Gość Pawel18PL Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Witam jak w temacie.Po ostatniej wymianie cieczy chłodzącej pojawił się problem ponieważ wskaźnik nie dochodzi do połowy niemal idealnie jak wcześniej tylko zatrzymuje się nieco wcześniej oraz w chwili wjechania w jakąś dziurę albo w ogóle jechania po jakiś nierównościach dziwnie skacze w stronę nie przegrzania tylko zimnego silnika. Ciecz wymieniona zgodnie z manualem czyli zlanie starej cieczy zalania nowa ciecz aż do pojawienia się cieczy z śruby odpowietrzającej koło termostatu(to chyba ta) zapalenie silnika zwiększenie obrotów itd itd jak jest napisane w "Sam naprawiam" Na szybkości nagrałem fonem film sorki za jakość i to że mi ręka lata ale musiałem to zrobić jak jadę po jakiejś kiepskiej drodze. Mam nadzieje że w miare po ludzku to napisałem liczę na waszą pomoc Nissan 100nx Gti http://www.youtube.com/v/Hi3wbYM3djE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 myśle że problem nie tkwi w płynie. Sam czujnik aż tak szybko nie reaguje na temperaturę, może przypadkiem odpiałes jakiś kabelek? Jezeli np układ nie kontaktuje to temperatura spada, wjezdzasz w dolek i jest zamkniety obwod to temperatura zaczyna pokazywac dobra wartosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel18PL Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Hmm to się może trzymać kupy ale czemu akurat to się zrobiło w chwili wymiany płynu?? kabla raczej nie ruszałem ale wiadomo jak to jest czasem się nawet nie zauważy, a mógłby to być objaw zapowietrzenia?? PS. a gdzie jest czujnik żebym mógł sprawdzić kable?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Napewno to powinnien byc czujnik. Gdzies ci nie laczy. Czujnik u mnie tylko ze w ga16de jest jakies 10 cm w lewo od rury EGR, na takiej samej wysokosci co EGR.Taka kostka, przy samym silniku wczepiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel18PL Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Z tym że w 100nx Gti nie ma chyba egr z tego co pamiętam i wyczytałem na forum.... ale mogę sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Z tym że w 100nx Gti nie ma chyba egr z tego co pamiętam i wyczytałem na forum.... ale mogę sie mylic Napisałem przy EGR zebys mial mniej wiecej orientacje gdzie to moze byc. U mnie jest to patrzac z góry na silnik stojac przodem do auta w prawej silnika. ale nie na tej czesci od strony aparatu zaplonowego tylko od sciany grodziowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.