy chłodzącej pojawił się problem ponieważ wskaźnik nie dochodzi do połowy niemal idealnie jak wcześniej tylko zatrzymuje się nieco wcześniej oraz w chwili wjechania w jakąś dziurę albo w ogóle jechania po jakiś nierównościach dziwnie skacze w stronę nie przegrzania tylko zimnego silnika. Ciecz wymieniona zgodnie z manualem czyli zlanie starej cieczy zalania nowa ciecz aż do pojawienia się cieczy z śruby odpowietrzającej koło termostatu(to chyba ta) zapalenie silnika zwiększenie obrotów itd itd jak jest napisane w "Sam naprawiam" Na szybkości nagrałem fonem film sorki za jakość i to że mi ręka lata ale musiałem to zrobić jak jadę po jakiejś kiepskiej drodze. Mam nadzieje że w miare po ludzku to napisałem liczę na waszą pomoc ;) Nissan 100nx Gti

http://www.youtube.com/v/Hi3wbYM3djE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Misiek_nx

myśle że problem nie tkwi w płynie. Sam czujnik aż tak szybko nie reaguje na temperaturę, może przypadkiem odpiałes jakiś kabelek? Jezeli np układ nie kontaktuje to temperatura spada, wjezdzasz w dolek i jest zamkniety obwod to temperatura zaczyna pokazywac dobra wartosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pawel18PL

Hmm to się może trzymać kupy ale czemu akurat to się zrobiło w chwili wymiany płynu?? kabla raczej nie ruszałem ale wiadomo jak to jest czasem się nawet nie zauważy, a mógłby to być objaw zapowietrzenia??

 

 

PS. a gdzie jest czujnik żebym mógł sprawdzić kable??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno to powinnien byc czujnik. Gdzies ci nie laczy. Czujnik u mnie tylko ze w ga16de jest jakies 10 cm w lewo od rury EGR, na takiej samej wysokosci co EGR.Taka kostka, przy samym silniku wczepiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że w 100nx Gti nie ma chyba egr z tego co pamiętam i wyczytałem na forum.... ale mogę sie mylic

 

Napisałem przy EGR zebys mial mniej wiecej orientacje gdzie to moze byc. U mnie jest to patrzac z góry na silnik stojac przodem do auta w prawej silnika. ale nie na tej czesci od strony aparatu zaplonowego tylko od sciany grodziowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...